41

785 43 18
                                    










.

Taehyung membuka matanya dan matanya berlingas melihat kesekelilingnya. Matanya tertumpu pada jackson yang menyiapkan segala pakaian dan meletakan didalam bagasi tersebut.

Taehyung masih lagi Naked didalam selimut dan pantas dia mendudukan dirinya lalu menarik sedikit selimutnya itu. Perlahan air matanya keguguran. MissV nya merasa sakit akibat permainan Jackson padanya.

Kali kedua dia dirogol lagi oleh orang yang sama. Dan itu sungguh menyakitkan.

“ Eh , sayang dah bangun ”

Ucap jackson dengan lembut sekali. Taehyung menangis lalu Jackson menghampirinya diatas katil. Taehyung semakin menjauhkan dirinya itu.

“ Tae , jangan macam ni. Maaf kalau semalam saya kasar dengan awak. ”
Ucapnya dengan merasa tidak bersalah kepadanya.

Taehyung masih membatukan diri dan memegang selimut yang menutupi badanya itu, Jackson tersenyum bahagia.

“ Jom ”
Katanya taehyung mendongak dan menatap jackson dengan pelik. Apa ertinya 'Jom'

“P-pergi..Mana ? ”
Soalnya, Jackson memandang wajah indah taehyung dan mengucup kening taehyung.

“ Pergi Luar negara ”

“ For What ? ”
Protes taehyung dengan meninggikan suaranya dihadapan jackson. Jackson tertawa perlahan melihat gelagat taehyung saat ini.

“ Kita pergi jauh dari sini dan mulakan hidup yang bahru dan bahagia ”

Ucap jackson.

Taehyung menepis kasar tangan jackson dari menyentuh tubuh badanya.

“ Eh , kau dah gila ke ? Ha ! Kau ingat aku akan ikut semua yang kau mintak. Huh memang taklah. Walau apa pun yang terjadi aku tetap tak akan pergi dan aku akan pastikan Jungkook bunuh manusia macam kau ni. Tak guna ”

Tengkin taehyung yang cukup menahan sabar dan selalu menjadi orang yang lemah. Kini taehyung menegakan keadilan dan melawab musuhnya saat ini.

“ Alololo Yeke ? Cutelah bila awak marah. Jangan kasar-kasar sayang. Btw kau cakap apa tadi ? “ Walau apa pun yang terjadi aku tetap tak akan pergi. ” itu ayat kau kan ? Walaupun Jungkook akan mati depan mata kau. Sebelum jungkook bunuh aku. Terlebih dahulu aku yang kerat dia kau nak ? Ke kau nak aku bunuh sekali Mak dan ayah kau atau pun Baekhyun Dan Chanyeol huh ? Ke nak aku bunuh juga si jimin kawan baik kau tu ?? Macam mana ? Nak tak ? Kalau kau nak aku buat macam tu. Tak da hal aku okey je ”

Kata jackson dan membuatkan taehyung membutangkan matanya. Terkejut dengan kalimat jackson. Apakah betul kata-katanya itu tak mungkin semua orang yang taehyung sayang akan disakiti.

Tanpa melengahkan masa jackson mengeluarkan telefon bimbitnya dan menghubungi seseorang. Taehyung melirik kearah jackson dan sempat halang perbuatan jackson itu.

Hajima !! Tolong Jangan lakukan. Okey baiklah tae akan buat apa sahaja tapi tolong jangan sakiti keluarga Tae dan juga Kesemua orang yang tae sayang. Tolonglah. Diorang tak salah dalam hal ini. ”

Taehyung merayu dan mengosok kedua belah tapak tanganya dan memohon supaya jackson tidak melakukan sesuatu yang buruk terhadap orang yang disayang.

“ Huh , Good Boy ! Finally Kalau macam tu pergi siap. Kejap lagi flight kita dah nak mula. Jangan nak membantah atau cuba-cuba nak lari. Macam yang aku cakap tadi aku akan pasti kesemua orang yang kau sayang mati depan mata kau jikalau kau cabar aku.”

[𝐂] 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now