43

747 42 2
                                    

.

.

.

.

.

.

.

.

Kini taehyung berada di Australia bersama suaminya iaitu Jackson. Taehyung mempunyai seorang anak yang berumur 5 tahun iaitu Han-sol anak lelakinya. Taehyung berkerja sebagai pembantu rumah disebuah rumah yang mewah.

Dan Majikan taehyung sangat baik hati melayan taehyung dengan lembut. Taehyung sangat berasa senang bila ada orang yang masih baik dan bersimpati seperti majikanya.

Taehyung juga seringkali dipukul oleh jackson ketika taehyung pulang lambat atau ketiadaan duit. Jackson akan meminta duit pada taehyung, Kerana jackson selalu pulang dalam keadaan mabuk dan tak pernah memberi nafkah kepada isteri dan anaknya.

Taehyung yang membiyai sekolah Han-sol  dan juga pakaian sekolah Han-sol. Taehyung hidup susah disana. Taehyung selalu dipukul dan diseksa oleh suaminya. Dilayan dengan buruk.

Pelbagai dugaan yang diterima oleh taehyung. Kekadang dia teringatkan jungkook dan selalu mengharapkan jungkook mencarinya dan menyelamatkanya. Tetapi dia tahu kalau itu tak akan terjadi.

Jackson seorang yang posesif , Tak suka jika miliknya disentuh oleh Orang lain. Jikalau jackson tahu taehyung berjumpa seorang lelaki teruk dipukul olehnya bila tiba dirumah nanti.

Taehyung tak tahan hidup begini. Kerana anaknya selalu tertekan ketika disekolah kerana jackson selalu menyika Han-sol dan dirinya.

Han-sol mengalami trauma dan Dia selalu menghantar han-sol kepada Jisoo diappartment untuk jagakan anaknya. Dia takut jikalau anaknya disakiti oleh jackson. Taehyung selalu melindungi Han-sol dan membiarkan dirinya dipukul dirumah.

Jisoo ialah sepupu jungkook dahulu kali pertama taehyung datang ke Australia dia terjumpa dengan Jisoo Dan ketika itu Jisoo dengan taehyunh jadi rapat. Jisoo pergi austarlia kerana belajar dan tak sangka berjumpa dengan taehyung.

Segala masalahnya diceritakan oleh jisoo. Jisoo sahaja yang tahu semua cerita dan apa yang terjadi antaranya dan Jungkook. Jisoo merahsiakan segala hal tentang taehyung. Dia terkadang turut merasa sedih kalau taehyung alami semua ini.

Jisoo tak menyangka orang yang buat hidup taehyung ini ialah Jackson sepupunya juga.

Jisoo selalu melindungi Taehyung dan merawar taehyung ketika dia dilukai oleh suaminya. Jisoo juga berjanji kalau dia akan bawa taehyung pulang keseoul bersamanya.

.
.
.
.
.
.
.

Taehyung selepas pulang dari kerja dia terus pergi ke sekolah Han-sol kerana dia ingin menjemput Han-sol.

Taehyung melihat anaknya yang sedang bermain-main ditaman permainan yang berdekatan dengan sekolahnya itu. Taehyung tersenyum melihat Han-sol yang kini sedang membesar.

Belum sempat taehyung menghampiri Han-sol dia mendengar Han-sol memanggilnya.

“ Mama !! ”
Teriak Han-sol dan Taehyung
menghampiri Han-sol dengan menampilkan senyuman untuk buah hatinya itu.

[𝐂] 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن