38

923 39 4
                                    

________________

12:40 pagi

Taehyung masih lagi berada didalam bilik. Dari Sejak di bangun sehingga tengahari dia tidak berinjak keluar dari bilik. Duduk berkurung lama dalam biliknya sambil mata tersembab kerana lama menangis.

Kampus hari ini taehyung tidak masuk. Entah tapi dia asyik mengenangkan nasibnya yang sungguh malang.

Telefonya sudah rosak akibat dibaling oleh jackson semalam. Entah tetapi taehyung sangat takut untuk menghubungi jungkook malahan panggilan jungkook tetap ia endahkan. Dia berasa takut dan terlalu sukar untuknya menghadapi situasi sebegini rumitnya.

Taehyung seharian menangis dipenjuru katil. Tak makan dan tak minum tubuh kurusnya semakin susut dan badan mungilnya menjadi terlalu lemah.

Taehyung merasa trauma saat ini. Dia merasa takut yang sedang menghantuinya. Dia merasa sangat teruk tentang dirinya. Kini mahkotanya telah pun musnah dan lenyap. Selama bertahun-tahun dia menjaganya tapi saat ini sudah pun musnah tiada apa lagi yanh hendak ditangisi.

Taehyung tidak suci dan hidupnya terasa gelap saat ini. Entah tapi dia merasakam hidupnya akan menghampiri mati selepas ini.

Bahagian MissV taehyung terasa amat sakit. Dan Pedih, Bagaimana agaknya dia ingin memberitahu pada jungkook soal ini.

Hidup taehyung yang
menyedihkan.

Flashback On ▶▶

“ Doktor , kenapa anak saya. Doktor cakap dia lelaki tapi kenapa dia ada alat kelamin seperti perempuan. ”

Soal Puan Kim yang kerisauan terhadap anaknya yang berumur 13 tahun saat ini.

“ Sebenarnya kami tak boleh nak pastikan sama ada anak puan lelaki atau perempuan. Kerana anak puan tidak mempunyai buah dada. ”

“ Anak puan akan kedatangan haid setelah umurnya masuk 13 tahun ”

“ Tetapi , Anak puan sampai bila-bila dia tidak mempunyai payu dara seperti perempuan normal ”

“ Jadi anak saya ? Perempuan atau lelaki ”

“ Lebih kepada Lelaki. Kerana anak puan tidak mempunyai payu dara. Tetapi anak puan tidak bolej berkahwin dengan perempuan kerana dia mempunyai alat kelamin seperti perempuan. Dan dia juga didatangi haid. Bermaksud anak puan mempunyai rahim yang cantik. Dia juga boleh menghamilkan anak dan melahirkan anak. ”.

Ucap doktor itu sambil menatap taehyung disebelahnya itu.

“ jadi ? ”

“ Sifat dari fizikalnya akan menampakan dia sebagai lelaki tapi dari dalamya dia ialah seorang perempuan. Dia lebih kepada lelaki yang mempunyai rahim. ”

“ Hmmm.. ”

“ Jika anak puan didatangi haid tolong jaga baik-baik ye. Saya sarankan buat masa ni haidnya tidak akan berhenti selama 2 minggu jadi dia harus pergi ke hospital untuk membuat checkup. Sehinggalah anak puan haidnya menjadi 6/7 kali sahaja. ”

“ Emm..Baiklah doktor ”

Puan Kim keluar dari bilik dan berjalan keluar dari klinik. Puan kim tak berhenti merenung anaknya disisinya dalam kereta.

“ Taehyung ”

Panggil Puan Kim

“ Ye Mama ? ”
Jawab Taehyung sambil menoleh kearah ibunya.

[𝐂] 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now