תרפא אותי, פרופסור -פרק 28-

7.7K 402 229
                                    

ברנדון הסתכל על שון ואז על מייקל שישב על ידו בבר ואז שוב על שון שהמשיך לברמן ואז שוב על מייקל, "ההרגשה הזאת לא מוצאת חן בעיניי" ברנדון מלמל, מביט ארוכות על מייקל שהסתכל עליו בהרמת גבה, "שון מתנהג שונה" הקירח אמר ברצינות ומייקל כיווץ את גבותיו והסתכל על שון בשביל לברר את דבריו של השרירי, רואה איך שגומותיו של האסייתי לא עוזבות את פניו, הצעיר חייך לא מעט.

"קרה בניכם משהו?" הקירח שאל ברצינות כשראה את שון מסתכל קצרות על מייקל בחיוך מאושר, הפרופסור רק חייך בהשתובבות אל היושב לצידו שחשב לכמה רגעים, "הוא זיין אותך!" ברנדון אמר למייקל, מניח לעצמו ששון הצליח להיות האקטיבי על מייקל וחום השיער צחקק לכמה רגעים, מחליט להיאנח בייאוש על האחר ולהתעלם ממנו.

"הזין היפני שלו היה בתוך התחת שלך~" ברנדון מלמל בהשתובבות, מעט קנאה בקולו כשהניח לעצמו ששון שכב עם מייקל.

-

ברנדון דלוק על שון, היה להם קטע לפני כמה שנים כשעוד הצעיר היה תמים יותר ממה שהוא עכשיו, הם התנשקו והיו במצב של לשכב אחד עם השני, אבל אז שון הודיע לברנדון שהוא זה שהולך לחדור אליו, כמובן שברנדון לא נתן לזה לקרות והוא פשוט יצא מהחדר אחרי שקילל את שון לא מעט, אחר כך הוא התחרט על הדיבור שלו, אבל האסייתי בנה כנגדו חומה, במיוחד אחרי שהוא חטף התקף כשהצעקות של ברנדון הזכירו לו את סטיבן.

מאז המטרה של ברנדון היא לזיין את שון, כנראה שהקשיחות המצטברת של האסייתי גרמה לו לרצות להביך אותו במיטה יותר ויותר ולהראות לו שאיתו הוא לא יכול להיות קשוח, אבל לצערו שון רק הולך ומתרחק ממנו.

-

"ברנדון, עוד מילה אחת שלך שלא תמצא חן בעיניי אני אעיף אותך מכאן!" ג'יין אמר בכעס כששמע את השיחה בין שני היושבים, "טוב..." ברנדון מלמל חלושות, חוזר להתרכז בשתייה שלו, ג'יין די מפחיד אותו למען האמת, אחרי הכל הוא המנהלים של הבר הזה והוא די משוגע אם ברנדון עושה משהו שלא מוצא חן בעיניו, בגלל זה השרירי משתדל להיות הגבר הטיפש, ככה שהבלונדיני לא באמת ייקח אותו ברצינות ויעיף אותו משם- מה שלמעשה ימנע מהקירח לראות את שון, וברנדון לחלוטין לא רוצה שזה יקרה.

--

"בייבי בוי~ מה קרה לך ביד?" הקירח מלמל בקול גבוה וילדותי, מסתכל על שון שנעמד למולו ומזג לו עוד שתייה כשביקש, "נכוויתי" האסייתי אמר באנחה, "מסכן קטן, אני אתן לך נשיקה~" ברנדון השיב במבט עצוב, לוקח את ידו של שון ונושק לתחבושת, מקבל מהצעיר גבה מורמת לפני ששון סטר לקרקפת שלו בחוזקה, "משוגע!" שון מלמל, יורק קללות שקטות לגבר שלא מפסיק לנסות לפלרטט איתו.

מייקל היה השני לסטור לקרקפת האחורית של ברנדון ששפשף עכשיו את כל ראשו הצורב, "מה אתה קשור עכשיו?" השרירי אמר בכעס לפרופסור, "הוא הבן זוג שלי, דפוק! אל תעז לגעת בי כשאני תפוס!" שון השיב, גורם לברנדון לפעור את עיניו, אפילו מייקל די הופתע מהקלילות שמילותיו של האחר יצאו מפיו והוא חייך במבוכה קטנה, שמח ששון חשף את הזוגיות שלהם בכזאת מהירות.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now