Παντρεμένοι εραστές

7.3K 251 16
                                    

<Ελπίζω να είστε φρόνιμοι!> Ειρωνεύτηκε ο Φίλιπ κρατώντας στην αγκαλιά του το μωρό. <Χαιρέτα την μαμά και τον μπαμπά!> Του κουνούσε το χέρι και εγώ μέχρι να μπώ στο αμάξι δεν σταμάτησα να τον χαιρετάω και να του στέλνω φιλάκια. Τελικά τα σχέδια να πάρουμε ταξί είχαν αλλάξει και εφόσον ο Τζον ήταν σε πολύ καλή κατάσταση μετά από τον ύπνο, θα πηγαίναμε την βολτούλα με το αμάξι. 

<Ας μην το μετανιώσουμε που τον αφήνουμε μόνο με τον μικρό!> Είπε στον εαυτό του ο Τζον την ώρα που έκλεισε την πόρτα του αυτοκινήτου.

<Μια χαρά θα είναι δεν χρειάζεται να ανησυχούμε> Προσπάθησα να τον καθησυχάσω χαιδεύοντας το πόδι του με το χέρι μου και εκείνος έβαλε μπρος το αμάξι και μετά το χέρι του πάνω στον λεβιέ ταχυτήτων.

<Το καλό που του θέλω!> Μου απάντησε και κάπως έτσι το αμάξι ξεκίνησε να απομακρύνεται από το σπίτι και ένιωσα να με λούζει κρύος ιδρώτας που απομακρυνόμουν από το μωρό.

Δεν ήξερα που πηγαίναμε. Τα είχα αφήσει όλα πάνω στον Τζον μιας και αυτήν την εβδομάδα με ένοιαζε το τραπέζι που έπρεπε να ετοιμάσω και να καθαρίσω όλο το σπίτι. Στον δρόμο ακούγαμε απαλή ρομαντική μουσική  και μιλούσαμε για διάφορα πράγματα, όπως την δουλειά που είχε τελευταία ο Τζον, τον μικρό και το όνομα που σιγά σιγά θα έπρεπε να αρχίσουμε να αποφασίζουμε, καθώς ο καιρός περνούσε. 

Τις στιγμές που σταματούσαμε να μιλάμε και αφήναμε μόνο την μουσική να παίζει καθόμουν και παρατηρούσα τον Τζον, κάτι που είχα πολύ καιρό να κάνω. Είχε ντυθεί πολύ ωραία και απλά. Είχε φορέσει ένα σκούρο μπλε πουκάμισο που εφάρμοζε υπέροχα πάνω του, παρόλο που είχε πάρει ορισμένα κιλά το τελευταίο διάστημα και είχαν αρχίσει να χαλάνε το καλλίγραμμο σώμα του. Βέβαια για να πω την αλήθεια, τον έβρισκα ακόμα περισσότερο σέξι με τα κιλά που είχε βάλει. Είχαν κατανεμηθεί τόσο σωστά και ομοιόμορφα, που δύσκολα κάποιος θα καταλάβαινε ότι ο αριθμός στην ζυγαριά είχε αυξηθεί σε σχέση με αυτόν που υπήρχε πριν. Με το ένα χέρι κρατούσε το τιμόνι και οδηγούσε χαλαρά και συγκεντρωμένα απολαμβάνοντας την διαδρομή και το άλλο του χέρι βρισκόταν πάνω στο πόδι μου, ακριβώς στην περιοχή πάνω από το γόνατο, που ήταν ακριβώς δίπλα στον λεβιέ. Το ζεστό του χέρι ακουμπούσε το γυμνό μου δέρμα και με ζέστεναι με μια γλυκιά και τρυφερή αίσθηση. 

Είχαμε πολύ καιρό να βρεθούμε μόνοι σαν ζευγάρι και να αφιερώσουμε αρκετό χρόνο για να περιποιηθούμε τους εαυτούς μας. Ο Τζον είχε ξυριστεί, είχε περιποιηθεί το μαλλί του κάνοντας ένα χτένισμα που έφερνε τα μακριά μαλλιά του προς τα πίσω, δίνοντας τους όγκο. Εγώ είχα μουλιάσει μία ώρα στο μπάνιο με αιθέρια έλαια όσοι ώρα κοιμόταν. Είχα ξυρίσει ότι τρίχα υπήρχε στο σώμα μου, γιατί δεν είχα προλάβει να κλείσω ραντεβού για λέιζερ και χρόνος για αποτρίχωση δεν υπήρχε. Είχα φορέσει ένα χαλαρό εφαρμοστώ φόρεμα με άνοιγμα στο μπούστο και όσο κατέβαινε άνοιγε αφήνοντας πλήρη ελευθερία στα πόδια μου να κινηθούν όπως θέλουν και τέλος είχα μαζέψει μερικές μπροστινές τούφες των μαλλιών μου και τις έφερα πίσω πιάνοντας τες με ένα μικρό κοκαλάκι. 

Κάνε με δική σου!Where stories live. Discover now