תרפא אותי, פרופסור -פרק 48-

3.6K 305 118
                                    

"איך היה אצל ברטה?" ג'יין שאל כששון חיבק אותו מאחורי הבר, "היה בסדר, לא הצלחתי להיזכר במשהו, אבל הצלחתי להבין כמה דברים" שון מלמל בחיוך, מביט על ג'יין שהביט עליו בסקרנות, רוצה לדעת מה הוא הבין.

*"הבנתי כמה דברים...חטפתי התקף למול מייקל...והוא הנשים אותי והצלחתי להירגע"* שון החזיק את ראשו הכואב, עוצם את עיניו בחוזקה ומכווץ את גבותיו, "אה" הוא פלט בכאב, הצפצופים באוזניו הכאיבו לו והבלונדיני פער את עיניו בבהלה, "שון מה קרה?" ג'יין שאל, נוגע בכתפיו של שון שפקח את עיניו והסתכל עליו, מבקש עזרה והבלונדיני כבר יכל להבין מה המבט הזה אומר, לא חושב פעמיים ולוקח את שון מהר אל אזור המגורים.

-

הוא הושיב אותו על הכיסא במטבחון, מוזג לו מים קרים, "תשתה שון" הוא אמר בדאגה, מתכופף למול הצעיר ומגיש לו את כוס המים הקרים.

הצעיר נאנח כשהצפצופים נעלמו מאוזניו והוא לקח את כוס המים מידו של האחר, שותה את הנוזל השקוף, "נזכרתי במשהו" הוא אמר וג'יין פער את עיניו, מסתכל עליו ברצינות, חייב לדעת במה הוא נזכר, "במקרה סיפרתי לך על זה שמייקל הנשים אותי אחרי שחטפתי התקף?" הוא שאל וג'יין מצמץ בעיניו, מנסה גם הוא להיזכר, זה קרה די ממזמן והוא עבר מאז לא מעט דברים.

"כן" ג'יין לחש לעצמו כשנזכר, זה היה ביום ההוא ששון אמר שהוא הבין שהוא אוהב את מייקל, "כן אני זוכר" הבלונדיני אמר, "נזכרת בזה?" הוא שאל בהתרגשות ושון הנהן וחייך קלות לפני שעצם את עיניו ונשם עמוק, הוא עוד יצליח להיזכר.

-

"מה קרה ביום ההוא?" שון שאל כשפקח את עיניו, מסתכל על ג'יין בסקרנות, רוצה שהוא יספר לו מה קרה, "אמממ" ג'יין מלמל והתרומם, לוקח כיסא ומניח אותו למול שון, מתיישב עליו.

"חזרת מברטה ושאלתי אותך איך היה" ג'יין התחיל, אוחז בכפות ידיו של האחר שהקשיב לו בריכוז, "אמרת לי שהבנת כמה דברים בשיחה איתה, אני זוכר שאמרת לי את מה שקרה עם מייקל על הגג, הוא הצליח להנשים אותך בזמן ההתקף ולעזור לך מבלי לקחת שום כדור" הבלונדיני אמר, מביט אל תוך עיניו השחורות של שון, רואה שהאחר רוצה לדעת עוד, "אחר כך אמרת לי שאתה חושב שאתה אוהב את מייקל" הוא אמר בחיוך ועיניו של שון התרככו מעט, אז זה היה באותו היום שהוא הבין שהוא מאוהב במייקל כמו שברטה כתבה על הדף.

"אני זוכר גם שאמרת לי שהוא גילה על הכדורים שהיו אצלך בתיק, אמרת לי שאתה מפחד שהוא יגלה על מה שקרה לך ועל ההתקפים שלך, באמת אהבת אותו, אפילו שלא באמת ידעת מה הוא מרגיש אלייך בוודאות" כחול העיניים אמר בחיוך ושון נגס בשפתו התחתונה, הוא עד כדי כך אהב את מייקל?

-

"אחר כך מייקל נכנס בסערה אל הבר, הוא היה כל כך חדור מטרה שזה מצחיק לחשוב על זה עכשיו" ג'יין צחקק כשניזכר בהתנהגות של האחר ושון חייך קלות, "רק אחר כך גיליתי שהוא גילה על כל הכדורים שהיו בחדר שלך, הוא רצה לדעת מי אתה והוא היה נורא מבולבל" הוא המשיך והאחר המשיך להקשיב לו ברצינות, "לקחת אותו אל החדר וניהלתם שיחה, כנראה שסיפרת לו על מי אתה באמת ומה סטיבן עשה לך" ג'יין אמר ואז חיוכו הפך להיות ערמומי.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now