פרק 17

799 39 7
                                    

קוראות מדהימות שלי שיהיה לכן חג שמח וחופשה נעימה.
אני מזכירה שבעוד כמה פרקים העונה נגמרת.
תהנו מהפרק❤️
*התמונה של הארי לא קשורה לפרק סתם רציתי לשים אותה כי היא יפה בקיצור אני חופרת תהנו מהפרק וסליחה על המוזרות הוא נכתב בשעה רבע לארבע בבוקר😁😂
~~~~~~~~~~
~נקודת מבט אלינור~
ויולט הגיעה לפני 3 שעות.
ראינו סרט ושיחקנו עם ליאן ועכשיו אנחנו מתכוננות ללכת לקניון. ״היי אלי?״ היא שאלה ״כן?״ שאלתי בחזרה ״איך הכרת את לואי?״ היא שאלה לפתע ולא ידעתי מה לענות לה.. מה אני יגיד לה שהוא חטף אותי? ״אממ הוא התנגש בי אממ בקניון ואז הכרנו״ המצאתי תירוץ והיא הנהנה ״נו דברי ספרי דברים, איך היה ההריון איתה? ומה אחרי? כאילו היא סך הכל בת שבוע וחצי קרה משהו?״ היא שאלה בתחמנות והתעניינות ״ממ ההריון הלך בסדר אממ אני.. כלומר ליאן ואני ממ״ עצרתי לרגע וניגבתי את הדמעות שהתחילו לרדת לי כשנזכרתי במה שקרה ״מה שקרה זה שבאחת הפעולות של לואי חטפו אותו ואת הבנים ואז הארי הצליח לברוח איכשהו ואז אחרי כמה ימים הלכתי עם הארי לנסות להוציא אותו ולוק אממ ירה לי בבטן וזה פגע בליאן״ אמרתי כשאני מצמידה את ליאן אליי ״היא הייתה על סף מוות ויולט״ אמרתי מסתכלת עלייה ובוכה ״היי יפה תרגעי זה עבר״ חייכתי אלייה ומחיתי את דמעותיי ״נו ואת ולואי עשיתם את זה אחרי זה?״ היא שאלה עם חיוך מאוהב, אני אמורה לחשוד? ״ממ אפשר להגיד שהוא עשה את זה ואני רק סבלתי״ אמרתי עם מבט מושפל ״טוב מספיק עם העצב אני הולכת להתארגן ועוד חצי שעה יוצאים״ היא אמרה וקמה במהירות מהמיטה ״רגע לאן הולכים?״ צעקתי לה כשהיא התחילה להתקדם לכיוון חדר האורחים ״לקניות״ היא צעקה ונכנסה לחדר האורחים להתארגן. הוצאתי לי בגדים ונכנסתי להתקלח, כשיצאתי ראיתי 28 שיחות שלא נענו מלואי והתקשרתי אליו בהיסטריה שלא קרה לו כלום.
~שיחה~
לואי:אלינור?
אני:היי קרה משהו?
לואי:לא
אני:אז למה התקשרת אליי 30 פעמים?
לואי:רציתי לדבר איתך ולא ענית לי ופחדתי שקרה לך משהו
אני:האא התקלחתי
אמרתי צוחקת
לואי:אני אוהב אותך ואני מתגעגע אלייך
אני:גם אני אוהבת אותך ואני מתגעגעת
אמרתי לו בקול רועד ושדמעות עולות לעיניי
לואי:בייבי שלי אל תבכי
אני:מתי אתה חוזר?
שאלתי אותו בציפייה שיחזור
לואי:אני לא יודע אני מקווה שאני יחזור מהר
הוא נאנח
אני:אני אוהבת אותך לואי אתה יודע את זה?
שאלתי אותו
לואי:אני אוהב אותך יותר
והייתה שתיקה של כמה שניות
לואי:מה את עושה?
הוא שאל
אני:אני מתארגנת ללכת לקניון עם ליאני וויולט
לואי:אלינור יבואו איתך 3 שומרים טוב?
אני:כן אבל אני לא..
הוא קטע אותי
לואי:את לא צריכה לדבר איתם אני ידאג לזה
אני:טוב אהובי ליאן מתחילה לבכות היא מקנאה אני אוהבת אותך ותתקשר אליי בכל רגע שתוכל
לואי:אני מאוהב בך יפה שלי ביי
אני:ביי
~ניתוק~
הסתכלתי על הילדה היפה שלי וחשבתי על כמה שאני נהייתי מאושרת מאז שהכרתי את לואי, או שאני צריכה להגיד מאז שהוא חטף אותי...
אבל זה היה הדבר הכי טוב שקרה לי ״אלינור?״ שמעתי צעקה וראיתי את ויולט עומדת מולי מנופפת בידה מול פניי ״מה?״ שאלתי ״קראתי לך מלא ולא ענית לי״ היא אמרה מתיישבת על המיטה שלי ושמה נעליים ״האא ממ חשבתי על כל מיני דברים״ עניתי לה והתחלתי להלביש את ליאן ״על מה חשבת כל כך הרבה?״ ויולט שאלה ״ממ סתם עזבי״ עניתי לה לוקחת את ליאן בידיי ויוצאת מהחדר לכיוון המטבח.
הכנתי לליאן בקבוק ובגדים ושמתי אותה בעגלה.
״שלום גברת אלינור לאן תרצי ללכת?״ שאל אותי הנהג ״לקניון״ עניתי והוא חיכה ששלושת השומרים שלואי ציווה עליהם להשגיח עלינו יעלו למכונית, ולאחר כמה דקות נסענו לקניון.
~נקודת מבט לואי~
״לואי שומע כאן קודקוד 3״ אמרו לי במכשיר הקשר ״כן שומע״ עניתי חזרה ״הבית של אשטון מוקף שומרים להרוג אותם או רק לנטרל אותם?״ הוא שאל ״תנטרל אותם״ עניתי והוא והקבוצה שהייתה איתו עשתה כדבריי, נשמע מהטלפון שלי קול צלצול של הודעה, פתחתי אותה וראיתי שם תמונה של אלינור עם ליאן מתנשקות בפה ׳יפות שלי אני אוהב אתכן❤️׳ רשמתי לה ׳אנחנו אוהבות אותך יותר׳ היא ענתה והקלידה עוד ׳רק תחזור כבר😔׳ היא רשמה והמשיכה להקליד ׳לפני שאני יתחיל להשתגע פה בלעדייך׳ חייכתי כשראיתי את ההודעה ׳אני יחזור מהר יפה שלי אני אוהב אותך ואני כבר משתגע׳ רשמתי לה והתנתקתי ״בוס כאן קודקוד 7 המטרה מוכנה״ הוא אמר לי במכשיר הקשר והתקדמתי לכיוון הבית של אשטון מתכוון להרוג אותו.
פרצתי לחדר רואה אותו קשור לכיסא ומנסה להאבק בשומרים שישחררו אותו ״חתיכת בן זונה״ הוא צעק ברגע שנכנסתי לחדר ״אני יקצר את כל התהליך הזה יש לך מילים אחרונות?״ שאלתי עם חיוך רשע (בדיוק כזה כמו שלך בר 😏) ״יש לי דווקא מה להגיד״ הוא אמר ואני חיכיתי שהוא ימשיך ״אתה יודע את זה שאלינור מאומצת ואני אח שלה שהיא בעצם לא ידעה עליו?״ הוא שאל/אמר ואני הייתי מופתע ״תאמת היא כוסית אש אחי הייתי עושה אותה כל יום עד שהיא לא תוכל ללכת״ התחלתי להתעצבן ידיי התאגרפו וחשקתי את לסתי ״אני בטוח שהיא כזאת צרה וטובה אחחח״ הוא אמר מנסה לעצבן אותי ״מעניין מי היה הפעם הראשונה שלה..״ הוא חייך חיוך תחמן ועשה את עצמו חושב ״האאא זה הייתי אני״ הוא אמר עם חיוך והעפתי לו בוקס שהעיף אותו אחורה וגרם לאף שלו לדמם ״היא הייתה כל כך טובה בזה חבל שהיא לא זוכרת כלום״ הוא אמר מנסה לעצבן אותי עוד יותר ״שמעתי ששתי הנסיכות שלך נמצאות עכשיו בקניון״ הוא אמר והרגשתי כאילו עולמי חרב עליי ״למה אתה עושה את זה?!״ צעקתי עליו ״כי בוא נחשוב רגע דבר ראשון אתה הרגת את אהבת חיי את בריאנה״ הוא עצר לרגע ואפשר לחשוב מי זאת היא הייתה מבוגרת ממנו באיזה מיליון שנות אור (חע בר הפרק הזה בשבילך בדיוק😂) ״והדבר השני זה שאפילו שאלינור הייתה מאומצת ההורים שלי אהבו אותה יותר מאשר אותי״ הוא צחק לנוכח פרצופי ״האא ועוד משהו חבל שהיא לא בודקת את החברות שלה קודם או במקרה הזה את החברה שלה ויולט״ הוא אמר והדגיש את שמה ״על מה אתה מדבר?!״ צעקתי עליו ומשכתי בחולצתו ״האא לא ידעת?! ויולט עובדת עם נייל ונייל עובד איתי אנחנו הולכים להרוס אותך ואת אלינור״ הוא אמר ובדיוק הטלפון שלו צלצל ״אוי איזה אירוניה תראה מי מתקשרת אליי״ הוא אמר והראה את הצג שרשום עליו ויולט הוא ענה בקושי בגלל שידיו קשורות והוא שם על רמקול ״כן ויולט יש חדש?״ הוא שאל ״אני מעכבת אותה בקניון כדי שתעשו את מה שצריך אבל אני לא אוכל לעכב אותה עוד הרבה״ היא אמרה ואני לא ידעתי מה לעשות פשוט עמדתי קפוא שם ״כן אלינור אני כבר באה דיברתי עם אמא שלי״ היא אמרה לאלינור ושמענו אצ זה בטלפון ״טוב אש אני צריכה ללכת אני ממש מקווה שתצליחו בתכנית אם לא אני יורה בה ובילדה בלילה״ היא אמרה וניתקה ״אם אתה לא אומר להם עכשיו להפסיק אני יורה בך ואתה יודע שאני מסוגל לזה״ אמרתי באיום ״ממ תן לי לחשוב על זה״ הוא עשה את עצמו חושב ״לא!״ הוא אמר ״אז אני מאחל לך פגישה נפלאה עם בריאנה היה לי כיף איתה בלילות היא הייתה זיון טוב״ אמרתי לו בהתגרות ״ביי אשטון״ אמרתי לו ויריתו לו בראש.
ישר יצאתי לכיוון המכונית לחזור הביתה ובדרך התקשרתי לאלינור
~שיחה~
אלינור:לואי קרה משהו? אתה בסדר נכון?
אני:כן תקשיבי תתרחקי מויולט
אמרתי לה בתוקפנות
אלינור:מה? למה? לואי הכל בסדר?
היא שאלה
אני:אני יסביר לך הכל בבית פשוט תתרחקי ממנה ותבקשי ממנה ללכת תגידי לה שאני חוזר ושהיא יכולה ללכת
אלינור:טוב
אני:יפה שלי אני אוהב אותך תשמרי על עצמך ועל ליאן
אלינור:אני אוהבת אותך
היא לחשה וניתקה את השיחה ואני רק חשבתי על להיות בבית לחבק אותה ולנשק אותה.
~נקודת מבט אלינור~
ניתקתי את השיחה עם לואי בפחד ״ממ ויולט?״ שאלתי בפחד ״כן?״ היא ענתה ״אני רוצה לחזור הביתה״ אמרתי ״לא נו בואי נסתובב עוד קצת ואז נלך״ היא משכה בידי ״לא אני רוצה לחזור הביתה״ עניתי לה בעצבים ופחד ״ואני רוצה להישאר פה״ היא צעקה עליי השומרים ראו את זה והתחילו להתקדם לעברנו ״ויולט חוזרים עכשיו הביתה ואת יכולה ללכת לואי חוזר״ עניתי לה ושמתי את ליאן בעגלה והיא נראתה עצבנית. שררה דממה במכונית, ויולט עצבנית ואני רק מתפללת להיות כבר עם לואי.
הגענו הביתה וישר עליתי לחדר שלי עם ליאן בפחד.
אחרי חצי שעה דלת חדרי נפתחה כשויולט עומדת שם ״ללוות אותך ללמטה?״ שאלתי בפחד והיא הנהנה עם חיוך, שמתי את ליאן במיטה שלה וירדתי איתה למטה כשאני יורדת לפנייה.
דלת הבית נפתחה ולואי עמד שם רצתי אליו וחיבקתי אותו ושמעתי קול טעינה של רובה (כמו שיש בסרטים ובסדרות שכאילו טוענים את הרובה...) ראיתי את ויולט עומדת שם עם הרובה מכוון לעברנו לואי שם אותי מאחוריו במטרה להגן עליי וחיבקתי אותו חזק ואגרפתי את חולצתו בידי ״ויולט תורידי את הנשק״ לואי אמר לה ״לא ולא״ היא אמרה והרגשתי את עיניי מתמלאות בדמעות ״אוי נסיכה את בוכה?״ היא אמרה כשראתה אותי ולואי גונן עליי עוד יותר.
״ויולט תורידי את הנשק ותגידי מה את רוצה״ לואי אמר לה מנסה לשדר רוגע ״את המוות של אלינור, זה מה שאני רוצה״ היא אמרה והרגשתי את הרצפה מתחתיי רועדת לואי מחץ את ידי מסמן לי שהוא איתי.
לפתע הדלת נפתחה ושם עמד...
~~~~~~~~
בר קבבונת (ארנבונת בשבילך🐰) קטנה שלי הפרק מוקדש לך, לבריאנה שאת כל כך (לא) אוהבת ולאשטון (למרות שהוא והיא מתים)😂 5sos_bar
חע טוב סליחה בקיצור אני מקווה שנהנתן מהפרק ושיהיה לכן שבוע מושלם.
*הסיפור בפרקים הקרובים הולך להסתיים.
*אני ממש אשמח (ואני ממש מצפה) לתגובות אפילו לאחת או שתיים.
לוב יו❤️

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now