פרק 24

671 29 7
                                    

ואעאעא שיניתי תמונהה ראיתן? איך היא יצאה?
קיבלתי תעודת הצטיינות ואעאעא
כתבתי את הפרק היום בשיעור מקווה שתאהבו.❤️
~~~~~~~
~נקודת מבט אלינור~
״אתה מושלם בשבילי ואני אוהבת אותך״ לא נתתי לו להגיב ונישקתי אותו ״אני מבטיח לך שאני יפצה אותך על זה״ הוא אמר ונגע בבטני.
התעוררתי בבוקר רואה שאני בבית. אבל לא היינו בבית חולים? שאלתי את עצמי.
הסתכלתי סביבי רואה את ליאם ישנה במיטה שלה, אבל לואי לא היה פה, קמתי מהמיטה ירדתי למטה מחפשת בעיניי את לואי ״הוא יצא״ השומר אמר לי לפתע ״לאן?״ שאלתי ״אני לא יכול לספר לך לאן הוא הלך הוראות של הבוס״ הוא אמר והתעצבנתי ״תספר לי או שאני יגיד ללואי״ אמרתי והוצאתי לו לשון והוא התחיל להילחץ חע איך שאני מפחידה אותם ״אממ הוא הלך להרוג את נ...ייל״ הוא גמגם בפחד ופערתי את עיניי ״תיקח אותי לשם״ קבעתי לו עובדה והוא הניד בראשו ״לואי אמר לי בפירוש לבדוק שאת לא תצאי מהבית״ הוא אמר והתעצבנתי עליו עוד יותר שעוד שנייה הייתי הורגת אותו ״יופי אז אני עולה להתלבש ואתה לוקח אותי אליו״ אמרתח עם חיוך כזה 😈 (משטנת חע 5sos_bar ) ועליתי למעלה להתארגן לא משאירה לו יותר מידי ברירות.
ירדתי למטה לאחר שהתארגנתי נכנסנו למכוניצ ונסענו למקום שבו לואי ונייל נמצאים.
הגענו לשם וירדתי בריצה מהאוטו לעבר המבנה הנטוש שהיה שם כשצעקותיו של השומר נשמעות ברקע, נכנסתי רואה את לואי מוצמד לקיר ואגרופיו של נייל ניטחים בו ויוצא מפיו דם, דמעות עלו לעיניי וישר שלפתי את הרובה ממכנסי...
~סטופ-פלאשבק~
לפני שירדתי למטה נכנסתי למשרד של לואי ולקחתי את אחד הרובים שלו שהיה במגירה שהייתה שם, הסתרתי אולו בג׳ינס שלי כמו שלמדתי מלואי וירדתי למטה.
~חזרה לסיפור~
שלפתי את הרובה ממכנסי בידיים רועדות וכיוונתח את הרובה לכיוונו של נייל, לואי הבחין בי מחזיקה הרובה ופער את עיניו אבל תוך שנייה הן נעצמו בכאב מהאגרוף שנייל נתן לו בבטן, הרובה עדיין מורם לכיוונו של נייל, עצמתי את עיניי בחוזקה ויריתי בו, תוך שנייה לואי שלף את הרובה שלו וירה בנייל עוד 3 פעמים כדי לוודא שהפעם הוא ימות.
הרובה מפל מידיי הרועדות ולואי רץ אליי מחבק אותי חזק כשאני בוכה על חזו, הוא הרים אותי לכיוון האוטו כשאני עדיין רועדת בידיו (מה את רועדת יא דפוקה?! סליחה זה בגללה 5sos_bar ) ״אני אמרתי לך במפורש שהיא לא תצא מהבית״ לואי צועק על השומר המסכן ״אנ...אני...״ הוא גמגם והשפיל את מבטו.
נכנסו לאוטו, אני יושבת על לואי והתחלנו לנסוע לכיוון הבית ״אני רוצחת״ אמרתי לפתע ״את לא רוצחת״ לואי אמר מנסה להרגיע אותי ״אני רוצחת״ חזרתי שוב ״הוא לא היה מת מהירייה הזאת בכל מקרה, אני זה שהרגתי אותו, לא את״ לואי מרגיע אותי ומנגת את דמעותיי.
הגענו הביתה והלכתי להתקלח, רציתי ללכת לישון ישר אחרי שאני יצאתי מהמקלחת אבל ראיתי על הכרית שלי פתק:
׳תתלבשי יפה ותרדי למטה יקחו אותך למקום כלשהו יש לך הפתעה.
האא ודרך אגב ליאן איתי, אוהב אותך❤️׳
חייכתי ולבשתי סקיני שחור עם גופיה אפורה פתוחה כזאת ושמתי אולסטאר וירדתי למטה הולכת לראות מה ההפתעה הזאת שלואי אומר שהוא מתכנן לי.
~~~~~~~
פרק קצר אני יודעת אבל לא היה לי זמן לכתוב יותר ארוך יש לי מלא שיעורים סורייי אני אכתוב בשישי עוד פרק ואני מקווה לתעודה טובה למרות הנכשלים במתמטיקה הייתה לי הצטיינות ואעאעאעא, סליחה אני עדיין מתרגשת והבוגדת השמנה הזאת לא הייתה איתי היום 5sos_bar
*אני אשמח מאוד לתגובותתתת*
לוב יו❤️

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now