תרפא אותי, פרופסור -פרק 4-

6.1K 408 397
                                    

שוב פעם הוא חולם על מה שקרה, שון ניסה להתעורר אבל לא הצליח, שוקע בתוך החלום.

-

האסייתי קפא במקומו, מכסה את פיו בזמן שרעד, לא מאמין שהוא רואה את סטיבן, הבן זוג שלו, ומיר, החבר הכי טוב שלו, מתנשקים ארוכות בתוך הדירה שלו.

ציפצוף בכי נפלט מגרונו, מה שהקפיץ את שני הגברים המתנשקים, מביטים בו באימה ומתרחקים אחד מהשני.

-

"ש-שון, זה לא..." מיר מלמל בלחש, מביט על חברו הטוב שהסתכל עליהם בעיניים פעורות וגדולות, לא מבין מה הוא באמת ראה.

"א-אתם" היפני גמגם, הדמעות חנקו אותו וחוסר ההבנה עוד יותר הקשה עליו לעכל את הסיטואציה.

"תלך" סטיבן מלמל בלחש, מבקש ממיר לצאת מהדירה, "א-אבל" מיר הביט עליו וסטיבן עצם את עיניו והנהן אליו, מסמן לו עם ראשו שהכל בסדר, שאין לו מה לדאוג.

המנשק הקטן נגס בשפתו התחתונה, מביט על סטיבן ואז על שון, הוא הרכין את ראשו מטה והתחיל להתקדם ליציאה, "אני מצטער" הוא לחש כשנעמד לצידו של חברו הטוב, נאנח לעצמו לפני שיצא מהדירה, משאיר את בני הזוג לבד.

-

"בייב בוא" סטיבן חייך לאחר, פורש את ידיו לצדדים וממתין לבואו של שון, "ס-ס-טיב?" היפני שאל, חסר אמונה שהאחר מחייך אליו כאילו כלום לא קרה.

"איך יכולת?" הוא שאל בלחש, לא צועק, לא כועס, הוא לא היה אחד כזה, "שששש, בוא אליי" סטיבן המשיך, מחייך אליו בחמימות.

-

"בוא ניפרד" שון אמר, מגביר מעט את קולו, "מה אמרת?" ידיו של סטיבן צנחו מטה, "אני רוצה שניפרד" היפני אמר בשברון לב, אוהב את האחר יותר מדי, "לא אנחנו לא ניפרד!" סטיבן מלמל בכעס, מתקדם לאחר ונוגע בכתפיו, מצמיד אותו לקיר, ידיו אוחזות בחוזקה בכתפיים הרועדות של האחר.

-

"ששש אל תבכה" סטיבן אמר כשראה את הדמעות יורדות מעיניו של האחר, "א-אתה, בגדת בי" הקטן מלמל וסטיבן המשיך לחייך אליו, "אתה בגדת בי עם מיר!" הקטן צעק, מפתיע את האחר.

במשך שלושת שנות הזוגיות שלהם, שון מעולם לא הרים עליו את הקול, בטח שלא צעק ככה.

"בבקשה תעזוב אותי" שון מלמל, מנסה להדוף את גופו של האחר ממנו, "אם כבר אני בגדתי במיר איתך" סטיבן מלמל, גורם לשון להיעצר ולהביט עליו בזעזוע, מה הוא אמר עכשיו?

הגבוה צחק בקול, "בגלל האבא המטומטם שלך, הייתי צריך לצאת איתך בזמן שהייתי בזוגיות עם מיר, כי לאבא שלי יש כסף והם עובדים ביחד על פרוייקט גדול, אז זה הכי טוב שהבנים הגייז שלהם יהיו ביחד" הוא מלמל בנעילת שיניים, חושף מעט את הפרטים שמאחורי אהבתו השקרית לשון.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now