פרק 25

672 31 10
                                    

היי בנות מחלקים לנו עכשיו תעודות ויש לי שעתיים חופשיות אז אני כותבת לכן פרק.
הפרק הבא הוא הפרק האחרון לסיפור ואז אני אסיים את הסיפור של נייל ואז אני עובדת על סיפור על הארי, ליאם, זאין, ג׳סטין ביבר ועוד...
תהנו מהפרק ושבת שלום❤️
האאא וכל מי שמקבלת היום תעודה שיהיה לה בהצלחה.
~~~~~~~
תתלבשי יפה ותרדי למטה יקחו אותך למקום כלשהו יש לך הפתעה.
האא ודרך אגב ליאן איתי, אוהב אותך❤️׳
חייכתי ולבשתי סקיני שחור עם גופיה אפורה פתוחה כזאת ושמתי אולסטאר וירדתי למטה הולכת לראות מה ההפתעה הזאת שלואי אומר שהוא מתכנן לי.
~נקודת מבט אלינור~
״גברת אלינור המכונית מחכה לך מחוץ לשער״ אחד העובדים של לואי אמר לי ברגע שירדתי למטה ״תודה״ עניתי לו עם חיוך והלכתי לעבר המכונית ״שלום גברת אלינור לואי ביקש ממני שתקשרי את זה על עינייך״ הנהג אמר לי והביא לי מטפחת בצבע אדום כדי שאני אקשור אותנ על עיניי ״אבל תגיד לי לפחות לאן אנחנו נוסעים״ אמרתי לו ביאוש ״אני לא יכול הוראות של הבוס״ עוד פעם הם ההוראות של הבוס הזה?!.
נאנחתי ושילבתי את יידי על חזי ונשפתי בעצבים.
״גברת אלינור אנחנו כבר מגיעים״ הנהג אמר לפתע והנהנתי.
המכונית נעצרה ושמעתי הדלת של הנהג נטרקת והדלת שלי נפתחת ונשיקה נעימה ורכה מונחת על שפתיי, ישר ידעתי שזה לואי וחייכתי לתוך הנשיקה.
״היי בייבי הגענו אני עכשיו אקח אותך ואת לא מורידה את הכיסוי מהעיניים היפות שלך עד שאני יגיד לך טוב?״ הוא שאל והנהנתי לחיוב ״טוב בואי״ הוא עזר לי לצאת מהאוטו כי אני לא רואה כלום והוא החזיק בידיי והתחיל להוביל אותי לעבר ההפתעה ״אמהלה לואי שאני לא אפול/יפול (שמנה איך רושמים? 5sos_bar ) ״ אמרתח בפחד ליפול ״את סומכת עליי?״ הוא שאל והחזיק לי את היד חזק יותר ״ברור שכן על מי אני אסמוך עם לא עלייך?״ אמרתי עם חיוך ״בואי רגע אני ירים אותך עכשיו״ הוא אמר כשהתחלנו לדרוך על חול, אנחנו בים?.
הוא הרים אותי בסטייל כלה
(מה שאת בחיים לא תהיי😂😌 5sos_bar )
כשהוא הוריד אותי הרגשתי שמיכה או שטיח או משהו שאני דורכת עליו.
״אני אספור עד חמש ואז תורידי את המתפחת טוב?״ הוא שאל ועזב את ידי ״תגיע כבר לחמש״ אמרתי בלחץ ״בלי לחץ בייבי״ הוא אמר והתחיל לספור
״1״
״2״
״3״
הוא נעצר ולא המשיך ״נו לואייייי״ (עכשיו יבואו חדי קרן ויתפסו את לואי והוא יהפוך למלך שלהם חע לא באמת)
״4״
״מוכנה?״ הוא שאל והנהנתי
״5 את יכולה להוציא את הכיסוי מעיניים״
הורדתי את הכיסוי ונגלה לפני לואי עם חליפה מכובדת שהוא לובש רק לאירועים חגיגיים, ואני עמדתי על שטיח אדום והיו מלא פרחים ורודים, לבנים, צהובים.. בצורת לב ונרות ומשהו ממש יפה אבל כמו תמיד הכל היה מוקף בשומרים ענקיים כאלה פשוט גורילות ״אהבת?״ לואי שאל והנהנתי
״אז זה לא הכל תסתכלי למעלה״
הסתכלתי למעלה וראיתי מטוס שרושם בשמיים
׳אלינור התינשאי לי ❤️׳
הסתכלתי על לואי והוא הסתכל עליי בחיוך וכרע ברך ופתח קופסא לבנה עם טבעת יהלום יקרה ״אלינור יפה שלי אישה שלי חיים שלי אוויר שלי (חע) אני אוהב אותך יותר מאת עצמי עברנו דרך לא קלה ביחד אבל למרות הכל האהבה ניצחה.
אני אשמור עלייך תמיד עד המוות ואפילו מעבר יפה שלי תסכימי להיות אלינור טומלינסון ולהיות אישה שלי?״ לואי אמר את כל הנאום שלו ודמעות הצטברו בעיניי והנהנתי בראשי שכן ״ברור שכן״ הוא נעמד והתנשקנו משהו כמו 3 או 4 דקות ״אני אוהב אותך״ הוא אמר עם חיוך מתרגש ״אני אוהבת אותך יותר״ אמרתי בהתגרות ״את רוצה שנתחיל עם זה?״ הוא חייך את החיוך המהמם הזה שלו ״רגע אבל לואי צריך לקבוע אולם ושמלה וצריך לקנות לך בגדים ולליאני ו..״ לואי קטע אותי בנשיקה ״יפה שלי הכל מסודר בעוד שבוע אנחנו נעשה את האירוע ואת תהיי האישה הכי יפה עליי אדמות״.
~~~~~~~
ואעאעאעאעאעאעאעא
קראו לי לקחת תעודה תאחלו לי בהצלחה מקווה שאהבתם את הפרק וסליחה שהפרק קצר ושבת שלום ובהצלחה למי שמקבלת גם תעודה היום.
*אני אשמח לתגובות*

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now