42

765 41 11
                                    

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Seoul,Korea
18:30 PM
Saturday ❤

Sudah 4 Minggu Ketiadaan Kim taehyung dalam kehidupan seorang Jeon Jungkook. Itu terlalu sukar dab berat bagi jungkook. Setiap hari dia merasakan kehadiran isteri kesayanganya itu melewatinya berada dirumah, Selalu memasakakn untuknya dan menyediakan pakaianya tak pernah langsung taehyung tak buat semua itu.

Tak pernah dia lupa walau sekali untuk mengucup bibir dan pipi tirus sang suami itu.

Tapi sekarang, Taehyung tiada disisinya dan jungkook merasa jatuh tak berdaya lagi. Hilang Semangat tingginya tanpa taehyung. Bayangkan sahaja malamya tiada bulan bagaimanakah keadaanya. Begitulah pasangan Kim taehyung dan Jeon Jungkook.

Seperti Siang tiada malam dan malam tiada siang. Seperti langit tiada bumi. Bagaimanakah suasanaya. Inilah yang dirasakan dua insan yang saling mencintai.

Jungkook merindukan taehyung dan taehyung juga merindukan susuk tubuh yang tegap milik suaminya.
S

etiap perbuatan dan percakapan semuanya terimbas sekilas dikepalanya. Memori yang manis itu tertayang semula menjadikan suasana kembali seperti dahulunya.

Walau sudah taehyung meninggalkan jungkook. Tetap sahaja jungkook merindukan taehyung. Dia tak pernah berhenti untuk menyayangi dan mencintai Kim taehyung. Walau apa pun yanh terjadi Kim taehyung tetap masih teguh berada didalam posisi yang penting dalam hidupnya selepas kedua orang tuanya.

Kim taehyung lah susuk yang membuatnya gembira dan tersenyum Tak pernah sedetik pun jungkook tidak senyum. Kerana baginya Taehyung itu sangat indah dimatanya. Walau kini Taehyung muncul sebagai susuk yang berbeza tetap sahaja jungkook memandang indah pada wajah taehyung.

Yura yang melihat jungkook sedang duduk santai diatas kerusi kayu itu sambil menikmati angin yang mendayu-dayu seakan sedang menyanyikan sebuah lagu yang indah dihadapan lelaki tampan ini.

Rambut yang menawan bila ditiup angin yang begitu sepoi-sepoi bahasa. Jungkook terlihat nyaman walau dia masih lagi memedamkan rasa kesakitan itu. Yura Duduk sebelah jungkook dan cuba untuk merasakan apa yang dirasai oleh Lelaki tampan sebelahnya ini.

Tanpa sedar air mata jungkook jatuh sebutir demi sebutir membasahi pipi dan juga peha yang berlapik dengan seluar slack hitam.

Yura menoleh dan memandang sayu pada wajah jungkook. Inilah kali pertama yura melihat jungkook menangis kerana sebelum dia mengenal jungkook. dia tahu jungkook seorang yang sangat kuat dan ego. Tak mungkin kalah dengan air mata dan juga dia tidaklah selemah sekarang. Tapi kali ini nampak sangat berbeza jungkook saat ini. Jungkook yang dikenali sebagai sifat yang baran dan Posesif kini bertukar menjadi lemah. kalah dengan ego sendiri. Tak mampu untuk mengawal perasaanya dan sukar untuk menampung air mata yang terjaga didalam kelopak matanya itu.

[𝐂] 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now