81; Smule

1.1K 135 15
                                    

Siapa sini layan smule ? Angkat bahu kit

Ala smule. Apps nyanyi macam karok tu deh.

Ok nevermind lah.

Niha nak bagitau sikit pengalaman seram sejuk sampai merinding bulu roma bulu tangkis sepanjang aku main smule ni.

Dari aku tak ketagih jadi ketagih gila gila.
Dari suara aku tak sedap sampailah suara aku masih tak sedap. Nyum nyum

Ok. Hm aku ni peminat abangtan (bts k-male group) tah kenapa suara aku macam setan ni ada hati suka nak amek part Jimin punya highnote fffuuk.

Lepastu suatu malam tu. Ye aku suka sangatlah smule malam malam dalam bilik tambah pulak ada tingkap dekat dengan pokok buluh.

Dan pada malam itulah aku terdengar suara jimin yang kedua. Lebih nyaring dan langsung tak sedap di dengar. Betul betul shit.

Aku bersangka baiklah jugak mungkin tu suara Jimin tapi lagu tu aku amek yang clear instrument means vocal sudah dibuang. Ada bunyi rentak aje. tak faham kan ? Takpela tak faham.

Tapi aku tetap juga ketagih dengan smule cuma sekarang ni aku banyak karok belah siang dalam bilik ruang tamu. Dannnnnnnnnn masih juga tapi bukan suara nyaring tapi menggumam kat kepala headphone aku bebetul dalam telinga.

Menggumam macam bomoh baca jampi mantera tu. Urgh sakit jantung mak.

-AlienKacak.

Erm a few month ago rasanya ada dua orang readers pm aku kat ws share cerita seram dorang. Phone aku rosak tak sempat nak simpan cerita tu kat drafts. Tolong dm semula kat wattpad eh. For those yang ada no aku jangan pm aku takde ws dah.

# Midnight. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang