פרק 3

2.3K 102 22
                                    

בגלל שנמחק לי הפרק שעבדתי עליו כל כך הרבה בפאנפיק של נייל אני חייבת איכשהו לפצות אתכן אז אני מעלה פה פרק ומי שלא קוראת את הפאנפיק של נייל אז לכו לקרוא ומחר אני אשתדל להעלות את פרק 10 כלומר לכתוב אותו שוב אוףףףף טוב מקווה שתאהבו את הפרק
~~~~~~~~~~
~נקודת מבט אלינור~
קמתי בחדר לבן עם אוכל ומים וכיסא ליד חלון שהיה נעול לידי ושמתי לב שישנתי על הרצפה רק עם כרית ושמיכה ושמתי לב שאני לבושה בבגדים שונים ממה שלבשתי שהייתי במסיבה, הסתכלתי על הבגדים ולבשתי חולצה אפורה ארוכה וטייץ שחור ארוך.חשבתי על זה רגע ופערתי את עיניי למחשבה שמישהו פאקינג החליף לי בגדים. "למה היא לא מתעוררת?" שמעתי את הקול הראשון אומר "אנ..אני לא..לא יודע למה היא לא מתעוררת" שמעתי את הקול השני והוא ממש פחד מהקול הראשון "טוב נייל אני עולה אלייה אם קורה משהו תצעק" הקול הראשון אמר. פאק לא! טוב אני יעשה את עצמי ישנה קפצתי במהרה לאיפה שישנתי ושמעתי דלת נפתחת. "יאו פאק תקומי כבר רק שלא קרה לך כלום אני יהרוג את נייל ואת עצמי" הוא ליטף את פניי "את כל כך יפה איך אפשר לא למות מהיופי הזה" שמעתי אותו החלטתי לפקוח את עיניי וראיתי מישהו מושלם עם עיניים כחולות מהממות שכל אחד יכול לטבוע בהן "מי אתה?איפה אני? תשחרר אותי" בכיתי "אני מבטיח לך שיהיו לך תשובות לכל השאלות אוקי?" הנהנתי מרוב פחד "אבל לפני זה יש לי כמה חוקים:
1. את לא אומרת לי לא!
2. את עושה כל מה שאני אומר לך!
3. את לא מתחצפת אליי!
4. את לא חוסמת אותי!"
הנהנתי בפחד בחיים שלי לא פחדתי ככה "אתה...אתה תהרוג אותי? ומה קורה אם אני מפרה את החוקים שלך?" הוא צחק "אני לא יהרוג אותך ואם את מפרה את החוקים יש לנו בבית הענק הזה קומת עינויים ואני אומר לך שאף אחד לא רוצה להיות שם ונייל תכף יעשה לך סיור בכל הבית יש לנו 11 קומות תתכונני" הנהנתי "נייללללללל!" הוא צעק לו ובשנייה הוא עלה הוא דומה לאפרוח קטן עם שיער בלונדיני עם קצוות חומים ועיניים כל כך יפות הוא שרירי וחמוד "בואי אני יעשה לך סיור" הוא התקדם אליי וחייך אליי והלכתי אחריו.
"קומה 1: חדר האימונים שלנו לשם את לא מתקרבת.
קומה 2: קומת הנשקים וגם לשם את לא מתקרבת.
קומה 3: מטבח וסלון.
קומה 4: הקומה שלה המשרתים והמשרתות.
קומה 5: שם יש לנו את כל הניירת וכל זה ולשם את לא מתקרבת.
קומה 6: הקומה של זאין.
קומה 7:הקומה של ליאם.
קומה 8:הקומה של הארי.
קומה 9: הקומה שלי.
קומה 10 והכי גדולה: הקומה שלך ושל לואי.
קומה 11: מרפאה." הנהנתי מנסה לקלוט הכל "מי הם כל האנשים שאמרת עכשיו?" הוא צחק "לואי זה מי שהיה איתך שהתעוררת ואת שייכת לו וכל שאר הבנים יבואו עוד מעט ותכירי אותם" הנהנתי רגע מה?! אני לא שייכת לאף אחד "אממ אולי לא הבנתם נכון אני לא מתכוונת להישאר פה ואני לא שייכת לאף אחד" הוא צחק "לא כדאי לך להגיד את זה ליד לואי הוא יעניש אותך הוא ירביץ לך" והתכוונתי בפחד "אבל אל תדאגי אני אשמור עלייך שהוא לא יעשה לך כלום" הנהנתי וחשבתי על כמה הוא מדבר "את בטח רעבה לא אכלת כבר יום" כמה זמן אני פה?! והנדתי בראשי "אני לא רעבה באמת אבל אם אתה רוצה אני יכין לך לאכול" ועיניו זהרו זה כזה חמוד "אתה חמוד שהעיניים שלך זוהרות" וצחקנו ונייל פתאום הפסיק בשנייה לצחוק שהוא ראה את לואי עומד כועס "נילללל!" לואי צרח ונייל השפיל את מבטו "בוא לפה עכשיו" ונייל התקדם אליו וראיתי את לואי מרביץ לו "היי די תפסיק אתה תפצע אותו" וניסיתי להפריד ביניהם עד שנכנסו עוד שלושה בנים לבית ולא ידעתי מה לעשות פשוט צעקתי להם "תפרידו ביניהם" הם הנהנו והפרידו בינהם נייל היה אדום ומלא פצעים ולואי גם היה אדום ולא הייתה עליו שריטה אחת "היי וואוו מה קורה לך לו תרגע" לואי ניסה להשתחרר משני הבחורים שהחזיקו אותו ואני רצתי לנייל "היי אתה בסדר? בוא אני יחטא לך את הפצעים" ובאתי לעלות איתו למעלה ולואי תפס אותי ביד "אל תעלי איתו אני מזהיר אותך את תקבלי עונש" הסתכלתי על נייל והוא סימן לי בלי קול ׳תישארי איתו׳ והוא עלה למעלה ואני גם עליתי "אלינור אני מזהיר אותך" לואי צעק "תרגע אני רק רוצה להיות לבד אוקי?" רצתי למעלה והתחלתי לבכות ובדרך התנגשתי בנייל אבל לא עצרתי רצתי למעלה לאיפה שהייתי מקודם שקמתי והתיישבתי בכיסא והסתכלתי החוצה ובכיתי. הייתי שם שעה וחצי עד שמישהו נזכר לבוא אליי זה היה לואי "היי אלי אני מצטער אני פשוט אידיוט" עכשיו שמת לב "בואי אני יראה לך את החדר שלך ותלכי להתקלח" הנהנתי והוא הראה לי את החדר ׳שלי׳ "זה החדר שלך מקווה שאהבת" זה היה כל כך יפה היה לי שם שידה עם קרמים וארון ענק עם מלא בגדים ומיטה זוגית ענקית והודתי לאלוהים שיש לי מקלחת משלי בחדר. "אהבת?" הנהנתי "כן תודה לואי אבל...." הוא חייך "בלי שום אבל לכי להתקלח ואם את לא באה עוד חצי שעה אין לך אוכל" מה הוא רציני? "חצי שעה?" הוא הנהן והלך ורצתי למקלחת
~אחרי 31 דקות~
ירדתי למטה באיחור של דקה זה לא נורא נכון? ירדתי במדרגות "איחרת" קפצתי כששמעתי את הקול של לואי ואיחרתי בדקה יא דפוק "אממ איחרתי רק בדקה" הוא הניד בראשו "איחרת בעיה שלך אין אוכל" טוב זה לא שהייתי רעבה והלכתי להתיישב בספה "לואי?" שאלתי אוצו והוא הסתובב "אממ מאיפה אתה יודע עליי את כל הדברים שאתה יודע עליי?" הוא צחק "עשיתי עלייך מחקר?" הוא שאל וענה פאק זה אומר שהוא יודע שאני מרעיבה את עצמי? "אתה יודע שאני מ..." אם הוא לא יודע? "יודע מה?" נו מפגרת לאן הכנסת את עצמך "עזוב לא משנה" הוא הרים כתפיים ועלה למעלה אוף משעמם לייי אולי אני יציק לנייל? איזה קומה הוא? לא יודעת פשוט אני אלך לכל קומה. "נייל נייל נייל נייל נייל נייל" הערתי אותו משינה אופסי? "מההההה" הוא צעק וצחקתי "תזהרי אני יתחיל לדגדג אותך" והוא קם לכיווני "אתה לא תעז" הוא נתחיל לדגדג אותי "די נייל בבקשה די" התפוצצתי מצחוק "אז תגידי נייל המלך שלי" ניסיתי להגיד אבל צחקתי אז לא יכלתי "נו דייי נייל המלך שלי ואני שרופה על התחת הלבנבן שלו" הוא התפוצץ מצחוק וגם אני "היי התחת שלי לא לבן" כן ניילר כן וראינו את לואי אדום עצבני "נייל מה אמרתי לך?!" אממ מרגישה לא קשורה "אל תתקרב לפאקינג אלינור" הוא לא מחליט עליי "לואי אני זאת שבאתי לנייל ואני יכולה להיות איתו והוא יכול להיות איתי כמה שהוא רוצה" לואי תפס אותי ביד "אמרתי לך לא להתחצף אליי עכשיו את תכירי את הקומה המאוד נחמדה שלנו" פאק לא תמותתתתתתת "לא לואי אני מתחננת לא פליז" הוא משך אותי ביד "תעזוב אותה תשים אותי שם לא אותה" נייל צעק "סתום את הפה שלך אני יטפל גם בך" התחלתי לבכות והלהשתגע "לואי די פליז אני מתחננת לא די לואי אני לא אתחצף אלייך יותר" הוא לא התייחס הוא הכניס אותי לחדר אחד וקשר לי את הידים והרגליים והכיסא הזה היה קר כמו קרח "אין לך אוכל ומים יומיים ואם את תנסי לישון את תתחשמלי" הוא צעק ויצא מהחדר פאק יו לואי.
~~~~~~~~~~~~~
טוב זה היה פרק 3 מקווה שאהבתן
אוהבת נועה❤️

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now