תרפא אותי, פרופסור -פרק 54-

5.3K 320 184
                                    

מייקל נכנס אל תוך הבר, עברו כמעט שעתיים מאז שהוא צפה בשידור ועדיין היו שם כתבים, אפילו ברטה וקמרון היו שם.

הפסיכולוגית עמדה ליד שון, מספרת על מה שקרה, כנראה שהצעיר אישר לה לספר, היא אפילו נתנה לכתבים לצלם חלק מהשיחות שלה עם שון.

-

"מ-מייקל?" שון שאל בהפתעה כשהפרופסור נדחף בין הכתבים ונעמד למולו, "מה אתה עושה כאן?" הצעיר שאל, מסתכל על האחר ואז על המצלמות שכוונו אל שניהם, הוא לא יכול לחשוף את הזוגיות בניהם, מייקל יכול להיפגע מזה.

"הבן זוג שלי נמצא בטלוויזיה ועושה דברים שיכולים לפגוע בו, נראה לך שאני לא אבוא?" מייקל אמר ושון הביט עליו בעיניים פעורות, לא מאמין שהאחר חשף בכזאת קלות את הזוגיות בניהם.

"אני הבן של ריימונד סמית'" מייקל אמר והכתבים הביטו זה על זה, זה רק הולך ונהיה טוב יותר מבחינתם, "אני הבן דוד של סטיבן ואני יכול להגיד שלא ידעתי על מה שהוא עשה רק אחרי שפגשתי את שון, הייתי הפרופסור של שון ומן הסתם שהוא היה הסטודנט שלי" מייקל חשף את עצמו, גורם לכתבים לצלם אותו במהירות.

"לא באמת הייתי סטודנט!" שון מיהר להגיד, לא מתכוון להפיל את מייקל, "אבא שלי הכריח אותי ללמוד שם אבל לא באמת למדתי, הוא שיחד את המנהל לתת לי להישאר שם" שון הסביר, מסתכל על ברטה שטפחה על כתפו, יודעת שהוא לחוץ מהנושא הזה.

"אבא שלי הכריח אותי גם לעבור ולגור אצלו, אם לא הייתי עושה את זה הוא היה הורס את הבר כמו שהוא הרס עכשיו" שון אמר, מסתכל על מייקל בדאגה, והאחר נאנח והתקדם אליו, מחבק אותו בחוזקה למול כולם, "אני כאן" מייקל לחש ושון חייך קלות וחיבק אותו בחזרה, לא אכפת לו מזה שמצלמים אותם.

---

"תסלחו לנו" חבורת שוטרים נכניסה פנימה, בוחנים את השטח והולכים אל הזוג, "שלום" שוטר בעל קעקועים אמר לזוג שהפסיק להתחבק, "אני אצטרך שתבואו איתי לחקירה" השוטר אמר והם הביטו זה על זה, "אצטרך גם את ברטה, קמרון, פול וג'יין שיבואו איתנו לתת עדות" הוא הוסיף ומייקל הנהן בהבנה, יודע שהם צריכים לשתף איתם פעולה.

"קרה משהו?" כתבת אחת שאלה את השוטר, "אין לנו את האפשרות לספר לכם כרגע, כשיתגלו עוד פרטים נעדכן" הוא אמר בחיוך לפני שסימן לשוטרים להוביל את האנשים שהם צריכים החוצה.

-

הכתבים יצאו גם כן, מצלמים את ג'יין שנעל את הדלת השבורה של הבר, לא מורידים את העדשה מהאנשים שנכנסו פנימה אל הניידות, ג'יין ופול נכנסו לניידת אחת ושון, מייקל וקמרון נכנסו לשנייה בעוד שברטה נסעה עם רכבה אחריהם, היו שם את כל המסמכים החשובים שהיא יכולה לתת בתור עדויות.

כשהרכבים נסעו מהאזור, הכתבים במהרה התחלו לפעול ולנסוע אחריהם גם כן, חייבים את הסקופ המרעיש הזה.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now