פרק 4

2K 79 9
                                    

היוש סורי שנטשתי טיפה את הפאנפיק הזה פשוט כל פרק שרשמתי נמחק לי וזה מרגיז אז הנה פרק 4
~~~~~~~~
~נקודת מבט אלינור~
לואי השאיר אותי קשורה למכונה המחשמלת הזאת שאם אני זזה טיפה אני מתחשמלת אני פה כמעט 8 או 9 שעות ואני מתה לישון ואני צמאה ואני לא יכולה לזוז אני קראתי ללואי במשך שעה אבל הוא לא בא אז התייאשתי ופשוט התיישבתי "אעאעא פאק" זזתי והמכונה חישמלה אותי "לואי אני מתחננת בוא כואב לי" התחלתי לבכות הרגלים והידיים שלי כאבו ברמות ושלא נדבר על התחת שלי שלא הרגשתי אותו הכיסא היה קפוא ובנוסף לזה היה מזגן על מינוס נראה לי ואני עם שורט וגופייה ואני לא נראה לי יצליח להיות ככה עוד שעה אפילו.
~נקודת מבט לואי~
אלינור בחדר העונשים כבולה וקשורה למכונה מחשמלת כבר 10 שעות ובשעה הראשונה היא התחננה שאני ישחרר אותה אבל לא הקשבתי אני לא יודע למה אני רוצה להשאיר אותה אצלי אולי זה שהיא מתנגדת או אני לא יודע מה אבל מה שבטוח שאחרי מה שקרה לקמילה ( אחות של לואי )אני לא הולך להתאהב באף אחת מהפחד שהאויבים שלי שוב פעם ישתמשו במי שאני אוהב כפיתיון "אעאעאע פאק" היא צרחה כנראה היא התחשמלה אבל היא צריכה להבין שהיא חייבת להקשיב לי "לואי אני מתחננת בוא כואב לי" אלינור התחילה לבכות ונזכרתי שגם את נייל אני צריך להעניש אז עליתי אליו למעלה ודפקתי על הדלת שלו "נייל בוא לקומת העונשים עכשיו בוא תראה משהו ממש יפה" אמרתי לו בקול קריר והוא ירד איתי למטה במבט מושפל והראתי לו את אלינור וכמה שהיא סובלת אני יודע שזה כואב לו כי הוא מחבב את אלינור אז אני רוצה להכאיב לו דרך זה "קשה לראות את מי שאתה אוהב סובלת לא?" שאלתי אותו בתחמנות "מאיפה אתה יודע?" נייל שאל כלא מבין "אני יודע הכל" צחקתי "לואי אני מצטער על הכל באמת אבל תשחרר אותה לא מגיע לה לסבול אני מתחנן לואי" הנדתי בראשי בכעס אלינור היא הבחורה שלי רגע מה זה אכפת לי בכלל?! "תעוף לי מהפרצוף אלא אם אתה רוצה שהיא תסבול יותר" הוט הנהן בעצב ועלה למעלה.
~נקודת מבט אמבר~
אני כבר באמצע היום השני לעונש שלי ואני כבר רואה נקודות שחורות ואני כבר הפסקתי לספור את הפעמים שהתחשמלתי מרוב שהיו הרבה פעמים כאלה "אעאעאעא פאק יו אני לא זזתי עכשיו" והיא חישמלה אותי שוב "לואי נו בוא כבר אני לא מסוגלת יותר" צרחתי לו ולהפתעתי הוא בא "מה את רוצה?" הוא שאל בקרירות "תשחרר אותי אני מתח... אעאעאעא לואי בבקשה" המכונה המזדיינת חישמלה אותי שוב ולואי רק עומד שם וצוחק "עוד 12 שעות וזה נגמר" הוא אמר ויצא.
~נקודת מבט לואי~
"ליאם אתה יודע שנייל אוהב את אלינור?" הוא פער את עיניו "באמת?" הנהנתי "ואתה בסדר עם זה?" ליאם שאל ואת האמת אני לא יודע מה התשובה אז פשוט לא עניתי לו "אתה חושב שהגזמתי עם העונש שלה?" שאלתי את ליאם ובדיוק אלינור צרחה כנראה שהמכונה חישמלה אותה שוב "אני לא חושב אני בטוח בזה ואם אתה רוצה שהיא תהיה שלך ולא של נייל דבר ראשון אתה צריך שהיא תשנא את נייל ואז אתה צריך להתנהג אלייה יפה" היא לא תהיה של נייל בחיים! "אוקי תודה אחי אני אלך לשחרר אותה ודרך אגב תגיד לנייל שהיא אמרה עליו דברים רעים וכאלה אתה יודע...." הוא הנהן ועלה למעלה ואני הלכתי לשחרר את אלינור.
"לואי אני מבטיחה לך שאני לא אתקרב יותר לנייל אני מתחננת תשחרר אותי" וצחקתי עלייה עך כמה שהיא תמימה והיא שלי "אני משחרר אותך בתנאי שאת באמת לא תתקרבי אליו" היא הנהנה ושחררתי אותה כיביתי את המכונה והוצאתי לה את האזיקים מהידיים ומהרגליים "לואי אני לא יכולה ללכת כואב לי" היא אמרה והרמתי אותה והיא נרטעה "אני מצטערת אם אני כבדה וסליחה שאני נראיתי ממך אני פשוט קצת אמממ.... לא משנה" היא בטוח מפחדת וזה מה שאני רוצה "את מפחדת ממני?" היא הנהנה "קצת אתה פשוט אתה יודע" והיא חייכה והיא חיממה לי את הלב רציתי פשוט לנשק אותה לא מה אסור לי לחשוב על זה "לואי הכל בסדר?" היא ראתה שאני קצת מבולבל כנראה "כן אני בסדר את יכולה ללכת להתקלח או שאת צריכה שאני יעזור לך?" היא הסמיקה מעט "אמממ אני אסתדר רק אתה יכול לקחת אותי למקלחת?" הנהנתי ולקחתי אותה למקלחת ולא לחדר שלה ויצאתי החוצה נותן לה להתקלח ושמעתי צעקות מהחדר של נייל והלכתי לשם "היי מה קורה פה? תרגע נייל מה עובר עלייך?" שאלתי במעט עצבים אבל יותר רוגע כשראיתי את נייל מנסה להרביץ לליאם "אני לא יודע תעזבו אותי אני מתחרפן" נייל אמר ויצא מהחדר ואז ראינו אותו לוקח את אחת המכוניות והוא יצא מהבית ואז חשבתי לעצמי כמה בעיות הקטן הזה עושה ביומיים "אלינור מסובבת אותך ואת נייל על האצבע הקטנה שלה הא?" ליאם צחק "אני חושב שאני מתחיל לחבב אותה אבל אני לא יכול זה אסור לי" נאנחתי "למה לא מה הבעיה?" ואז שהוא חשב קצת הוא כנראה נזכר בקמילה "תקשיב קמילה היא זאת שהלכה לסקוט אוקי? זה לא אשמתך אני בטוח שאלינור לא תלך אליו אוקי?" ליאם ניסה להרגיע אותי והוא בהחלט הצליח לעשות את זה והתחבקנו ואז כל אחד הלך לאן שהוא צריך והלכתי לחדר של אלינור נשכבתי על המיטה שלה חיכיתי שהיא תצא אני צריך להגיד לה שאנחנו הולכים עד מחר בערב.
~נקודת מבט אלינור~
לואי הביא אותי למקלחת והתקלחתי ושמעתי מישהו נכנס לי לחדר כנראה שלואי ואז צלצל לו הפלאפון והוא ענה ׳היי דן...נייל צריך תכף לחזור ואנחנו נצא׳ הוא הולך? ׳טוב ביי אני יודע לשאר הבנים׳ והוא כנראה ניתק את השיחה אז יצאתי החוצה והוא חייך וחייכתי אליו בחזרה "אלינור מה זה כל החבורות הסגולות האלה?" לואי שאל כשהתיישבתי לידו אבל מספיק רחוק "אממ מהמכונה" והמשפחתי את מבטי "פאק אני מצטער" הוא התקרב אליי ונשק לי על כל חבורה "אלינור אני והבנים הולכים עד מחר בערב לאנשהו" מה עד מחר בערב "אני אשאר פה לבד?" שאלתי בפחד "לא יהיה איתך פה שומר" הנהנתי "בואי אני יכיר לך את השומר קוראים לו אלכס" לואי אמר והזמין את המעלית ללמטה כי אנחנו לא נרד 10 קומות המעלית נפתחה וראיתי מישהו גבוה כזה ופחדתי ממנו "אלכס זאת אלינור אתה תשמור עליה וכל דבר שהיא תרצה אתה תביא לה אני ברור?" לואי אמר לו בצעקה והוא הנהן ומשהו בו היה נראה לי מוזר כאילו הוא משקר "אם אתה פוגע בשערה אחת שלה אתה מת אני ברור?!" לואי צעק עליו ולחצתי לו מעט על היד להראות לו שאני מפחדת ושמישהו פה לא בסדר "לואי אני רוצה להגיד לך רגע משהו בפרטיות אז אתה יודע..." הוא חייך ויצאנו לגינה "מה קרה?" הוא שאל בדאגה "אני מפחדת ממנו ומשהו בו נראה לי כאילו לא יודעת איך להסביר את זה אולי אני יבוא איתך?" שאלתי בבקשה שהוא יסכים לי לבוא איתו "את לא יכולה לבוא איתי זה מסוכן לך אבל אם קורה לך משהו תתקשרי אליי אוקי?" הנהנתי ולואי נשק לראשי ונכנס לתוך הבית "רגע לואי אין לי פלאפון" נכנסתי אחרי לואי לתוך הבית "איזה דפוק הנה קחי יש לך את המספר שלי שאל ליאם של זאין של הארי ושל נייל האא ושל הבית" הוא שלף אייפון 6 מהכיס והביא לי אותו "לואי תודה על הכל" הוא חיבק אותי והחזרתי לו חיבוק איפה לואי שהיה רע? טוב לא אכפת לי את הלואי הזה אני מעדיפה. התיישבתי בסלון לראות בובספוג והבנים עדיין לא יצאו הם ארגנו דברים "אלי אנחנו יוצאים ואתה אם קורה לה משהו בגללך אתה מת על המקום" לואי אמר לאלכס באזהרה והם יצאו מהבית "היי את" הסתובבתי אל מי שקרא לי שזה היה אלכס "כן?" שאלתי אותו "את הבת זוג של לואי?" פחחחחח למה שהוא ירצה גוש כיעור כמוני "לא" עניתי כמובן מאליו "חבל הוא דווקא מחבב אותך וגם רואים את זה עלייך" אני כזאת שקופה? "אנחנו לא זוג וגם לא נהיה" עניתי לו והוא חייל חיוך זדוני והתקרב אליי "אז לא תהיה לו בעיה אם אנחנו נהנה קצת?" פערתי את עיניי "את בתולה נכון?" הנהנתי בפחד "יופי זה יותר טוב" הוא אמר בצחוק "מה אתה רוצה ממני?" הייתה דפיקה בדלת והוא הלך לפתוח והתקשרתי ללואי "חתולות מזדיינות" לואי ענה "הלו אלי הכל בסדר?" לואי שאל אבל לא עניתי לו "טוב אז איפה היינו?" אלכס שאל "תעזוב אותי אל תתקרב אליי" אמרתי במטרה שלואי ישמע "לא כדאי לך שאני אתקשר ללואי" הוא צחק "לואי לא מעניין אותי אני יהנה קצת בלילה ואז אני יביא אותך לסקוט" הוא אמר ומי זה סקוט? "לואי בוא מהר בבקשה הוא רוצה לאנוס אותי" צעקתי לפלאפון וניתקתי מקווה שלואי יבוא.
~נקודת מבט לואי~
אלינור התקשרה אלי "הלו אלי הכל בסדר?" שאלתי אבל היא לא ענתה "טוב אז איפה היינו?" איזה גבר שאל "תעזוב אותי אל תתקרב אליי" אלינור אמרה מה לעזאזל קורה שם? "לא כדאי לך שאני אתקשר ללואי" אלינור אמרה בפחד וקצת תחמנות והגבר שיש שם צחק "לואי לא מעניין אותי אני יהנה קצת בלילה ואז אני יביא אותך לסקוט" הגבר שהיה שם אמר "לואי בוא מהר בבקשה הוא רוצה לאנוס אותי" אלינור צעקה וניתקה מה קורה שם? "ליאם תעצור את האוטו וסע עכשיו הביתה הכי מהר שאתה יכול" אמרתי לליאם שנהג "אבל אנחנו...." עצרתי אותו באמצע "אנחנו כלום תיסע עכשיו הביתה אלכס הבן זונה הזה עובד בשביל סקוט והוא לבד עם אלינור והוא מנסה לאנוס אותה אז סע מהר" אמרתי לליאם "פאק" נייל סינן "נייל תרגע" אמרתי לו בעצבים והוא גילגל עיניים אבל זה לא היה אכפת לי כל מה שהיה אכפת לי ממנו עכשיו זאת אלינור.
~~~~~~
טוב הפרק הארוך הזה הוא פיצוי לכל הזמן הזה שלא העלתי פרק מקווה שאהבתן אני יעלה מחר אצ פרק 5
אוהבת נועה❤️

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now