30 | Masuk Dara

121K 1.6K 286
                                    

[ Media ]
Davika 😍

[ Terjemahan ]
-

[ Sebutan ]
STiM aes-tee-yaem
$TIM dollar-tim

* * *

Ding! Ding!

Mataku terpisat-pisat malas apabila ada bunyi loceng dari pintu bilik. Kemudian, aku dengar suara Aunty Wara memanggil nama Marc— terus terjaga aku. Aku cuba menggeliat dan aku perasan sesuatu.

Aku dihempap seseorang.

"Marc??" Mataku terkebil-kebil pada jasad yang masih nyenyak tidur di atas badanku. Aku goncang-goncangkan bahunya dan dia mendengus.

"Ngantuklah, baby." Gumamnya dengan suara malas.

"Marc, Mae awak ketuk pintu bilik tu. Dia cari awak. Bangunlah." Aku panik sikit sebenarnya. Tahukah Aunty Wara bahawa aku tidur di bilik Marc malam tadi?

Ding! Ding! Ding!

"Yes! Coming! Hang on!" Jerit Marc tiba-tiba, menyahut panggilan Aunty Wara. Deringan berhenti dan Marc menggeliat turun dari atas tubuhku, bertelentang di sebelahku sambil menguap.

"Morning, baby." Ucap Marc sambil menoleh ke arahku. Memori malam tadi sikit demi sikit diulang tayang dalam kotak fikiranku. Malam tadi bukan mimpi, kan?

"Selamat p-pagi." Balasku, sedikit gugup. Marc menarik senyuman lebar dan mengelus pipiku. Dia membuka mulut untuk mengatakan sesuatu, tapi deringan di pintu kembali.

"I'm awake! One minute, Mae!" Jeritnya lagi sambil menggosok mata. Kemudian, dia mencium tepi dahiku sebelum bangkit dari katil, sekadar berseluar pendek. Dressernya dibongkar dan disarung sehelai T-shirt Biebs juga ke tubuh sebelum dia melangkah ke pintu.

Aku termenung seketika. Betulkah apa yang berlaku malam tadi?

Kerana seluar dalamku yang masih tersarung, percubaan Marc untuk menembusi masuk sepenuhnya ke dalam daraku terhalang. Ditusuk-tusuk hujung ereksinya di pembukaan daraku dan usikan itu membuatkan aku semakin tak keruan.

"Marc..." Aku panggil namanya.

"It's okay, baby. Aku fuck kau acah-acah je, don't worry. Aku takkan musnahkan kepercayaan kau pada aku." Balas Marc sambil menujah lagi ereksinya. Seluar dalamku yang tipis dan mudah lentur membolehkan hujung kelelakiannya menusuk masuk dalam setengah inci.

Aku menelan liur. "Tapi saya nak..." Kataku dalam debar sambil kedua tanganku melekap di tepi kepala Marc. Terhenti terus pergerakannya dan mata Marc terus menikam anak mataku, membuntang.

"A-apa??" Matanya tak berkedip memandangku. "Look. Dav, memang aku cakap nak fuck kau, tapi bukan niat aku untuk mintak betul-betul."

Aku terdiam sendiri. Perasaan segan yang hilang tadi muncul kembali, sikit demi sikit. Apa Marc ni, boleh cakap macam ni pula?

"Davika." Panggil Marc tegas apabila aku diam. "Davika, pandang aku bila aku bercakap dengan kau." Tambahnya sambil menghadapkan wajahku kepadanya.

PREVIU || DavikaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum