21 | Seluar Tidur

120K 1.5K 184
                                    

[ Media ]
Davika dan Marc

[ Terjemahan ]
theng paen khong pom jadi milik aku

[ Sebutan ]
STiM aes-tee-yaem
$TIM dollar-tim

* * *

Sentuhannya tepat merangsang seluruh tubuhku. Pinggulku mula bergoyang.

"Dav..." Bisik Marc lalu menyambar bibirku. Aku pejamkan mata, menikmati sentuhannya dan aku pegang tepi lehernya. Mulutku dibuka, menerima kehadiran lidahnya yang rakus menerokaiku. Hujung jari Marc masih menggosok perlahan dari luar seluar tidurku.

"Ahh!" Ciuman kami terputus apabila Marc menekan sikit hujung jarinya. Dadaku turun naik, tercungap-cungap. Marc menongkat tubuh dengan sebelah tangan dan menjilat bibirnya, menatap ke dalam anak mataku.

"Davika, kau nak aku berhenti tak?" Soal Marc perlahan. Aku pejamkan mata, tak mampu bertentang mata dengannya dan aku mengangguk kecil.

"Nak? Nak aku berhenti?" Tanya Marc lagi. Aku masih berterusan mengangguk walaupun reaksi tubuhku jauh berlawanan. Marc tertawa kecil.

"Betul ni nak aku berhenti? Tak nak aku gosok laju sikit macam ni??" Dan serentak hujung jarinya memberi tekanan lebih sikit daripada tadi dan menggosok dalam bulatan dan lebih laju. Tanganku terus mencapai pergelangan tangannya.

"Ahh! Marc!" Aku menggeleng.

"Tak nak aku berhenti, atau tak nak aku gosok laju sikit macam ni?" Soal Marc dengan nada yang cukup menggoda. Seluruh wajahku sudah panas. Bahagian bawah abdomenku juga terasa seperti mahu meletup.

"Berhenti..." Jawabku dalam cungap.

"Okay, aku berhenti." Balas Marc dan tangannya melurut naik ke pinggangku semula. Aku terus menggeleng dan menahan di pergelangan tangannya.

"Tak! Tak nak berhenti..." Rayuku. Marc sudah salah faham dengan permintaanku. Aku sudah terlalu hanyut, aku mahu rasakan klimaks yang digembar-gemburkan Nina. Aku mahu rasakan sendiri nikmat yang diceritakan Nina dan Qiss.

Nikmat sentuhan seksual.

Aku tarik wajah Marc turun kepadaku dan aku cium bibirnya. Tak perlu dipinta, Marc membalas ciumanku penuh nafsu. Dan kemudian, aku rasakan tangannya menyeluk masuk ke dalam seluar tidurku. Marc lepaskan ciuman, hanya mahu menatap reaksi wajahku apabila jarinya perlahan-lahan turun.

Penantian yang menyeksakan.

"Ahhh..." Aku mengeluh apabila hujung jari Marc tiba di destinasi. Terasa renjatan elektrik sesaat apabila jarinya kembali mengusik bahagian sensitif itu.

"Hmmm, dah basah, Dav..." Bisik Marc lagi sambil menjilat bibir. Usapannya kembali menggodaku dan nafasku kembali kencang.

"Marc..." Nikmat itu kembali terbina, malah lebih pantas dan aku biarkan. Aku relakan jari Marc menodai kawasan laranganku.

"Feel it, Dav. I'll make you feel good." Bisik Marc dalam Inggeris. Aku cuma faham maksud good, dan aku mengangguk. Jari Marc membuka pelipatanku dan aku spontan turut membuka kaki. 3 jarinya berterusan menggosok bulatan di sekeliling pusat berahiku.

PREVIU || DavikaWhere stories live. Discover now