פרק 13

918 52 26
                                    

אעאעאעאעאעאע ראיתן את הקליפ של פרפקט?! אני מאוהבתתתתת הוא פשוט מושלםםם!!!
ושתדעו שלא העלתי פרק רק בגלל הילדה הזאת 5sos_bar
~~~~~~~
הראייה שלי הטשטשה עוד יותר ואז ראיתי רק שחור....
~נקודת מבט לואי~
קמתי עם סחרחורת קלה לא הבנתי איפה אני, לא ידעתי מה השעה וכשהסחרחורת עברה מעט שמתי לב שאני קשור לכיסא כשיש על פניי ועל גופי מעט דם.
הראייה שלי התבררה לאחר כמה מצמוצים (כאילו הראיה שלו נהיתה טובה יותר-הערת כותבת) וראיתי מולי את לוק.
״תשחרר אותי״ צעקתי לו והוא צחק ניסיתי להשתחרר אבל זה היה חזק ממני ״אתה לא תצליח להשתחרר מזה״ לוק אמר וניסיתי להשתחרר כמה פעמים עד שהתייאשתי וויתרתי.
~נקודת מבט אלינור~
קמתי וראיתי שהשעה כבר ארבע לפנות בוקר, מוזר שלואי עדיין לא חזר.
קמתי לשטוף פנים ויצאתי החוצה רואה את שני השומרים שאמורים לשמור עליי ״אממ לואי חזר? ראיתם אותו או שמעתם ממנו משהו?״ שאלתי אותם ״לא״ אחד מהם ענה וחזרתי לחדר והתקשרתי ללואי 27 פעמים להארי 16 פעמים ולליאם 8 פעמים ושלחתי להם מלא הודעות אבל הם לא ענו, ואם קרה להם משהו?
התיישבתי במיטה שמה סרט אבל אני לא באמת הסתכלתי עליו אני הייתי במחשבות ומדי פעם הסתכלתי על חלקים מהסרט, וככה העברתי 5 שעות ככה שעכשיו שעה תשע בבוקר.
התלבשתי תוך כדי שאני שומעת אמטיוי, ״מה קרה לך?!״ צעקתי בבהלה כשהארי פתאום נכנס בסערה לחדר כשהחולצה שלו קרועה מעט ויש עליו סימני דם שהספיקו כבר להתייבש, הארי התיישב על הכיסא והתנשף ״אני... הצלחתי.... הצלחתי לברוח״ הארי אומר בזמן שהוא שותה את הכוס מים שמזגתי לו ״לברוח מאיפה? הארי מה קרה לכם?״ שאלתי בפחד כשדמעות עולות לי לעיניים ״אני יכול להתקלח ואז אני יספר לך?״ הנהנתי והארי הלך להתקלח.
~נקודת מבט לואי~
״אעאעאעא״ צעקתי כשלוק הצליף בי עוד מכת חשמל ״תחליט או שאתה מוסר לי את אלינור ואני אגרום לה לסבול או שאתה תמשיך לסבול פה״ לוק צעק בעצבים ״תחלום לקבל אותאעאעאעא״ התנשפתי כשכולי מזיע ״אתה יודע שהחבר עם המתוק שלך עם השיער הארוך ברח והוא כנראה עכשיו עם אלינור, אתה יודע מה זה אומר?״ הבטתי בו בפרצוף לא מובן ״זה אומר שעוד מעט אלינור תהיה בדרך לפה ואז תוכל להגיד לה ולילד הקטן שלכם ביי ביי״ לוק צחק והצליף בי עוד מכת חשמל לפני שיצא מהחדר.
אלינור אני מצטער.
~נקודת מבט אלינור~
בזמן שהארי התקלח ויולט התקשה אליי:
ויולט:היי נוטשת לא היית אמורה לחזור כבר?
אני:היי הייתה בעיה
ויולט:מה קרה את ולואי עשיתם עוד סקס ויש עוד תינוק?
היא צחקה
אני:הוא... הוא.... לא..... פה
ויולט:היי את בוכה? מה קרה?
אני:הוא..... הוא... די אני לא מסוגלת.
ניתקתי את הטלפון והתיישבתי על המיטה בוכה.
אחרי כמה דקות הארי יצא מהמקלחת כשהוא לובש את הבגדים של לואי וזה רק גרם לי להגביר את הבכי, הארי התיישב ליידי במיטה וחיבק אותי חזק.
הודעה מאת מספר חסום:
׳חייכו למצלמה, לואי יהנה לראות שארוסתו והחבר הכי טוב שלו מתחבקים להם בזמן שהוא סובל׳ ״הארי תראה מה שלחו לי״ הראתי לו את הטלפון ״אל...״ קטעתי את הארי ״בוא נלך להוציא את הבנים משם״ הארי הניד בראשו ״ממש לא את לא יוצאת מפה״ הארי אמר בטון של הזהרה ״אז אני הולכת להתחבש ויוצאים״ אף אחד לא ינצח את העקשנות שלי ״אלינור אני אמרתי לך שאת לא יוצאת מפה״ הארי אמר עם עצבים ״ואני אמרת לך שאני כן יוצאת מפה״ הארי נעל את הלסת שלו ״אלינור בבקשה די זה מסוכן זה לא משחק, אם יקרה לך משהו לואי לא יוכל לחיות עם עצמו״ טונו של הארי התרכך ״טוב אבל תשלח לשם שומרים או משהו בבקשה הארי אני מפחדת שיקרה להם משהו״ הארי הנהן וחיבק אותי ״תקשיבי לכי להתקלח ואני אשלח לשם עכשיו אנשים״ הנהנתי ועשיתי כדבריו.
יצאתי תוך 5 דקות מהמקלחת כשאני לבושה עם פיג׳מה חמודה של קיטי ״שלחתי לשם 100 אנשים עד מחר הבנים יהיו פה״ הארי אמר ומלמל ׳אני מקווה׳.
הארי שם לנו לראות סרט ביינתים שיעבור הזמן ואני כל הזמן רק הייתי במחשבות ״אלינור תפסיקי לחשוב כל כך הרבה אני מבטיח לך שהכל יהיה בסדר״ הארי אומר בזמן שאני מכורבלת בתוכו והוא מלטף לי את הראש ״את רוצה לאכול? נלך לקנות משהו?״ הנדתי בראשי ״את חייבת לזכור שיש לך לאכול בשביל 2 עכשיו״ הארי אמר בחיוך וצחקתי ״טוב אז אני אתארגן ונלך לאכול סושי״ הארי הנהן וקמתי להתלבש.
לבשתי סקיני ג׳ינס שחור וחולצה ארוכה צמודה בצבע אדום וג׳קט ג׳ינס, שמתי מעט מסקרה ויצאתי להארי.
״את ממש לא יוצאת ככה את תקפאי מקור תקחי איתך מעיל״ גלגלתי את עיניי ״טוב אבא״ חייכתי והלכתי להביא את המעיל שלי ״ילדה טובה של אבא״ הארי אמר ברגע שראה אותי עם המעיל ״חכה אני אקח כסף״ הארי עצר אותי עם ידו ״אני משלם ושלא תעזי להגיד לי לא״ הנהנתי ויצאנו החוצה פגשנו בשני השומרים ״גברת אלינור לאן את הולכת?״ הם שאלו ״לאכול עם הארי״ אמרתי ונעלתי את הדלת והם באו איתנו.
״לכו תשבו מאחורה אני אנהג״ אחד מהשומרים אמר ברגע שהיינו ליד המכונית, הגענו לחנות והשומרים חיכו לי להארי במכונית ואני והארי הלכנו לאכול.
~נקודת מבט נייל~
״כל הכבוד לך את עושה עבודה ממש טובה אני ממש מעריך את זה וכך גם הכסף שאת מקבלת״ היא הנהנה ״הצלחנו לחדור לטלפון של אלינור וכרגע לואי ושאר הבנים חוץ מהארי אצל לוק, ואני ולוק התחלנו לשתף פעולה״ עצרתי לשנייה לשתות מהמים שבכוס ״כל הכבוד לך ויולט״
~~~~~~~~~~~
הפרק מוקדש לאישתי שקדהההה לוב יההה shaked_payne1
הייי בנותתת סליחה על הפרק הקצר וסליחה שלא עלה פרק פשוט היה לי אתמול טקס שהופעתי בו והייתי כל השבוע בהכנות אליו סורייי.
שאלה: לעשות סיפור חדש על דאדי מי שיודעת מה זה?!
*אני אשמח לתגובות*
שבוע טוב💖

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now