תרפא אותי, פרופסור -פרק 7-

5.4K 396 258
                                    

"הנה החתן הגיע" ג'יין אמר בציחקוק כשברנדון נכנס לבר לבדו, "לא אמרת שיש לו דייט?" שון לחש לאחר, "אני אשאל" ג'יין התלחשש בחזרה, מכחכח בגרונו כשהשרירי התיישב.

"את הרגיל?" הבלונדיני שאל והקירח קרץ לאישור, גורם לכחול העיניים להחניק אנחה מזלזלת וגלגול עיניים מזלזל עוד יותר, "אין בעיה" מנהל הבר אמר באיפוק, מגיש לפניו כוס זכוכית מעוצבת ומוזג לתוכה את המשקה החריף, עוצר כשהוא רואה שזה מספיק למחיר.

"למה באת לבד?" ג'יין מלמל כשניגב את פיית הבקבוק במפית נקייה, מחזיר את בקבוק הזכוכית למקום ומסתכל על השרירי ששיחק עם הכוס, מסובב את השתייה באיטיות, "אנחנו נפגשים בעשר" הוא השיב, פוזל מעט לראות את תגובתו של שון, אבל האחר היה נראה אדיש למילותיו.

"יש עוד עשרים דקות, יפה לך שהקדמת" הבלונדיני אמר, מחליט לאסוף את שיערו כי נהיה לו חם, חושף את פניו הנאות וגורם לכמה גברים לשלוח אליו מבטים, לא מספיק כשכבר מסתכלים עליו הרבה גם ככה.

"לא הקדמתי בשביל זה, אני צריך לשתות לפני" הוא אמר, נאנח, "לחוץ שמישהו כנראה יזיין אותך?" שון ירק בגיחוך, "אני מתכוון לזיין אותו" ברנדון אמר בהשתובבות, קורץ לשון, "א-אבל אמרת שתיתן לו להיות הטופ" ג'יין גמגם בחוסר הבנה, גם שון הביט בו בסקרון, "אמרתי כי חבר שלו היה לידי, אני אנסה להשכיב אותו, אם לא ילך אז שרק נירד אחד לשני גם מקובל עליי" הוא אמר בחיוך משתובב, בוהה בשון שציחקק בלעג עם ג'יין, הוא אוהב את הגומות והעיניים הייחודיות שלו.

"רוצה שאני אאסוף לך את השיער?" הבלונדיני שאל את האסייתי, "הוא מספיק ארוך בשביל זה?" שון שאל בהרמת גבה וג'יין הנהן, לוקח גומייה מהסינר שעל מותניו ואוסף את שיערו של האחר שחייך ועצם את עיניו.

שון נהנה מהמגע העדין והאבהי של האחר שסירק את שיערו שלו עם אצבעותיו הדקות, קושר את שיערו לקוקו קטן, "הצלחת" היפני הסתובב, נוגע מעט בשיער האסוף ומחייך לאחר.

"כמה שאתה יפה" ג'יין אמר בהתרגשות, מחבק את הגבר הקטן שלו, נושק ללחי השקועה בכוח.

"מווואאאהה" הוא אמר כשנשק גם ללחי השנייה, מתרחק ומסתכל על פניו של האחר, "אני אוהב אותך" הוא אמר בחיוך, "גם אני" שון אמר במתיקות, באמת שהוא אהב את האחר, מודה לו על הכל.

"מרגיש לי כמו פורנו של לסביות" הקירח מלמל בעוקצנות כשהביט על הגברים שלמולו שהביטו עליו בזלזול, "כן אה" ג'יין אמר בהתגרות, אוחז בשון ומרים את רגלו בעיקול מעלה, צמוד למותן של שון, והאסייתי ציחקק וזרם, "או כן" הוא גנח, מלטף את יריכו של הבלונדיני בחושניות, משגעים את הנוכחים עם התנהגותם.

-

"טיפ" מישהו מלמל, מניח להם 100 דולר על הבר וגורם לג'יין להוריד את רגלו משון וללכת לאיזור של נותן הטיפ.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now