Περπατούσε απέναντι μου ξεκουμπώνοντας σιγά-σιγά το πουκάμισο του. Πρώτα αφαίρεσε την γραβάτα και μετά αργά και βασανιστικά το πουκάμισο κοιτώντας με.
<Πως σου φαίνεται που θα είσαι πάλι μέσα στα πόδια μου? Εγώ θα ενθουσιαζόμουν!> Είπε με σαρκασμό και πέταξε το πουκάμισο στο πάτωμα.
<Δεν μπορείς να σκεφτείς πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω> Απάντησα με το ίδιο ύφος που χρησιμοποίησε προηγουμένος. <Και να ξέρεις ότι σήμερα έπιασα δουλειά και σήμερα παραιρούμαι> Πήγα να σηκωθώ, αλλά οι αισθήσεις μου δεν είχαν επανέλθει στην σωστή λειτουργια, με αποτέλεσμα να ξανακαθίσω.
<Πολύ καλό αστείο!> Ειρωνεύτηκε κουνώντας τον δείκτη του χεριού του στον αέρα. <Όσο και να θες δεν μπορείς> Ήρθε και κάθισε απέναντι μου λυγίζοντας τα γόνατα του για να είμαστε στο ίδιο ύψος. Είδε το ερωτηματικό που είχε σχηματιστεί στο πρόσωπο μου και μου χαμογέλασε πλαγίως. <Ποια είναι αυτή που δεν προσέχει τώρα τι υπογράφει(!)> Είπε σηκώνοντας το δεξί του φρύδι. <Το συμβόλαιο που υπέγραψες με την Σόφι στην τελευταία σελίδα, που είναι και η αγαπημένη μου, έγραφε ότι συμφωνείς να εργαστείς για τα υπόλοιπα 2 χρόνια στην εταιρεία> Όταν πήγα να μιλήσω έβαλε τον δείκτη του στο στόμα μου σταματώντας με. <Τώρα μιλάω εγώ!> Τόνισε ήσυχα. <Όπως πρέπει να σε ενημέρωσε η Σόφι θα είσαι 24 ώρες το 24ωρό διαθέσιμη για εμένα. Θα με βλέπεις σε καθημερινή βάση και θα προσπαθώ να διασκεδάζω όσο περισσότερο μπορώ βλέποντας αυτήν την ωραία φάτσα που έχεις σχηματίσει ακριβώς αυτήν την στιγμή!> Είπε και σηκώθηκε ξανά όρθιος.
<Ο Φίλιπ το ήξερε!> Είπα χαμηλόφωνα, αλλά δεν έδωσε και πολύ σημασία.
<Θα προσπαθήσω να είμαι το ίδιο καλό αφεντικό μαζί σου όπως και με όλο το υπόλοιπο προσωπικό μου, όμως δεν εγκυούμαι τίποτα> Έκανε βόλτες πέρα δώθε μιλώντας μόνος του.
<Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι!> Ύψωσα τον τόνο μου για να ακουστώ. <Δεν σου έφτανε η στιγμή στο σπίτι του Φίλιπ?> Σηκώθηκα όρθια έτοιμη να τον αντιμετωπίσω. Ίσως η έκρηξη των ορμονών να με βοηθούσαν αρκετά σε αυτήν την περίπτωση. <Τι άλλο θέλεις για να με εκδικηθείς?>
<Αν νομίζεις ότι θα ξεμπέρδεβες τόσο εύκολα από εμένα Λίζα είσαι γελασμένη. Με ταπείνωσες μπροστά στην ίδια μου την εταιρεία, μου τα πήρες όλα και το χειρότερο ήταν ότι μου πούλησες έρωτα για να τα κατακτήσεις. Και αυτό το επιβεβαίωσα και με το βίντεο Λίζα! Το θυμάσαι το βίντεο?> Όσο μιλούσε με πλησίαζε και τώρα που είχε ανοίξει την συζήτηση για εκείνη την νύχτα στεκόταν ένα βήμα μακρυά μου. <Λέω για το βίντεο που αποδεικνύει το πόσο ξεδιάντροπη είσαι!> Και λίγο πριν ολοκληρώσει την πρόταση του το χέρι μου βρήκε με δύναμη το μάγουλο του.
YOU ARE READING
Κάνε με δική σου!
RomanceΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...