[ capítulo 13 ]

20.4K 1.1K 21
                                    

"FUCK!! YOU ALL ARE FUCKERS!! THIS IS THE THIRD TIME HAPPEN!!DAMN IT!! I LOST MILLION THOUSAND DOLLAR!!!", dia memukul mejanya sehingga terbelah dua.

Ini kali ke seratus dia tukar meja. 5 orang anak buah Yang sedang berdiri di hadapannya sudah tergetar-getar.

"TELL ME!! HOW THIS FUCKERS GET IN?!!", jerkahnya sehingga terhinjut bahu Mereka.

"Th-they tr-trapped us s-sir", kata anak buahnya tergetar-getar.

Tidak semena-mena JL mengambil pisau lalu dibaling ke mata lelaki itu. Dia mengerang kesakitan. Pisau itu tepat-tepat mengenai kornea matanya. Darah mengalir banyak dari matanya. Mereka semua sudah tunduk menekur lantai. Nasib Mereka mungkin sama dengan lelaki ini malah mungkin lagi teruk.

"Is there any other information?", Tanya JL dingin.

"They know where us n-now", kata seorang anak buahnya.

JL Yang mendengar maklumat itu, terus mendengus kasar sebelum mengambil pistol Yang berada di atas meja lalu ditembak keempat-empat anak buahnya sekali gus tanpa belas kasihan. JL menembak tepat-tepat di dada Mereka.

Semua jatuh terjelupur. Darah mereka seperti air terjun mengalir dari dada dan itu menyebabkan JL puas hati. Hanya seorang saja Yang tinggal iaitu lelaki Yang dicucuk pisau di matanya. Dia Yang masih hidup itu, sudah tidak berani untuk membuka mulut. Jika mulutnya terbuka, pasti nyawanya sudah tiada.

"Anything else?".

"No sir", jawabnya sepatah dengan darah Yang masih mengalir dari matanya. Rasanya sangat perit. Tidak berani untuk meminta simpati kepada ketua mereka kerana lelaki ini Tiada perasaan simpati langsung.

"Good! Now tell the others, to prepare my things! I want it to settle as soon as possible! Do you get it? Don't forget to clean all this fucking shit!!", kata JL dingin sebelum keluar dari bilik Yang serupa tongkang pecah.

Dia tidak langsung kisah pasal anak buahnya kerana Mereka memang patut dilayan seperti anjing kurap. Dia membunuh Mereka, esok digantikan dengan Yang baru. Kali ini dia akan membunuh Hayes dengan kejam!

Musuh ketatnya dari kecil lagi. Manusia Yang syaitan seperti Hayes tidak patut wujud! Kini dendamnya semakin membuak-buak seperti dendam Yang tersemat dalam di dasar gunung berapi Yang bila-bila masa sahaja akan meletus.

They all just like my shit!

🥀🥀🥀

"Okay. Macam biasa. Hari ni kita trained dekat tempat biasa", kata Hayes memberi arahan kepada mereka.

"Tapi kan, aku rasa lain macam la dekat sini", kata Harry tiba-tiba.

"Apa benda?", Tanya Mateo kebingungan.

"Zaskia ada sekali la!", kata Harry sambil menunjuk ke arah Zaskia Yang sedang menghampiri mereka. Mereka memandang ke arah Zaskia seperti orang asing.

Zaskia memakai baju blaus dan Kain satin bercorak bunga. Tudung shawl dan cermin mata bulat dikenakan. Dia tampak comel dan elegan dengan gaya girlish!

"Erk? Kenapa?", Tanya Zaskia apabila Mereka melihatnya begitu.

"You look really cute today!", puji Frank dengan mata terkelip-kelip.

"Thanks", jawab Zaskia tersenyum riang. Cute!

"Kau buat apa dekat sini?", Tanya Hayes.

"Saya sebenarnya nak pergi bersiar-siar dekat pantai. Jadi Saya nak minta kebenaran awak. Boleh tak?", Tanya Zaskia. Hayes hanya diam.

THE HITMAN SECRETÒ✔️Where stories live. Discover now