פרק 11

1.1K 63 24
                                    

התמונה לא קשורה לפרק אני פשוט ראיתי את התמונה הזאת דייי אני מתה על ניילררררר
אבל בסיפור הזה הוא רע😂🙊
טוב חפרתי תהנווווו
~~~~~~~~~~
~נקודת מבט אלינור~
הגענו הביתה , החלפתי בגדים וירדתי לסלון רואה את לואי יושבל על הספה ורואה טלווזיה.
״בייבי בואי דקה״ לואי קרא לי וטפח על הספה ליידו ״תקשיבי אני והבנים נוסעים ל-3 ימים״ הפרצוף שלי היה כאילו הודיעו לי שמישהו מת ״בייב את בסדר?״ הנדתי בראשי ״אני אשאר פה לבד?״ שאלתי ״לא ממש לא יבואו לפה שומרים שיהיו 24 שעות סביב הבית עד שאני יחזור וגם יהיה לך פה נהג, וטבחית״ חיבקתי אותו חזק ״אולי אני יבוא איתך?״ שאלתי בתקווה שיגיד כן ״זה מסוכן מידי אני לא הולך לסכן אותך״ הבטתי בו במבט מתחנן ״בבקשה לואי״ הוא לא אמר כלום רק חיבק אותי חזק.
~בוקר~
קמתי בשעה שש וחצי בבוקר עם סחרחורות, כאבי בטן והקאתי כל חצי שעה ״יאו אני לא יכולה״ מלמלתי לעצמי בכאב.
הפלאפון שלי צלצל וזה היה לואי
~שיחה~
לואי:היי בייב הכל בסדר?
אני:כן
לואי:אכלת?
אני:לא
לואי:למה?
אני:אני לא רעבה
לואי:מתי קמת?
אני:שש וחצי בבוקר
לואי:בייב קרה משהו?
אני:אנ..
רצתי להקיא
לואי:אלינור מה קורה?
לואי:אלינור תעני לי
לואי:אלינור!
אני:אוח כואבת לי ממש הבטן אני לא יודעת למה כבר מהבוקר אני מקיאה יש לי סחרחורות וכאבי תופת בבטן אוף
לואי:אני חוזר הביתה
אני:לואי אני בסדר
לואי:אני חוזר
אני:לוא..
לא הספקתי לגמור את המשפט ולואי ניתק.
״אוחחחח אלינור את צרות״ צעקתי לעצמי בבית.
הפלאפון שלי צלצל שוב קמתי בעצבים לענות לו ׳וילו׳ היה רשום על הצג
וילו:היי לאב איך את מרגישה?
אני:היי ואני מרגישה חרא
וילו:את רוצה שאני יבוא אלייך?
אני:כן כאילו אם באלך
וילו:טוב מה הכתובת?
אני:*^%#*+ מספר 124
וילו:האאא זה רחוב לידיי עוד 5 דקות אצלך
אני:ביי
~נקודת מבט לואי~
״בנים תקשיבו אני חייב לחזור הביתה״ אמרתי לבנים בגלל ש...״ ליאם קטע אותי ״בגלל אלינור נכון?!״ ליאם אמר בעצבים ״כל פעם אתה הולך בגללה אנע מצטער על השנייה שחטפת אותה בכלל ועל הזמן שעזרתי לך לחטוף אותה״ ליאם אמר כולו עצבני ואדום מרוב העצבים ״תגיד לי מה יש לך?!״ עניתי לו עצבני ״היי תרגעו״ הארי צעק ״שתדע שיש לי הרבה ונמאס לי כבר ממנה כל הזמן הבעיות רק איתה שתעוף כבר מהבית היא סתם מפגרת נו״ לא חשבתי פעמיים וקפצתי עליו והרבצתי לו, הארי וזאין ניסו להפריד בינינו אך בלי הצלחה רבה במיוחד שנינו מתנשפים ואדומים מעצבים ״ליאם שאני יזכיר לך מי האחראי על הכנופיה שלנו?״ אמרתי לו באיום ״אז מה תעשה תפטר אותי?! לא! כי אתה צריך אותי כי כבר את נייל פיתרת בוא נחשוב בגלל מי״ ליאם עשה פרצוף חושב ״האא בגלל הזונה הזאת שקוראים לה אלינור״ הרגעתי את עצמי מלקפוץ עליו שוב ״הארי אתה אחראי פה עכשיו אני יחזור מחר או היום בערב״ הארי הנהן והלכתי למכונית בעצבים.
~נקודת מבט אלינור~
הייתה דפיקה בדלת ואחד מהמיליון שומרים שלואי שם מחוץ לבית היה שם ״היי״ אמרתי בנחמדוץ ״יש מישהי בשער ששמה ויולט והיא טוענת שהזמנת אוצה לפה, להכניס אותה?״ שאל ״כן תודה״ חייכתי אליו והוא חייך אליי חזרה והכניס את ויולט ״היי״ ויולט חיבקה אותי ברגע שנכנסה והסתכלה על הבית ״וואו כל זה שלך ושל חבר שלך?״ שאלה בהתפעלות ״יאפ״ למרות שזה לא ממש נכון ״טוב עכשיו תספרי לי מה קרה״ היא אמרה ברגע שהתיישבנו על הספה ״אני לא יודעת אני כמו אתמול אם לא גרוע יותר״ אמרתי ביאוש ויולט חשבה קצת ״יש לי שאלה ותעני לי עלייה בכנות טוב?״ הנהנתי ״את עשית סקס בזמן האחרון?״ באיזה ישירות היא שאלה את זה ״אממ כן״ עניתי במבוכה ״מעולה תתלבשי אנחנו הולכות לקנות בדיקת הריון״ התלבשתי מהר והנהג שלי לקח אותנו לקניון ״שלום את יכולה לעזור לנו?״ ויולט שאלה את המוכרת בחנות ״כן בטח מה אתן מחפשות?״ היא שאלה בנחמדות ״בדיקת הריון״ ויולט אמרה בחיוך ״למי?״ היא שאלה ״לי״ עניתי לה ״בת כמה את?״ היא שאלה ״19״ הפנים שלה שינו צבע ״את ממש קטנה״ הנהנתי אלייה בחיוך מזוייף ממש ״טוב תקחי את הבדיקות האלה הן הכי טובות״ היא הביאה לי 7 בדיקות, הודנו לה שילמנו בקופה ונסענו הביתה.
״נו מה יצא?״ ויולט שאלה אני לא יודעת מה זה אומר פס אחד?״ שאלתי ״שלילי אבל תנסי עוד אחד״ לקחתי חבילה אחרת וניסיתי אותה ״נו?״ ויולט שאלה בלחץ ״פה יצא 2 קווים תנסי את כולם מהר״ עשיתי כת כולן מהר ובכולם חוץ מאחד יצאו 2 קווים ״מזל טוב בייב את בהריון״ חשבתי על זה שוב וגם כשלוק חטף אותי הוא עשה את זה ובלי קונדום זה יכול להיות גם ממנו רציתי שהאדמה תבלע אותי ״מה למה את לא שמחה?״ ויולט שאלה בדאגה ״כי יכול להיות שאני לא בהריון מחבר שלי״ אמרתי כשכמה דמעות זולגות לי על העיניים ״מה זאת אומרת?״ ויולט שאלה בחוסר הבנה ״לפני שבוע בערך מישהו חטף אותי ואנס אותי כמה פעמים״ עצרתי לשנייה למחות את הדמעות ״וזה היה בלי אמצעי הגנה״ המבט של ויולט היה מופתע ״וילו אני מצטערת אבל אני רוצה להיות לבד״ היא הנהנה חיבקה אוצי והלכה.
~נקודת מבט יולט~
״השלב השני בתהליכים את/ה הולכ/ת להצליח בזה וסתם שתדע/י היא בהריון אבל לא מלואי זה מצויין בשבילך כי הם הולכים לריב בגלל זה״.
~נקודת מבט אלינור~
שכבתי במיטה מכוסה בפוך שלי ובכיתי ואז לואי נכנס לחדר עצבני ממש עד שהוא ראה שאני בוכה ״מי פגע במלאך שלי?״ די אני לא יכולה לעשות לו את זה הפנתי את ראשי לצד השני ״אלינור מה קרה?״ לואי בא מולי ״את לא מספרת לי?״ לא עניתי ולואי יצא בעצבים מהחדר וטרק בחוזקה את הדלת.
אחרי חמש דקות לואי נכנס בריצה לחדר והלך לשירותים ״את מוכנה להסביר לי מה זה?!״ לואי צעק כשבידו הבדיקות הריון ״בדיקות הריון״ עניתי ״כן ושל מי הם? ולמה הם חיוביות?״ לא עניתי לו ״אלינור תעני לי״ העיניים שלו התחילו להאדים ודמעות התווצרו לו בעיניים ״ש...שלי״ גמגתי וירדה ללואי דמעה במורד הלחי ״אוקי ולמה את עצובה?״ הוא שאל בעצבים ״כי לא בטוח שאתה האבא״ לחשתי את זה בראש מושפל ובכוונה כדי שהוא לא ישמע ״מה אמרת?״ לואי שאל והתקרב אלי ״שלא בטוח ש...שאתה ה..הא..האבא״ לואי היה נראה כאילו כל העולם שלו חרב ״מי יכול להיות האבא אז?״ הוא שאל בעצבים ועצב ״לוק״ עניתי ישירות ״אני מזמין לפה רופא״ לואי אמר בעצבים ויצא מהחדר.
~כעבור שעה~
״זאת אלינור המטופלת״ לואי הציג אותי לרופא ברגע שהם נכנסו לחדר ״כן אז מה הבעיה?״ הרופא שאל והסתכלתי על לואי ״גילינו היום שאלינור בהריון זה אפשרי לדעת מי האבא? ושלא תעז לשאול שאלות״ לואי אמר לרופא בתקיפות והוא הנהן בפחד ״אני יעשה לך אולטרה סאונד ולפי המספר שבועות שלך את אמורה לדעת״ הנהנתי והרופא חיבק את המכשיר הזה ומרח לי את הג׳ל הקר הזה על הבטן ״את בתחילת שבוע שישי בערך״ מה?! ״אוקי אתה יכול ללכת תודה רבה״ לואי אמר לרופא והרופא הסתלק במהירות ״את בשבוע שישי בייב את יודעת מה זה אומר?״ הנהנתי ״הולך להיות לנו ילד״ חייכתי אליו ונישקתי אותו
״אני הולך להיות אבא, ואת הולכת להיות אמא״
~~~~~~~~~~~~~~~~
אני עובדת על סיפורים חדשים על הארולד וליאמו שיעלו בקרוב😉
*אני אשמח לתגובות על הפרק ואני מקווה שאהבתן❤️

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now