פרק 15

810 44 15
                                    

כתבתי לכן פרק לשישי והפעם אני באמת מצפה לתגובות.
ועוד משהו שיש לי להגיד זה שאני די מאוכזבת שלא הייתה אפילו תגובה אחת בפרק הקודם שעבדתי עליו כל כך הרבה אבל זה בסדר (תאמת שלא ממש) אני מקווה שתהנו מהפרק.
ועוד משהו הפרק יהיה כחול ואני יזכיר לפני זה....
~~~~~~~~
״לואי אנחנו אמא ואבא״ אלינור אמרה בהתרגשות.
~נקודת מבט אלינור~
כעבור חמישה ימים הגענו הביתה עם התינוקת הקטנה והכאבים שהיו לי בין הרגליים ובבטן היו בלתי נסבלים, אני בקושי הצלחתי ללכת ״לואי אני עולה למעלה לנוח קצת טוב?״ שאלתי את לואי כשהתינוקת הקטנה בזרועותיו ״עדיין כואב לך?״ לואי חיבק אותי כשהתינוקת בינינו ״כן מאוד״ עניתי ולואי נישק אותי ועליתי לחדר שלי ושל לואי הורדתי את בגדיי כך שנשארתי עם הלבשה תחתונה ושמתי מעליי את אחת החולצות של לואי והלכתי לישון.
~נקודת מבט לואי~
אלינור עלתה לישון והתינוקת ישנה הסתובבתי סתם בבית בשיעמום כשאני הבחנתי בבקבוק ויסקי מעורבב עם עוד כמה דברים אלכוהוליים על השולחן ולקחתי כמה שלוקים הרי מה יכול כבר לקרות?
הבעיה היחידה היא שהגזמתי יותר מידי והשתכרתי מאוד.
עליתי למעלה רואה את אלינור ישנה עם הלבשה תחתונה ועם החולצה שלי וישר עמד לי, הערתי אותה והתחלתי לנשק אותה בכל מקום בפנייה היפות.
~נקודת מבט אלינור~
לואי נכנס לחדר והעיר אותי כשהוא התחיל להוריד לי את החולצה ולנשק אותי בכל מקום בפנים.
~~~~~החלק הכחול מתחיל מפה מי שלא רוצה לקרוא יכולה לדלג על זה~~~~~
״לואי די אתה מכאיב לי מה אתה עושה?״ אמרתי בכאב אבל הוא לא הקשיב לי ״את כל כך סקסית״ הוא אמר בחרמנות, הוא שיכור? ״לואי די רד ממני״ אמרתי מנסה להוריד אותו אך ללא הצלחה ״סתמי ותני לי לזיין אותך תשעה חודשים לא זיינתי אף אחד״ לואי הוריד לי את החזייה והתחתון והוא הוריד לעצמו אל הבגדים כך ששנינו ערומים וחדר אליי בשניות וצרחתי מכאב ״לואי די לואי״ הדמעות התחילו והכאבים איתם ״לואי אני מתחננת״ הוא לא הקשיב לי ״אוח את צרה כל כך והזין שלי כל כך גדול״ אמר מכניס את איברו עמוק יותר וחופן את אחד משדיי בידו ומלקק את השנייה ״עאעאעאעא לואי״ צרחתי כשהגביר את הקצב ״סתמי את הפה אני קרוב לגמור״ הכאבים שהיו לי למטה היו בלתי נסבלים ״פאק אלינור אני גומר אלינור״ הוא גנח וגמר בתוכי ויצא מתוכי סגרתי את רגליי והתחלתי לבכות כי הכאבים היו בלתי נסבלים ״אוח זה היה טוב״ כמה הוא שתה?! הוא התנשף קצת ופתח לי שוב את הרגליים ״לא לואי די״ צרחתי בפחד וכאב ״סתמי״ הוא צעק והפליק לי באיבר מיני שכל כך כאב והתחיל להחדיר אצבעות לתוכי וללקק שם למטה ״לואי די בבקשה תפסיק זה כואב״ התחננתי ״סתמי״ הוא צעק והחדיר עוד אצבע.
ניסיתי להוציא לו את האצבעות משם אבל כאב לי כל כך ״ממ טעימה״ הוא אמר כשהוציא את אצבעותיו משם וליקק אותן כיווצתי את רגליי לחזי והתחלתי לבכות.
״לואי״ נשמעה צעקה מלמטה וזה היה הארי ״הארייייי תעזור לי״ צרחתי לו והתכסתי בשמיכה שהייתה על המיטה הארי עלה במהירות וראה שלואי ערום ואני מפוחדת ובוכה יושבת בצד המיטה ״פאק אלינור״ הארי מלמל ״מה עשית לה חתיכת בן זונה״ הארי צעק על לואי והרחיק אותו ממני ״היא כזאת סקסית אתה לא מבין" לואי אמר שיכור ״אתה שיכור?״ הארי שאל אותו ״שיכור מהזיון עם אלינור״ המשפט הזה גרם לי לבכות עוד יותר ״הארי תעיף אותו מפה״ אמרתי בבכי ובכאבים בלתי פוסקים בין הרגליים ״תתלבשי ובואו את והתינוקת לישון אצלי״ הנהנתי והארי הוציא את לואי מהחדר לאחר מלחמות רבות איתו התלבשתי בכאב רב והארי נכנס לחדרי רואה שאני לבושה אבל עדיין בוכה ״הוא ישן״ הארי התקרב אליי וניגב את דמעותיי ״די אלי הכל יהיה בסדר״ הנהנתי והארי הרים אותי ללמטה ״תודה הארי״ הוא הנהן בחיוך ולקח את התינוקת בזרועותיו והלכנו אל המכונית של הארי, נכנסו אלייה ונסענו לביתו של הארי כשהילדה שלי ביידי ותוך חמש דקות הגענו.
~הם הגיעו לבית של הארי וכבר בוקר~
קמתי עם כאבים מטורפים בין הרגליים וכאב ראש ולא הבנתי לרגע איפה אני ואז נזכרתי בכל מה שקרה אתמול ״הארייייי״ צעקתי אליו ״הארייייייי״ צעקתי והוא נכנס לחדר שבוקסר הוא הדבר היחידי שהוא לובש ״אתה יכול להביא לי אדויל? כואב לי..״ והארי הבין כבר איפה כואב לי וירד למטה להביא לי כדור, שתיתי אותו והקטנה שלי התחילה לבכות ״די יפה שלי הכל בסדר, בואי תאכלי״ דיברתי אלייה כאילו היא מבינה אותי וגיחכתי למחשבה זאת והנקתי אותה ״קחי הזין הזה רוצה לדבר איתך״ הארי נכנס בפתאומיות לחדר וכיסה את עיניו כדי שאני יפסיק להניק אותה וזה מה שעשיתי ״מה? מי זה?״ שאלתי עד שראיתי על הצג שרשום לואי ״אנ... אני לא רוצה״ אמרתי בפחד ״אני פה איתך״ הארי אמר וישב ליידי ושמתי על רמקול ״הל...הלו?״ אמרתי בפחד והארי חיבק אותי וחייך אליי חיוך מנחם ״אלינור יפה שלי אהובתי אני מצטער אני אוהב אותך אני לא התכוונתי״ לואי התחיל לדבר והתחרט על אתמול ״אני...אתה...״ החזרתי להארי את הטלפון והתחלתי לבכות רק מהמחשבה על זה ״אני אתקשר אלייך עוד מעט״ הארי אמר ללואי וניתק לו ״הארי אני מפחדת ממנו אם הוא יפגע בי שוב או בתינוקת?״ אמרתי פחד והסתכלתי על המלאך שלי ישנה ״אלינור אני מצטער על כל מה שהוא עשה לך אתמול אבל הוא באמת אוהב אותך וגם ה...״ הארי נקטע מדפיקה בדלת וירד לפתוח, לאחר 2 דקות הדלת בחדר נפתחה לואי עמד שם עצבני, הוא התקרב אליי ואז....
~~~~~~~
שיהיה לכן שבת שלום ואמן שלפחות השבוע הזה יהיה טוב😩
אני מקווה שיהיו תגובות.
מה אתן חושבות שיקרה לאלינור עכשיו?
הם יפרדו? הם לא יפרדו?
אלינור תסלח ללואי?
לואי יפגע בה או בתינוקת שלהם?
מה יהיה השם של התינוקת?
כל זה בפרק 16😉
~סליחה אם יש טעויות ישר איך שסיימתי לכתוב העלתי אך הפרק~

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now