54

1K 49 2
                                    

Yura pulang ke rumah dengan agak lewat sedikit. Dia melihat sekeliling rumah yang agak gelap tidak dinyalakan api mentol lagi.

Yura mencari keberadaan jungkook. Ternyata jungkook masih lagi berada didalam bilik.

Tok..Tok..

“ Jung..keluarlah.. ”

“ Kook.. Open the door please ”

“ Kookie... please.. ”

“ Jungkook ”

“ Jeon Jungkook ”

Masih tiada jawapan dari jungkook. Semakin lama semakin risau dibuatnya. Mahu tak mahu yura terpaksa mencari kunci pendua untuk membuka pintu bilik jungkook.

Puas yura menyelongkar almari tetap juga kunci pendua tiada. Yura membuat keputusan untuk menendang pinti tersebut hatinya merasa tidak enak kerana firasatnya mengatakan bahawa jungkook dalam keadaan yang bahaya saat ini.

Buk..

Bukk..

Bukk..

Brakkk!!

Clerk...

“ OH TUHAN! JUNGKOOK!!! ”
Teriak yura setelah melihat tubuh jungkook yang kini longlai terbaring diatas lantai yang sejuk itu. Bibirnya kini pucat begitu juga dengan wajahnya yang kelihatan seperti kekurangan darah.

“ Jung-ah.. ”
Teriak yura yang meletakan kepala jungkook diatas pehanya. Menepuk-nepuk wajah jungkook supaya dia tersedar semula.

Jarinya telunjuknya diletakan dihidung jungkook mencari nafas bahawa jungkook masih hidup.

Jantung jungkook masih berdegup lagi tetapi seperti lemah. Yura menghubungi ambulans untuk datang kerumahnya dan bawa jungkook ke hospital.

.

Jungkook dibawa ke hospital dan setelah dimasuk kedalam wad. kesemua ahli keluarga jungkook datang kehospital menanyakn yura tentang keadaan jungkook.

Terutama Mrs.Jeon dan Nenek kepada jungkook Iaitu Nenek Jung. Yang kini menangis kerana takut jikalau keadaan jungkook kini tidak baik.

Yura terus menghubungi taehyung dan taehyung dengan tergesa-geda datang ke seoul bagi melihat keadaan jungkook.

Doktor masih belum keluar dari wad kecemasan jungkook. Dan Setiba taehyung disana terus mencari jungkook. Yura disana menenangkan keadaan taehyung yang panik itu.

Selepas 3 jam dokter akhirnya keluar dari wad dan menghampiri kesemua ahli keluarga jungkook.

“ Maaf adakah ini ahli keluarga jeon jungkook. ”

“ Iya kamilah ”

“ Oh begini. Jungkook mengalami tekanan yang agak terlalu tinggi. Dan Dia telah pun menelan beberapa ubat penenang. Dan Akibat dia terlalu overdose dengan ubat itu. Maka Kesanya ialah bahaya. Itu juga boleh memakan dalam bermaksud berkemungkinan organ-organ dalamanya akan hancur jikalau dia terus memakan ubat itu. Jadi sekarang ni jungkook masih belum sedarkan diri. Saya minta kerjasama jangan ganggu pesakit kerana dia buntukan rehat secukupnya. Berkemungkinan dia akan bangun dalam beberapa hari tapi tidak hari ini. ”

“ Oh.. Iya terima kasih dok ”

“ Sama-sama saya pergi dahulu ”

[𝐂] 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon