Last 'HURUF' words

2.8K 145 42
                                    

Hello everyone!!

Tak sangka Huruf II pun dah sampai ke penghujung. Ramai jugak yang sedih. Saya pun sedih jugak. Hehehe. Saya just nak ucap terima kasih banyak-banyak untuk korang yang sentiasa support saya. Tak kiralah yang sentiasa baca+komen+vote, ataupun yang baca+vote, ataupun just silent reader. Thank you very much for loving this story walaupun memang mengarutnya melambak kat sini.

Tak tahu macam mana nak balas korang. Tanpa kamu semua pun cerita ni tak akan jalan. Yalah. Usually orang semangat nak buat kalau ada yang support. Thank you very much, guys. Love you all.

Untuk yang ketiga... Saya tak rasa saya akan buat dalam masa terdekat. Tak tahulah pula suatu hari nanti. Tapi perjalanan Huruf dah terhenti kat sini. Kalaupun saya akan sambung Huruf III, wataknya tak akan sama lagi. So, ini adalah cerita terakhir untuk korang nampak favourite character korang beraksi.

Kepada yang buat cerita untuk Huruf Contest tu harap korang letak '(fanfiction)' kat tajuk cerita korang. Sebab ramai dah yang bingung mana satu cerita yang asal. Harap korang bagi kerjasama k.

Satu lagi. Saya harap korang akan suport cerita saya yang lain jugak. Terutama yang akan saya fokuskan nanti ni. HUMANOIDS. Kalau korang tak baca cerita ni... Susah kalau kamu baca cerita saya yang akan begabung semua termasuk Huruf. Saya pernah cakap nak buat cerita macam avengers kan. Semua marvel bergabung. So, mungkin saya akan buat untuk cerita-cerita saya. Semua fantasy/sci-fiction akan bergabung. Action.

So, saya harap korang akan support. Lepas Humanoids, saya akan buat cerita Hunters. Lepas tu baru saya gabungkan ketiga-tiga sekali. Berkemungkinan besar dalam setiap cerita ni ada Huruf akan temasuk. So... Surprise!! Hahaha.

Apa-apapun, all the best untuk korang semua. Saya doakan kamu. Dan doakan je kalau buku ni ada rezeki untuk semakin ke hadapan. Maafkan segala silap atau terkasar bahasa dan terguris hati k. Hehehe. Goodbye alls. See you again on the next story. Love you~

Goodbye, love.

SHIM_YOO

Huruf II (Sequel) ✔Where stories live. Discover now