פרק 26 פרק סיום

638 37 8
                                    


טוב אז סורי שלא העלתי פרק כבר מלא מלא זמן היה לי שבועות עמוסים מאוד אז אני מעלה עכשיו את הפרק האחרון של העונה מצטערת שהוא קצר כל כך אני אשתדל להעלות כמה שיותר מהר את האפילוג ואז לסיים את הסיפור של נייל ואני עובדת על עוד כל כך הרבה סיפורים חדשים.
תהנו מהפרק ושבוע טוב האא וכל אלה שלבד בוולנטיין די (לייק מי) אל תהיו בבאסה זה עוד יקרה גם לכן❤️
~~~~~~~
״יפה שלי הכל מסודר בעוד שבוע אנחנו נעשה את האירוע ואת תהיי האישה הכי יפה עליי אדמות״.
~נקודת מבט אלינור~
~כעבור שבוע~
בעוד שעה החתונה ואני מתרגשת ממש כל היום איפרו אותי ועשו לי תסרוקות ושמו לי את השמלה ואז עברו לליאני הקטנה שלי שכבר בת שלושה חודשים ״גברת אלינור בעוד כעשרים דקות את תחזרי איתי על מה שאת צריכה להגיד ואז נצא״ נכנסה אישה אחת לחדר שבו ישבתי עם השמלת כלה רק מחכה שיקראו לי כבר להינשא לאהוב ליבי.
~כעבור 20 דקות~
״אני אוהבת אותך לואי״ סיימתי לעשות חזרה על כל מה שהייתי צריכה ואני כבר בתחילת השביל לכיוון הכומר רק מחכה שיקראו לי.
״תתחילי להתקדם לאט לאט ותחייכי״ אמרה לי האישה והתחלתי להתקדם בהתרגשות לכיוון לואי שלידו עומד הכומר ״שלום גברת אלינור״ אמר הכומר וחייכתי אליו בתגובה ״אדון לואי אתה יכול להתחיל להקריא את הנדרים שלך״ הכומר אמר ולואי הוציא מהכיס שלו דף קטן מקופל, הוא פתח אותו לקח נשימה עמוקה והתחיל לקרוא את מה שהוא רשם בדף ״אלינור אישה שלי, המלאך שלי, את הארת את חיי ברגע שראיתי אותך ידעתי שאת תהיי אישתי.
אני מבטיח לך שאני אשאר איתך כל החיים ואוהב אותך״ הוא השחיל לי את הטבעת על האצבע וחייכנו חיוך מאושר ״תורך גברת אלינור״ הכומר אמר בחיוך הוצאתי את הדף שהיה לי בכיס קטן שיש בשמלה, פתחתי את הדף והתחלתי להקריא ״לואי שלי בעל שלי אהוב שלי. אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, עברנו כל כך הרבה דברים ביחד, אתה האוויר שאני נושמת כל יום אתה האור של חיי אני אוהבת אותך לואי״ הקראתי את כל מה שהיה רשום בדף עם דמעות בעיניים והשחלתי לאצבעו של לואי את הטבעת שהייתה מונחת בתוך קופסא יפה.
הסתובבנו לכומר ״לואי וויליאם טומלינסון אתה נשבע לאהוב ולשמור על אלינור קלדר עד שהמוות יפריד בינכם?״ הכומר שאל את לואי ״אני אשמור עלייה עד המוות ואפילו מעבר״ החזקתי ללואי את היד חזק ״אלינור קלדר את נשבעת לאהוב את לואי ווילאם טומלינסון עד שהמוות יפריד בינכם?״ הכומר שאל ולא יכלתי לדבר מרוב התרגשות רק הנהנתי ״עם ככה אני מכריז עלייך בתור בעל ואישה ובתור אלינור טומלינסון, אתה רשאי לנשק את הכלה״ לואי ואני התנפלנו אחד על השני בנשיקה.
אני פאקינג נשואה ללואי טומלינסון ועכשיו אני גם אלינור טומלינסון.
~~~~~~~~
היי בנות כמו שאמרתי בהתחלה סליחה על הפרק הקצר ועל זה שלא העלתי מלא זמן פרק מקווה שאהבתם אני אשתדל להעלות אפילו היום את האפילוג.
אוהבת❤️

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now