-19 sep

354 86 9
                                    

" چقدر احمقم. چقدر میتونم یه احمق مزخرف فاکی باشم؟ این حجم از احمق بودن یک‌جا جا نمیگیره. البته که من به جای اینکه بیام دنبالت، دارم حسرتت رو میخورم و توی این چندتا ورقه های لعنتی که یادآورِ نبودنت هستن؛ از برای تو مینویسم. لعنت بهم. حس میکنم من حتی لیاقت تو رو هم ندارم؛ تویی که مثل یه الهه ای. بذار هرچی میخوان بقیه بگن؛ تو برای من، فرشته یا خدا یا هرچی میخوای اسمشو بذاری، هستی که با هرنفس کشیدنت، یه جایی دور از من، قلبمو که از نبودت شیشه ای شده، میشکنی. جالبه، قلب من رو تو شیشه ای کردی و حالا خودتم داری حفاظاشو میشکونی. فاک به همه چیز. من باید به جای این همه حرف زدنو نوشتن، بیام دنبالت و پیدات کنم. حتی اگه هیچ شانسی برای با تو بودن نداشته باشم چون شت، حتی دیدن تو برای یک لحظه مثل یه معجزه‌س! مثل..مثل..
مثل اون لحظه ای که ابرا کنار هم قرار میگیرن و چهره‌ی خوشگل تورو میسازن. البته دیدن تو از این لحظه هم قشنگتره،چون این دفعه ابرا نیستن؛ این خودتی. خودِ خودِ واقعیت. با چشمای سبز تیله ای که گرما میدن، با لبخند روی لبای توت فرنگیت و گودال های عمیق روی گونه هات، با پرواز کردن مژه هات وقتی پلک میزنی، با موهای فرفری کاراملی رنگت و ابروهای قشنگ بالای چشمات که مثل ابرا بالا سر آسمون به خوبی شکل گرفتن، با جوش های ریز خوشگلت و خال روی گونت و با صدای مست کنندت که از دهنت بیرون میاد ثابت میکنی که این تویی، هری استایلز. فاک بهش، که حتی نقاشیمم خوب نیست چهرهٔ تورو بکشم. فکر نکنم هیچ مدادی بتونه به زیبایی ای که هستی تورو بکشه و بازم فاک بهش. فاک به من. البته که فاک به من. بیشتر از هرچیز دیگه ای از خودم عصبانیم. چرا الان نباید توی هیجان پیدا کردنت باشم؟ چون من یه احمقم ولی این قرار نیست زیاد طول بکشه. من پیدات میکنم و یه دلِ سیر نگات میکنم و آرزو میکنم که همون موقع، قدرت پلک زدن رو از دست بدم.
ببین با من چیکار کردی که دلم برای یک ثانیه دیدنت از دورادور تا آسمون دهم پر میکشه. حرف زدن بسه، من دارم برای ملاقاتت راه میوفتم دلبرِ دوست داشتنیم، با آرزوی دیدنت."

_____________________________________

فکر کنم دلبر با دوست داشتنی یکی بود ولی به هرحال خواستم یه چیزیم بهش وصل کنم ..
میدونید بعضی ادما یا حتی بعضی چیزا اینقدر خوبن که حدشو کلمات خیلی سخته تا بتونن توصیفشون کنن و گاهی حتی نمیتونن .
Anything to say?

Like always: لیلیآن

A Sinner's Diaries { L.s }Where stories live. Discover now