תרפא אותי, פרופסור -פרק 2-

7.8K 423 338
                                    

"אל!" פול מלמל לג'יין שהביט על איך ששון נכנס בעצבנות לבר הרועש.

"עדיף לא לדבר" הוא הוסיף במלמול שקט כשהתקרב, מנקר את שפתיו של הבלונדיני כשהבר מפריד בניהם לפני שהתיישב.

"התגעגעתי" הוא לחש וג'יין הסמיק, "סיימת לעבוד?" הצעיר ממנו שאל ופול הנהן, מקבל בתמורה כוס של שתייה חריפה.

האחראי נאנח כשהסתכל על שון נעמד לצידו מאחורי הבר בזמן שהוריד את תיקו ממנו ולקח את בקבוק השתייה חריפה, שותה ישירות ממנו.

-

"לא!" הבלונדיני אמר ברוגז, סוטר לישבנו של שון לפני שלקח ממנו את הבקבוק, לוקח כוס נקייה ומוזג לאסייתי, "זאת היחידה שתקבל כרגע אז תשתה אותה לאט" ג'יין אמר לפני שהגיש אותה לשון שנאנח, לוגם מעט מהחריפות.

"הזקן הזה! הכל בגללו" הוא אמר בבוז ופול גיחך, "הוא דואג לך" השרירי אמר, "אל תגן עליו מולי" שון ביקש והאחר הנהן, מבין את העמדה שלו.

"נו, מה קרה היום שחזרת ככה מוקדם?" ג'יין חשב להעביר נושא, לא יודע שזה רק ירגיז את האחר עוד יותר, "הגיע איזה מייקל אחד, כנראה פרופסור חדש או משהו כזה" שון אמר, והאחרים יכלו לשמוע את עצביו.

"הבן זונה הזה לא יודע את מקומו!" הוא אמר בכעס, מניח את הכוס בחוזקה על הבר, "לא לקלל פה ולא להגיב ככה, אתה נמצא פה ולא שם" הבלונדיני ביקש, "אתה לא שותה היום" הוא הוסיף ולקח את הכוס משון, שותה אותה במכה.

"מצטער" שחור העיניים נאנח ומלמל, "אתה לא צריך לשנות את עצמך למולי" ג'יין ביקש, מעציב אותו לראות ששון משתנה ככה בפניו, "טעות שלי" האסייתי הסתכל עליו בעיניים גדולות, חמוד כמו שהוא יודע, "יופי" מנהל הבר לחש, מחבק את שון.

"גייז" פול פלט, לוגם מהשתייה שלו, "ככה נולדנו" שון אמר בחיוך, ממשיך לחבק את ג'יין המרוצה.

-

"הוללה" גבר שרירי וקירח אמר בחיוך משתובב, יושב על הבר, גורם לג'יין ולשון להאנח, "את הרגיל" ברנדון ביקש מג'יין והאחר ניתק את החיבוק, מוזג לו את השתייה שהוא אוהב.

"מתי תחבק אותי ככה בייבי בוי?" ברנדון הביט על שון בחיוך והאסייתי הביט עליו בבוז, "לעולם לא" הוא מלמל, "היי, אל תגיד את זה ככה" הקירח השתובב, "אני אהיה טוב אלייך" הוא הוסיף לוגם מהשתייה בזמן שעיניו בחנו את גופו של האסייתי שגלגל את עיניו, נגעל מהאחר.

-

"בוא תתן לי להיות טופ עלייך" ברנדון פלט, גורם לשון לצחקק, "כמו שאני תמיד עונה לך, זה לעולם לא יקרה" האסייתי נשען על הבר, מסתכל על האחר שהתקרב גם הוא קדימה.

"אבל אין לי בעיה להשתעשע עם התחת שלך" הוא לחש והאחר נאנח, נשען לאחור על כיסאו, "אתה עוד תתן לי לעשות אותך" הוא מלמל ושון התרחק לאחור גם כן, "לא יקרה" הוא מלמל שוב, רואה לקוח מתיישב על הבר, ניגש אליו.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now