תרפא אותי, פרופסור -פרק 34- (18+)

8.8K 341 194
                                    

"שלום!~" קמרון אמר בהתרגשות כשנכנס לדירה של מייקל, רואה את ג'יין ושון יושבים על הספה. "קמרון!" ג'יין אמר בשמחה כשראה את הלקוח הוותיק שלו והוא התרומם, מקבל חיבוק חזק מהמתולתל הנרגש, "ג'ייני~" קמרון אמר בחיוך לחיבוק, מנופף לשון שנעמד גם הוא מהספה.

"שון שון~" קמרון אמר כשהתרחק מהחיבוק עם הבלונדיני, מחבק את הצעיר שחיבק אותו בחזרה, "מייקל בכה לי כל היום בטלפון, אני מקווה שאתה בסדר" קמרון אמר בעצב, מתרחק מהחיבוק ומסתכל על פניו של שון שחייכו אליו בשמחה, "אני בסדר" הוא השיב לו.

"אז אני מבין שלא רק שון חפר לי על מייקל, אלא שגם מייקל חפר לך על שון היום" ג'יין אמר בשעשוע ושני המדוברים כחכחו במבוכה והביטו אחד על השני בחיוך מבוייש.

-

"איפה פרנק?" ג'יין שאל, "בעבודה" קמרון מלמל, "אני מניח שגם פול" הוא הוסיף והבלונדיני הנהן, "במה פרנק עובד שהוא נשאר ככה מאוחר בעבודה?" ג'יין שאל בסקרנות "הוא מאמן בחדר כושר" קמרון אמר והאחר הנהן, מבין עכשיו מאיפה השרירים של פרנק.

"סקס בחדר כושר זה מדהים, אתה צריך לנסות" קמרון אמר בחיוך לג'יין, מביך את הזוג הטרי, "אומייגאד! זה נשמע סקסי ברמות!" ג'יין אמר בהתרגשות, מוצא את זה מעניין, "רוצה שאני אספר לך איך אנחנו עושים את זה שם?" קמרון שאל את הנרגש שהנהן במרץ ומשך אותו לישיבה על הספה.

-

"אז ככה" קמרון התחיל בלחישה ערמומית ומייקל משך מהר את שון וכיסה את אוזניו, שון הסתכל על מייקל בשאלה, רואה איך שהוא פוער את עיניו ומסמיק מעט על ההסברים של קמרון לג'יין, הצעיר הסתכל על הגברים הנרגשים, רואה אותם צוחקים ומתלחששים ביחד, ג'יין היה נראה מופתע וגם רציני, כאילו ומשנן את מה שקמרון אמר לו, וקמרון היה נראה נרגש במיוחד, הוא קיפץ בישיבה ועשה תנועות עם הידיים, מסביר כנראה כמו שצריך.

שון חייך, מרגיש את חום ידיו של מייקל על אוזניו והוא חזר להביט על מייקל שהסתכל עליו עכשיו, שון שמע רק צלילים שקטים, לא באמת מצליח לשמוע את הנאמר, אבל זה לא היה אכפת לו, הוא היה שקוע בתוך עיניו החומות של מייקל ובחום ידיו שלו על אוזניו.

זה היה נעים, לראות את מייקל ולהרגיש את מייקל ולהיות בתוך השקט שמייקל יצר.

----

"וזהו" קמרון אמר וג'יין צעק בהתרגשות, מוחאים כפיים זה עם זה ומייקל נאנח והוריד את ידיו מהאוזניים הכבר אדמדמות שלו שון, "אומייגאד קמרון!" ג'יין היה נרגש יותר מתמיד ושון הסתכל על הבלונדיני בחיוך.

"אני מניח לעצמי שאהבת את מה שהוא אמר" האסייתי מלמל בשעשוע לברמן השני, "לא שמעת?" קמרון שאל בדרמטיות, "בוא אני אספר לך!" המתולתל טפח על הספה ומייקל מהר אחז בזרועו של שון גם כשהאחר אפילו לא התכוון לזוז.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now