50

1K 45 5
                                    


























Setelah beberapa hari , Taehyung diterima oleh Ayahnya sendiri yang sudah tahu kejadian yang menimpa taehyung 5 tahun yang lalu.

Jackson telah pun ditangkap polis akibat penyiksaan dan penderaan pada isteri. Jisoo yang melaporkan dan Taehyung sudah membuat pengakuan tentang jackson memukulnya.

Akhirnya taehyung bebas dari penjara kehidupan jackson yang menyiksanya. Taehyung kini meneruskan pembelajaranya dan menyekolahkan anaknya diseoul.

Kini Han-sol telah pun mendapat sekolah baru dan juga kawan-kawan baru. Han Sol juga pernah berkata kalau kawan-kawanya disini lebih baik dari diaustralia. Itu cukup menyenangkan Hati taehyung yang tak beberapa risau keadaan anaknya.

Taeyong merupakan adik angkat taehyung dimana ia dibela oleh Tuan Kim dan Puan kim selama ketiadaan Taehyung. Tapi Taehyung tidak kisah akan taeyong dia juga senang akan taeyong yang menjaga keluarganya dengan baik selama dia tiada.

Hari ini Mrs.Jeon mengajak taehyung ikut mereka ke pulau jeju. Nenek Jeon patut tahu kalau taehyung dah pulang ke seoul dan mereka tahu nenek jeon sangat merindui Taehyung walau bukan lagi sebahagian dari Keluarga Jeon.

Taehyung seboleh-boleh mahu mengelak diri dari bertemu dan berhubung dengan jungkook. Bukan malu tetapi tak mahu menjadi perampas suami orang. Yura ialah isteri Jungkook dan taehyung hanyalah Janda bagi Jungkook.

Taehyung cuba mematikan prasaanya pada jungkook tetapi tak boleh kerana jungkook First love taehyung. Taehyung sayang jungkook. Dan lelaki yang paling taehyung cintai.

Mana mungkin taehyung mahu lupakan cinta yang mereka bina dahulu. Walau itu bukan kesilapan masing-masing hanya tuhan yang menguji kuasa cinta mereka. Itu sahaja.

Bagi jungkook , taehyung adalah hidupnya walau tak bersama dia berasa nyaman bila melihat taehyung bahagia disisi orang lain.

Hati dan jiwa jungkook tertumpu pada taehyung seorang sahaja. Hatinya tak mampu terbuka untuk orang lain. Hanya fokus pada taehyung.

Jungkook cuba untuk mencintai yura dan menyayangi Yura. Tetapi tak boleh. Jungkook itu memang ditakdirkan untuk Taehyung. Jikalau mati hidup semula mereka akan tetap disatukan kerana itulah cinta sejati kehidupan Pasangan ini.

Tiada yang dapat pisahkan mereka melainkan dengan kematian yang memanggil. Tapi tetap sahaja jungkook ingin pergi ke syurga bersama taehyung.

Jiwa dan raga jungkook terlahir untuk Kim taehyung.

Keluarlah dengan cara bagaimana pun tetap sahaja mereka sitakdirkan bersama. Masing-masing saling memerlukan. Taehyung perlukan jungkook dan jungkook perlukan taehyung.

.

Jungkook ingin pergi berkelah bersama Yura dan juga taehyung. Entah tapi niat jungkook memang nak ajak taehyung jejalan bukan apa cuma hari ini hari cuti jadi tak salah kalau mereka ingin bersiar-siar.

Taehyung dah lama balik ke seoul dan tak pernah lagi bawa han-sol bersiar-siar disekitar seoul ini. Berapa kali Han-sol mengajak taehyung untuk bersiar-siar tapi taehyung selalu menolak kerana sibuk dengan kerja.

“ Kita nak ajak taehyung sekali ke ? ”

“ Bukan taehyung je , Han-sol pun ”
Jelas jungkook sambil memandu dan matanya tak berinjak dari memandang jalan raya dihadapanya.

Yura yang disebelah hanya mengangguk dan menoleh wajah kehadapan semula.

...

Kereta jungkook tiba dihadapan rumah Keluarga kim dan Jungkook menyuruh yura untuk duduk dalam kereta manakala dirinya masuk kedalam.

[𝐂] 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now