פרק 18

645 35 14
                                    

*התמונה היא סתם זאין לא יהיה בפרק פה...
בפרק 20 כנראה נגמר הסיפור ואז אני יחזור לכתוב את הסיפור של נייל שהזנחתי קצת😅 ואז יעלו עוד מלא סיפורים שהתחלתי לכתוב.
הפרק יהיה קצר מאוד.. אני ממש מצטערת אבל יש לי כל כך הרבה מבחנים ב-3 ימים האלה ויש לי שיעור חופשי וזה מה שאני הצלחתי להעלות אני ממש מצטערת.
תהנו מהפרק❤️
~~~~~~~~
״ויולט תורידי את הנשק ותגידי מה את רוצה״ לואי אמר לה מנסה לשדר רוגע ״את המוות של אלינור, זה מה שאני רוצה״ היא אמרה והרגשתי את הרצפה מתחתיי רועדת לואי מחץ את ידי מסמן לי שהוא איתי.
לפתע הדלת נפתחה ושם עמד...
~נקודת מבט אלינור~
נייל עמד שם ואני ולואי הלכנו אחורה כשנייל וויולט מאיימים עלינו עם רובה ואני מחזיק גם את הרובה מולם ואני רעדתי ובכיתי מאחורי לואי.
״מה אתם רוצים?״ לואי צעק עליהם בעצבים וליאן התחילה לבכות והלכתי לכיוון המדרגות לעלות להרגיע אותה (ליאן הייתה למעלה והם היו למטה כשזה קרה) ״תעצרי עכשיו״ נייל צעק עליי וכיוון אליי את הרובה כשאני עם הגב אליו לא הקשבתי לו והמשכתי לעלות ״תעצרי או שאני יורה״ הוא צעק וטען את הרובה ״שלא תעז אפילו״ לואי צעק בעצבים ובפחד שיקרה לי משהו ״רוצה לראות?״ נייל אמר מתגרה בלואי ״חסר לך שאתה תעשה את זה״ לואי צעק ״בוא ותראה״ נייל אמר וירה לואי קפץ עליו והכדור פגע ליידי ושבר את הכד שהיה מונח ליידי, צרחה נפלטה מפי רצתי לחדר של ליאן וניסיתי להרגיע אותה כשאני עדיין בוכה ורועדת ״שששש דיי יפה שלי זה נגמר״ ניסיתי להרגיע אותה ואת עצמי ואז נשמעו עוד 4 יריות והלב שלי התחיל לדפוק על מיליון  הנחתי את ליאן שנרדמה במיטה שלה וירדתי למטה רואה שלולית של דם מסביב לנייל וויולט נאנקת מכאבים כשתקוע לה כדור ברגל.
״אומיגאד לואי״ ירדתי למטה בריצה וחיבקתי אותו חזק ובכיתי ״שששש די יפה שלי זה נגמר״ הוא ניסה להרגיע אותי אבל אני עדיין רעדתי מפחד וירדו לי דמעות בכמויות ״לו...לואי אני מפ... מפחדת״ אמרתי בגמגום ״די אני פה אין לך מה לפחד אני איתך יפה שלי אני אוהב אותך״ הוא נישק אותי וליטף לי את הראש ״אני לא יודעת מה הייתי עושה אם היה קורה לך משהו״ אמרתי בפחד ״אבל אני פה ולא קרה לי כלום ואם היה קורה לך משהו איך אני הייתי חי״ הוא אמר ביאוש ופחד מעט.
״לואי מה נעשה עם הגופה של נייל ומה נעשה איתה?״ שאלתי והצבעתי על ויולט ולואי התנתק מהחיבוק שלנו והתקרב אלייה ״מה אתה הולך לעשות לה?״ אמרתי בפחד והחזקתי את ידו ״כלום״ הוא אמר בקרירות והתקרב אלייה ״למה עשית את זה?!״ הוא צעק ובעט בה ״לואי תרגע״ אמרתי לו ״די בבקשה תפסיק אני יספר לכם את הכל אני לא מהרעים אני לא באמת עבדתי איתם״ ויולט אמרה בכאב ולואי הרים אותה לספה שתתחיל לספר לנו.
״טוב אז ככה....״
~~~~~~~
סורי על הפרק הקצר ממש סורייייי מקווה שאהבתן ותגידו לי על מי אתם רוצים שהסיפור הבא יהיה?
(ליאם, הארי, נייל, לואי, זאין)
הפרק מוקדש לקבבונת השמנמנה שלי תקראו את הסיפורים שלה הם כל כך יפיםםםםם אני מכורה אליהם5sos_bar 🐰🐰🐰
ולא יעלה פרק עד שישי או שבת לפחות כי יש לי מלא מבחנים...
*אני אשמח לתגובות*

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now