08

4.3K 756 66
                                    

Oksijeon • jjk

Aku gagal mengawal desakan mengejut daripada Jeon Jungkook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku gagal mengawal desakan mengejut daripada Jeon Jungkook. Bibirku dibawa untuk dituju ke destinasi yang menjadi permintaan gila lelaki itu.

Kau minta kiss . Aku bagi kau terus di bibir.

Aku biarkan batang hidung kami berdua saling bersentuhan rapat. Hembusan nafas hangat Jungkook seakan menjadi titik penolak untuk aku menjadi lagi berani. Sekali percubaan, aku mengucup bibirnya.

"Aku rindu bibir kau Min Ji."satu baris ayat yang cukup ringkas ini dilafazkan oleh lelaki itu. Jungkook mencuit daguku agar kedudukan anak mata kami bertemu semula.

"Siapa awak, Mr J? Sumpah saya tak ingat apa-apa. Ada kemungkinan awak silap orang kan? T-tolong siasat betul-betul."aku kembalikan luahan hatinya dengan serangan soalan bertubi-tubi dari mulutku.

Aku berdebat di dalam hati. Tindakan bodohku mencium bibirnya pasti merumitkan lagi keadaan. Entah, aku dapat rasakan bibirku menjadi magnet ketika aku berdua-duaan bersama Jungkook.

Di dalam bilik serba dingin ini.

"T-tak, aku tak silap orang. Parut selepas bersalin di perut kau masih ada. Aku tak tipu. Aku yakin kau pun sedar kewujudan parut tu."

Aku menundukkan pandangan ke bawah. Semangatku untuk berlawan pandangan dengan Jeon Jungkook jatuh merudum ke skala yang paling bawah. Cadar katil berwarna biru pudar itu menjadi fokus anak mata.

Pernyataan yang ditegaskan oleh lelaki itu menyuntik suasana kacau-bilau di dalam ruang hati. Aku mengusap perlahan kawasan perutku.

Ya, parut itu masih kekal utuh di sini. Kekal misteri tanpa jawapan sehingga omongan Jungkook kedengaran benar di corong telingaku.

"Kalau kau lupa, aku sumpah aku akan ingatkan kau dengan apa-apa cara sekalipun. Jeon Min Ji."

Jeon Min Ji. Gelaran Jeon di awal nama meragut habis keberanian yang wujud. Aku biarkan tubuh sendiri menggigil ketakutan.

"Kau umpama batu permata buat lelaki bernama Jeon Jungkook. Dia sanggup korbankan segalanya semata-mata untuk dapatkan hati wanita i-ini dari dulu sehingga sekarang."bisik Jungkook sebelum dia bertindak menolak tubuhku ke atas katil.

"Hentikan Jeon. Hentikan semua kegilaan ini!"jeritku lemah apabila bibir basah Jungkook bergerak ke kawasan sekitar leher aku.

Aku menolak perlakuan Jungkook ini. Pada masa yang sama, ada satu sisi nakal di dalam diri yang terdesak inginkan belaian daripadanya.

-tbc-

A/N:
Terima kasih kerana sudi membaca penpik sesendu ini.

Saya sayang korang. Auch. ❤

[C] Oxyjeon | jjkWhere stories live. Discover now