תרפא אותי, פרופסור -פרק 26- (18+)

12.4K 455 554
                                    

"נו, איך היה אצל ברטה?" ג'יין שאל כשהם עמדו אחד ליד השני מאחורי דלפק הבר, בודקים אם מישהו רוצה לשתות.

"הבנתי כמה דברים" שון מלמל והמבוגר יותר הביט עליו בסקרנות, רצה לדעת מה הוא כבר הבין, "חטפתי התקף למול מייקל" הצעיר אמר, מתחיל מההתחלה והאחר פער את עיניו בפחד על הצעיר ממנו, "והוא הנשים אותי והצלחתי להירגע" הוא לחש ומנהל הבר הביט עליו בהלם, "מה?" ג'יין כמעט וצעק, אבל שון סימן לו להיות בשקט עם אצבע על שפתו שלו והוא הנהן אליו בהבנה.

"הצלחת להירגע מבלי כדור?" כחול העיניים צעק בלחישה ושון הנהן, "והכל בזכות מייקל?" ג'יין שאל בחוסר אמונה ושון חייך מעט והנהן שוב.

"אני חושב שאני אוהב אותו" שון אמר בכנות וג'יין חסם את פיו עם כפות ידיו, מביט בשמחה על שון שגיחך בביישנות, "אני כל כך שמח!" הברמן הראשי אמר בחיוך, מחבק את שון בחוזקה ונאנח בהקלה, "איזה כיף" הוא המשיך, מלטף את שיערו של שון.

"עכשיו רק תזדיינו" ג'יין אמר בשעשוע כשהתרחק ושון הכה את כתפו, מסתיר את לחייו הסמוקות בכפות ידיו, "קודם שאני אבין מה הוא מרגיש אלי" שון מלמל והאחר ציקצק, "הוא חולה לך על התחת" מנהל הבר אמר בהשתובבות, מכה את ישבנו של האחר שהתרחק ממנו מעט, "ג'יין~" שון התבכיין והאחר צחקק, "אתה מוכן להיות בוטום בכלל?" ג'יין שאל ברצינות ושון כחכח בגרונו והרים את כתפיו בחוסר ידע, לא יודע מה הוא יעשה אם הם יגיעו למצב שכזה.

"אל תעשה משהו שאתה לא רוצה" מנהל הבר אמר בחיוך וליטף את שיערו השחור של האסייתי לפני שנשק ללחיו ואחז בידו בחוזקה, "הוא גילה על הכדורים" שון נאנח וג'יין הסתכל עליו בעצב מופתע, "אל תדאג בגלל זה, הוא יבין אם תספר לו" כחול העיניים הידק את אחיזת הידיים לפני שנשק קצרות לידו של שון.

"אני מפחד" שון לחש בכנות, נושך את שפתו התחתונה ומביט על ג'יין במבט חסר אונים והאחר נאנח לפני ששוב חיבק אותו בחוזקה, "יהיה בסדר" הבלונדיני לחש, מאמין במייקל.

---

שון פער את עיניו כשראה את מייקל נכנס בסערה לבר, הוא הסתכל עליו ללא מילים, אוחז בידו של ג'יין בחוזקה שגם כן הביט על הפרופסור של בעל חסותו בשאלה, הוא היה נראה כעוס במיוחד.

-

מייקל עקף את הבר ונכנס לאזור הברמנים לפני שהלך במהירות לשון, מקפיץ את הקטן כשהוא אחז בחוזקה בכתפיו והביט עמוק בתוך עיניו, "עכשיו ברצינות" מייקל אמר בנעילת שיניים, עיניו לא עוזבות את עיניו המבוהלות של האחר, "תגיד לי מי אתה לעזאזל!" הפרופסור נהם את מילותיו, מכאיב מעט לכתפיו של שון כשהאחיזה בכתפיו התחזקה.

"מייקל תירגע" ג'יין ביקש וניסה להזיז את בן גילו משון, אבל מייקל הזיז את ידו של ג'יין ממנו והביט עליו ברוגז, "שנייה!" הוא אמר לבלונדיני בכעס לפני שהחזיר את מבטו לשון, "מי אתה?" הוא שאל שוב, עיניו רציניות וסקרניות יותר מתמיד.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now