תרפא אותי, פרופסור -פרק 35-

6K 304 357
                                    

"מממ מ-מייקל" שון מלמל בעייפות למשמע השעון המעורר, עיניו עוד עצומות והוא עדיין לא היה ערני מספיק, דוחף את מייקל קלות, מנסה להעיר אותו "מייקל תכבה את זה" שון התבכיין בעייפות.

"קמתי" מייקל מלמל כשהתעורר כנראה מחלום, מביט על שון ורואה שעיניו של האחר היו עוד עצומות, מצחו של הצעיר התכווץ ברוגז וחום העיניים חייך לעצמו לפני שחיבק אותו אליו.

"תכבה" שון ביקש שוב בלחש ומייקל גיחך לפני שלקח את הטלפון וכיבה אותו, חוזר לחבק את שון שחזר לישון בזרועותיו, "תישן עוד" מייקל לחש ונשק למצחו של שון לפני שבאיטיות הזיז את ידיו ממנו, מתרומם מהמיטה עם מכנס טריינינג בלבד, את החולצה שון בחר ללבוש בעצמו.

-

מייקל שטף את פניו, מעיר את עצמו לפני שצחצח את שיניו, מגחך ומצחקק באושר כשחשב על מה שקרה אתמול, ובכלל, על הזוגיות עם שון.

המברשת שיניים ליטפה את שיניו במעט אגרסיביות, נאלצת לא להיות יציבה כשהחיוך של מייקל הפריע לגישה שלה.

-

הוא פשט את בגדיו התחתונים לפני שנכנס אל המקלחת, פותח את זרם המים ושוטף את עצמו מעייפות הבוקר, שיערו החום יורד מטה אל פניו ועורפו, ושפתיו המחייכות נצנצו תחת המים, חושב על שון.

---

הוא התלבש בחדר, מביט על שון שעוד ישן על המיטה.
מייקל חייך לעצמו כשהצעיר לא ישן בקיפול אלא על ביטנו בזמן שזרועותיו נחו מתחת לראשו על הכרית.

הפרופסור נגס בפיו התחתון, ממשיך להתלבש לפני שהתקדם אל המיטה, מתיישב עליה לכמה רגעים בודדים רק בשביל ללטף את שיערו של שון, מזיז את השיער השחור למאחורי האוזן של הגבר הישן, חושף את צד פניו טוב יותר ונושק ארוכות ללחיו לפני שהתרומם שוב מהמיטה, יוצא מהחדר.

----

מייקל שרק לעצמו בשקט בזמן שהוא הכין כריכים לו ולשון, מרגיש כל כך שמח, הנה, שון מתחיל לבטוח בו כמעט ולחלוטין, אפשר להגיד שהוא כבר בוטח בו לחלוטין, מייקל צחקק לעצמו, מאושר מהזוגיות שלו ושל שון.

הטלפון שלו צלצל לפתע והוא שטף את ידיו וניגב אותן לפני שהרים את הטלפון, "מי זה?" מייקל שאל את עצמו כשהסתכל על המספר הלא מוכר.

-

"כן?" הוא ענה לבסוף, מביט בשאלה על אוויר החדר.

"זה הירו" קולו של היפני נשמע ומייקל החסיר פעימה בפחד, מה הוא רוצה עכשיו?

"כן הירו, במה אני יכול לעזור לך?" הפרופסור שאל, מכווץ את גבותיו בבלבול.

"אני פשוט אגיע לעיקר, תיפרדו" המבוגר אמר ברוגע, כאילו ולא מתרגש ממה שאמר עכשיו.

"לא הבנתי, הירו למה אתה מתכוון כרגע?" מייקל שאל, רוצה לקוות שמה ששמע לא נכון.

"אמרתי שאתה ושון תיפרדו, אני אחזיר אותו אל הבר" היפני המבוגר אמר בביטחון.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now