תרפא אותי, פרופסור -פרק 9-

5.7K 392 358
                                    

הנה זה הגיע, הסטירה החזקה והמודאגת על גבו מג'יין, לחלוטין הייתה מורגשת.

"מה נראה לך שאתה נפצע ככה?" הבלונדיני הרים את ידו החבושה של שון ונאנח ארוכות, "ממה זה קרה?" הוא המשיך לשאול, מסתכל על שון ששתק והחליט לא לענות לשאלותיו.

"אתה לא הולך לעבוד, תיכנס לחדר ואל תצא ממנו עד שאני אגיד לך" הבלונדיני נזף, מתנהג כמו אבא כועס שמתכוון להעניש את ילדו.

שון הביט עליו, מתאפק שלא לחייך מהחמידות של האחר, הוא התלבט אם להציק לו או לא, אבל החליט שג'יין יותר מדי רציני עם הציווי שלו, אז כדאי לו להקשיב לדברי האחר וללכת לחדרו.

"אני אלך" שון מלמל, מרכין מעט את ראשו מטה, רוצה שהאחר ירחם עליו, אבל לכחול העיניים היו תוכניות אחרות לגמרי.

"תביא לי את המפתחות של האופנוע" הבלונדיני הוסיף בשילוב ידיים, לא אכפת לו שיש לקוחות שמביטים על הסיטואציה, כרגע הוא מרוכז רק בשון.

האסייתי הרים את ראשו, מסתכל על האחר בשאלה, "אמרתי שתביא את המפתחות" ג'יין הוסיף, רוקע מעט ברגלו במהירות, ממתין שהאחר יעשה את מה שהוא מבקש בזמן שהוא שלח יד אחת קדימה, כף ידו מונחת לפני שון.

"ל-למה?" שון מלמל בחשש, מפוחד מהמבט הכעוס של האחר, "כי אמרתי" מנהל הבר השיב, מזיז מעט את כף ידו מעלה ומטה, עדיין ממתין.

"א-אבל" המלוכסן לחש, "אין אבל, אתה מביא לי את המפתחות של האופנוע, נקודה! עד שהיד שלך תהיה בריאה אתה לא נוהג באופנוע" המבוגר יותר חשף את מעשיו, לא מוכן ששון ירכב על האופנוע המסוכן כשהוא גם ככה פצוע, "מה? לא!" שון שילב את ידיו, מביט ברוגז על האחר, גורם ללקוחות לצחקק מעט על העקשנות של שניהם.

-

"בייבי בוי, תיתן לו את המפתח" ברנדון אמר בחיוך משועשע, לוגם מעט מהמשקה החריף שלו, "אוי תסתום" שון פלט אליו לפני שהחזיר את מבטו לאחראי עליו, "לא יהיה לי איך להתנייד" הוא השיב לאחר, "אני אתן לך כסף למוניות" ג'יין ענה, לא מתכוון להתווכח עם האחר, "תביא לי עכשיו או שפשוט אשבור לך את האופנוע" הגדול מבניהם מלמל, וזה מצא חן בעיניי ברנדון כל כך, הוא אהב לראות איך שון נוגס בפיו בחוסר אונים.

"טוב טוב, אני אתן לך" שון אמר בכעס, מוציא מכיסו את המפתח ומניח אותו בחוזקה על ידו הפרוסה של האחר שהתאגרפה במהירות על המפתח לפני שג'יין הכניס אותה לכיס מכנסיו. "יופי" הבלונדיני הוסיף, מרוצה שלבסוף שון הקשיב לו. הוא ההסתובב למול הלקוחות, מתעלם משון שנשף בכבדות לפני שהלך בשילוב ידיים מהר לחדר, עוקף את הבר וסוטר לראשו של ברנדון שצחק עליו.

-

ג'יין הביט על הדלת הנסגרת של איזור החדרים לפני שנאנח ארוכות, פניו כבר לא קשוחות והוא ציקצק פעם אחת, מרחם על שון אבל אין לו ברירה אחרת.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now