תרפא אותי, פרופסור -פרק 12-

5.7K 395 241
                                    

מייקל הביט בשאלה על הגבר השעון על הגדר מהרכב שלו, הוא לא הבחין באופנוע של שון בחנייה בדיוק כמו אתמול.

הפרופסור יצא מרכב, לוקח את תיקו ונועל את האוטו שלו לפני שצעד לקדמת השער בזמן שהביט על הגבר עם הראש מטה, עשן הסיגריה יוצא מפיו של האסייתי.

הוא חייך לשומר, "בוקר טוב" הוא מלמל אליו והבחין בזווית העין ששון הרים את ראשו, כנראה מסתכל עליו, הוא חשב לעצמו האם להסתכל אבל הוא החליט לבסוף שלא והתקדם לאוניברסיטה, מצליח לשמוע גיחוך מהאחר.

-

"אידיוט" שון מלמל לעצמו בשקט כשמייקל המשיך להתעלם ממנו, הוא זרק את הסיגריה מידו, לא דורך עליה לפני שנכנס גם הוא לתוך האוניברסיטה, רוצה לסיים עם היום הזה כמה שיותר מהר.

-

"בוקר טוב" שון שמע מלמול שקט מצידו כשעמד בפתח הדלת, מזיז את ראשו ממייקל שהביט בו לשנייה אחת מתוך הכיתה, ומסתכל על מיר שעמד לידו בכניסה.

"פתטי" שון ירק את המילה לאחר, עיניו יכלו להרוג את מיר אם הן היו יכולות, "איך היד?" ורוד השיער שאל בחיוך, מסתכל על היד החבושה של האחר ומתעלם מהתנהגותו של שון, מה שגרם לשון להתעצבן ולדחוף אותו אל משקוף הדלת בזמן שאחז בסנטרו, נצמד לפניו של הקטן.

"שון תתרחק ממנו!" האסייתי יכל לשמוע את מייקל מזהיר מרחוק והוא רק גיחך בכעס, ממשיך להביט על מיר במבט רצחני, "אני צריך עזרה עם האוננות, תירד לי אולי?" הוא שאל בחיוך מזלזל ומיר נאנח אבל המשיך לתת לאחר לאחוז בפניו, "שון!" מייקל צעק לפני שהזיז את האחר ממיר, מצמיד אותו למשקוף השני ואוחז בסנטרו של שון המופתע.

"זה לא נעים נכון?" חום השיער צעק על האחר שהזיז את פניו מהאחיזה שלו, "תפסיק עם ההתנהגות הטיפשית שלך, אתה לא ילד" מייקל אמר, דוחף את שון שוב אחרי ששחרר את האחיזה ממנו ומסתובב למיר שהביט עליו ברוגז לפני שנכנס לכיתה.

חום העיניים נאנח וחזר להביט על שון שנשך את שפתו התחתונה בכעס, "תיכנס לכיתה" מייקל אמר בחדות לפני שנכנס גם הוא פנימה, מסתכל על תלמידיו השקטים שהביטו על הסיטואציה מהכיסאות.

שון ירק קללות שקטות כשנכנס לכיתה, מזהיר עם מבטו את התלמידים שהביטו עליו ובמהרה הזיזו את עיניהם ממנו, לא מתכוונים להתעסק איתו.

-

"אתה לא הולך להניח את הראש על השולחן" מייקל הזהיר מרחוק את שון שהתכוון לעשות בדיוק את זה, "למה לי להקשיב לך?" שון שאל בבוז ומייקל הביט עליו באיום, "כי אמרתי" הוא השיב לאחר, לא מתכוון לשחק משחקים, "ו..?" שון שאל בגיחוך משועשע, מתכוון להניח שוב את ראשו על השולחן.

"אני אצטרך לדבר עם אבא שלך" חום העיניים אמר בחדות אבל גם באיטיות, פוגע בנקודה החלשה של שון בכוונה, ושון הביט עליו עם עיניים פעורות, אפילו מיר הופתע מדבריו של מייקל, מביט על שון בחשש.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now