TOLONG BACA

149K 1.4K 67
                                    

❗️❗️ Kemaskini setakat 27 Julai 2020, 2.00 AM ❗️❗️

1. Setelah dipertimbangkan semula (dengan syarat tiada lagi kes Truyen), Maria akan slowly share semula previu Davika di Wattpad. Tapi harap maklum, Maria takkan share semua bab, at most maybe up to Bab 30 or less. 

2. Kalau berminat untuk baca novel penuh, boleh dapatkan versi cetak di mana-mana kedai buku/online seller. Tiada versi e-book untuk novel ini kerana Lejen tidak menghasilkan e-book. Kalau Maria dapat physical copies, Maria akan open for sale di Shopee MY Mixx Ink by Maria.

3. Tidak dibenarkan sama sekali plagiat atau sebarang pindaan ke medium lain tanpa kebenaran. Noktah.

Semua link yang berkaitan ada di bio, boleh klik terus dari sana. Terima kasih.


🏰

[ Media ]

Davika Hoorne sebagai Mai Davika & Mario Maurer sebagai Marc Raumer

FAQ video untuk semua novel Maria, jemput tengok sekiranya ada sebarang soalan tentang novel-novel Maria setakat Julai 2020, termasuk Davika

[ Warning! ]

Cerita mengandungi unsur keju. Sila pastikan umur anda sesuai sebelum membaca. Kalau tak selesa, pandai-pandailah skip sendiri. Dah letak papan tanda, siapa suruh terjah jugak?

Jalan cerita juga pelik ajaib dan pening lalat. Pembaca dinasihatkan mempersiapkan mental dan hati agar sentiasa sado apabila mula, sedang dan setelah membaca Davika. Jangan complain penulis tak payung awal-awal.

Davika bersifat futuristik fiksyen— majoriti plot dan setting cerita adalah berdasarkan imaginasi penulis semata-mata. Mohon pembaca berimaginasi bersama, merentas garis sempadan masa dan terbang ke dunia khayalan penulis di abad ke-22.

* * *

Cerita ini adalah rekaan sepenuhnya, tiada berkait dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia. Sebarang persamaan adalah fiksyen semata-mata. Elemen sensitif dalam cerita sekadar untuk hiburan dan teladan, tidak berunsur untuk memprovok sebarang isu sensitif seperti kepelbagaian bangsa dan agama.

Watak di dalam cerita tidak menggambarkan karakter selebriti pilihan. Selebriti dipilih untuk gambaran fizikal sahaja dan berbentuk fanfiction, tidak melibatkan kehidupan peribadi selebriti di luar cerita. Sebarang persamaan adalah kebetulan.

© All Rights Reserved 2015
❗️Mature Contents (18SX)


PREVIU || DavikaWhere stories live. Discover now