25

9.1K 724 76
                                    

─Leyla nu va face ce nu vrea! Nu am de gand sa o sacrific pentru un juramant nenoricit.Nu-I voi da voie sa faca asta si punct! . Iti poti lua gandul de la  asta!  Daca vrei, ti-o pot spune pe silabe si chiar pot sa ti-o repet pana iti intra in cap si termini cu toate bazaconiile tale.Eu incalc juramantul .Nu ai ce sa imi faci  orice vei incerca sa imi faci, tata.

─Of, of,bietul meu baiat! Cat de mult poate iubi ! spune Dora privindu-l  cu compasiune pe Davis.

─Tu nu ai sentimente, spune Milton apasat .Il priveste atat de urat , sprancenele i se unesc , iar gura i se contureaza intr-o linie subtire..Nu ai asa ceva.Esti intunecat.Nu ai inima, nu poti iubi.Tu esti facut doar pentru rau si doar pentru rau.Pentru rau .Raul este in sangele tau si acolo va fi pentru to restul vietii tale.Prin sange iti curge ura, rautatea.Cum ai pacalit-o  ca o iubesti? De ce nu ii spui ca tot ce vrei este sa o omori cum le omori si pe celelalta? Nu o mai juca pe degete, zice zambind acru .Spune-i odată adevarul,ca de la bun început a fost o victima.Tu nu ai asta, arata spre inima.Tu guști din placerile trupești, nu iubești.Esti rece, rău, esti fiul meu.
Milton il privește .Ridica din sprâncene, apoi mărește ochii.
─Doar o ființă umana te poate iubi, imi spune Milton.El nu este om.Te-ai îndrăgostit de trup si de minciuna.El nu este ceea ce vezi.

Ma uit atent  la Davis .Ma priveste si el,dar nu cum il privesc eu, ci serios. Tot ce as vrea in momentul asta , este sa imi spuna daca este adevarat ce Milton spune atat de  hotarat.Nu vreau sa fie adevarat ce a spus si nici nu imi pot imagina ca tot ce a spus pana acum este adevarat.Davis imi ia mana intr-a lui , mi-o saruta si da usor din cap in timp privindu-ma facandu-ma sa inteleg ca Milton nu spune deloc adevarul.
Milton isi drege glasul imediat.Imi intorc privirea spre el , apoi Davis, care pare destul de dezgustat de ce spune tatal sau.

─O iubesc, spune ferm Davis  provindu-si atent familia.

Milton rade.Se amuza cand aude.

─Este blestemat sa iubeasca, cum ai fost si tu , Milton, spune cald Dora luand o gura de vin.Nu poti nega ca nu are sentimente, ca tu stii destul de clar asta.Stii ca simte mult mai profund decat oamenii si stii destul de  clar ca o iubeste . Nu vrea sa o ucida.Nu este intunecat.Nu o fraierit-o si o iubeste. Cum si tu m-ai iubit.Cum si tu ai luptat pentru mine. 
Milton se uita mirat.

Oh, Doamne! Deci, sa inteleg ca si tatal sau a fost blestemat? Adica, si Dora a trecut prin lucrurile astea? SI ea l-a iubit si nu a stiut adevarul despre Milton pana intr-un moment...Doamne Dumnezeule! Ce este asta? Adica , este din tata in fiu?
Blestem? De ce tocmai eu?
SI de ce tocmai in felul asta vrea sa ne desparta?  

Care ar fi motivul pentru care ar face-o...prea multe intrebari la care nu as putea sa gasesc raspuns.

Ceea ce pot face in momentul asta este doar sa ascult cearta dintre Davis si Milton .Nu pot interveni absolut deloc. Mi-e teama de felul in care Milton ar reactiona si nu pot.Pe langa asta, nu as avea ce sa spun.Singurul lucru pe care il pot face este sa il rog pe Dumnezeu sa nu fie asta sfarsitul .Sa nu ne desparta.Abia ce mi-am revenit dupa acea perioada nenorocita, sa raman din nou fara Davis? Nu as mai suporta ideea asta!  Cred ca asta ar fi si sfarsitul meu.Nu, nu as mai putea. Lipsa lui m-ar sufoca mai rau , gandul ca nu voi mai putea fi cu el m-ar distruge. Nu il mai pot pierde inca o data.Asta ar insemna sa imi pierd viata .Pierderea lui ar echivala cu pierderea vietii mele.Acelasi lucru ar insemna pentru mine...

─Esti bine, iubito? Intreaba Davis in cele din urma.Ma priveste cu o mina agitata si de asemenea, pare ingrijorat. Esti cam palida.

─Ma simt bine.

Nu, nu sunt deloc bine! Tatal tau are de gand sa imi distruga viata!

─Gresit , spune Milton ridicand degetul aratator.  

Băiatul din infernUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum