𝑨𝒅𝒓𝒆𝒂𝒏𝒏𝒆 |4

114K 5K 1.3K
                                    

"Your eyes stole my words away, baby

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Your eyes stole my words away, baby."

"Adrian. Adrian. Adrian. Where are you?" Terdengar jeritan di luar biliknya.

Tiba tiba pintu kayu jati itu ditolak dari luar. Tengku Adrian yang sedang serius membincangkan perkara dengan Faris itu mengangkat wajah ke arah pintu biliknya.

Wajah Tengku Adrian bertukar bengis apabila melihat wajah penceroboh biliknya itu.

"Tengku, saya minta maaf. Saya dah halang cik ini tapi dia tak endah, Tengku. Tengku nak saya panggil security guard ke?" Soal PA Tengku Adrian takut takut apabila melihatkan wajah CEO itu tegang.

"No it's okay Kak Lina. Leave her to me." PAnya yang dikenali sebagai Lina itu terus menundukkan kepalanya lalu keluar daripada bilik bosnya itu.

Faris yang berada di sebelah Tengku Adrian ketika itu hanya menayangkan wajah beku. Situasi ini dia selalu hadapi tetapi selalunya di luar pejabat. Tapi hari ini entah angin apa tiba tiba perempuan ini datang pejabat. Tempah bala besar lah jawabnya.

"You nak apa?" Perlahan tetapi cukup dingin ayat yang dikeluarkan oleh Tengku Adrian. Dia cuba bertenang. Sudahlah dia pening dengan syarikat yang tiba tiba mengalami kerugian besar ini. Ditambah pula dengan masalah luar. Lagilah buat dia rasa nak meletup sekarang ini.

"I nak you lah baby. How dare you leave me alone after what we are going through last night." Kayra melangkahkan kaki dengan gaya yang menggoda ke arah Tengku Adrian tanpa menghiraukan Faris yang berada di sisi Tengku Adrian itu.

"Tengku nak saya keluar ke?" Faris rasakan bahawa tuannya sekarang ini perlukan ruang untuk berbicara dengan wanita yang datang dari ceruk mana entah.

"No, kau stay sini je. Tak nak aku duduk dengan langau ini." Berubah wajah Kayra apabila digelar langau oleh Tengku Adrian.

"Okay Tengku. Saya check report dulu." Faris melangkahkan kaki ke arah sofa yang berada di bahagian belakang meja Faris. Bilik pejabat Tengku Adrian boleh tahan luas.

"Kau nak apa datang sini bodoh? Dah cukup jelas kan nota yang aku letak atas meja itu. Ke kau ini buta tak nampak tulisan yang aku tulis?" Kasar sahaja ayat yang Tengku Adrian tuturkan. Panggilan juga berubah.

"How dare you talk to me like this Adrian. You ingat Adrian. Kalau I tak dapat You orang lain pun tak dapat You lah. I akan buat You menyesal sebab hina I hari ini. I akan buat You melutut dekat kaki I." Kayra yang berada di hadapan meja mula menjerit kuat di hadapan wajah Tengku Adrian.

Faris yang melihat keadaan itu mula meneguk air liurnya yang terasa pahit. Dia bimbang akan perkara yang akan terjadi selepas ini. Tak pernah lagi mana mana wanita yang berani jerit dekat Tengku Adrian Benjamin sebelum ini. Perempuan ini yang pertama.

Tengku Adrian mula bangun daripada kerusinya. Perlahan lahan kaki diaturkan menuju ke arah Kayra sambil tangan berada dalam poket seluar. Kot yang bergantung pada tubuh juga ditanggalkan. Tiba tiba dia rasakan haba sahaja dalam bilik ini apabila datang betina murah ini.

Adrian's Obsession Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum