פרק 10

1.1K 57 5
                                    

היי בנות רציתי להגיד תודה לכל הבנות שהגיבו בפרק הקודם אני ממש אוהבת שאתן מגיבות ואני פשוט יושבת עם חיוך על הפרצוף מתי שאני קוראת את התגובות שלכן אז תודה❤️
הנה הפרק מקווה שתאהבו וחג שמח בנות💕👌🏻
~~~~~~~~
״למה גילית לו?״
״את הולכת למות״
״את שיקרת לי״
״אולי אני לא יהרוג אותך ואני יהנה איתך בלילה״
״מי זה?״ שאלתי לתוך החשכה ששררה שם.
״תנחשי״ הקול לחש והופיעו עיניים בצבע כחול יפה כזה
״לואי?״ שאלתי
״טעות, תנסי שוב״ למי יש עוד עיניים כחולות?
״נייל?״ שאלתי במעט פליאה
״תנסי שוב״ נו מי זה?!
״תזדהה כבר אין לי מושג מי זה״ והקול צחק, פאק זה הצחוק של לוק אבל לא יכול להיות שזה הוא....
״לו...לוק?״ שאלתי במעט פחד
״סוף סוף״ תמות כבר
״את עשית מעשה רע, את הבטחת לא לספר לחבר החמוד שלך על מה שקרה. אבל את עשית את זה, ואני הולך להרוג את כל מי שאת אוהבת ומכירה ואני אתן לך לראות אותם מתים, אני יהרוג אותם אחד אחד מול עינייך היפות.״
״האא ולגבייך אני ישאיר אותך חיה, את ואני נהנה הרבה בלילות״
נדלק אור ולואי היה שם כשהוא על הבירכיים קשור בידיים ובפה וברגליים ומלא דם על גופו
״עכשיו תראי אותו מת מול עינייך״ לוק אמר והתקרב ללואי עם הרובה
״לאאאאאא״ צרחתי
״היי בייב מה קרה?״ לואי שאל ״לואי?״ אמרתי במעט פחד וחיבקתי אותו ״מה קרה?״ לואי שאל וליטף לי את הראש ״סתם חלום״ אמרתי וקירבתי את לואי אליי כמה שאני יכולה ״אלינור על מה חלמת?״ לואי הרחיק אותי ממנו והסתכל לי בעיניים ״אממ חלמתי שלוק אומר שעשיתי משהו לא בסדר בזה שאמרתי לך את כל מה שהוא עשה לי, והוא אמר שהוא הולך להרוג את כל מי שאני אוהבת ואז האור נדלק והיית שם קשור שכל הפנים שלך מלאות ב....בדם ו...ואז לוק התקרב אלייך וניסה לה....להרוג אותך ואז קמתי״ אמרתי במעט פחד כי זה רק חלום לא?
״טוב תחזרי לישון אני פה איתך ואף אחד לא יהרוג אותך כל עוד אני חי״ לואי ליטף את פניי והלכנו לישון כשאני בתוך זרועותיו המגנות של לואי.
~בוקר~
״בייב קומי כבר שעה שתיים״ מישהו ניסה להעיר אותי בכך שליטף את ראשי ״די נו אני עייפה״ אמרתי בקול עייף והמישהו הזה הפסיק ללטף את ראשי ויצא מהחדר.
״אלי קומי שעה שלוש וחצי״ מישהו אחר ניסה להעיר אותי אבל פשוט לא היה לי כוח לקום מהמיטה הרגשתי חלשה ״אין לי כוח לקום מהמיטה״ מלמלתי ״פתחי את העיניים לפחות תתעוררי״ פתחתי לאט את עיניי רואה את הארי ״היי האזה איפה לואי?״ שאלתי כשהתיישבתי על המיטה ״הוא הלך לקנות לך משהו״ לי? ״מה הוא הלך לקנות לי?״ שאלתי בסקרנות ״אסור לי לגלות״ הארי אמר ועשה כאילו הוא נועל את פיו ״הארי נו אין לי כוח לזה, בוא נוותר על הקטע הזה שאני רודפת אחרייך ומנצחת אותך ואז אתה אומר לי מה זה״ הוא הניד בראשו ויצא מהחדר ״אוף״.
קמתי בחוסר רצון מהמיטה כשהייתה לי מעט סחרחורת והלכתי לצחצח שיניים, כשבא לי פתאום להקיא אז הקאתי את כל מה שהיה לי בקיבה שזה כמעט כלום ״טוב אני ארד לשתות תה״ מלמלתי לעצמי, כל הדרך עד למדרגות נעזרתי בקירות הייתה לי סחרחורת מטורפת אני לא יודעת למה ״הארי״ קראתי לו פעם ראשונה ״האריייי״ קראתי לו פעם שנייה ״הארייי נו״ בפעם השלישית הוא שמע הוא פתח מעט את דלת חדרו והוציא את ראשו ״תעזור לי לרדת יש לי סחרחורת״ הוא יצא מהחדר כשרק בוקסר עליו ״בואי אני ירים אותך״ הוא עשה לי מין אווירון כזה ללמטה והושיב אותי על הספה ״מה להגיש לפרינססה לאכול או לשתות?״ צחקתי על הצורה שבה הוא אמר את זה ״ממממ תה״ הוא הנהן והלך להכין לי תה.
הדלת נפתחה כשלואי עומד שם נעמדתי והתחלתי לרוץ אליו אבל נפלתי מרוב הסחרחורת ״אח״ החזקתי בראשי שכאב מאוד ״אלינור את בסדר?״ לואי שאל כשהוא הרים אוצי בחזרה לספה והארי בא בדיוק עם התה והניח לי אותו על השולחן ״מה קרה?״ הארי שאל ״כלום תודה האזה״ הוא הנהן ועלה למעלה.
״היי איפה היית?״ שאלתי את לואי ״ממממ הלכתי לקנות לך שמלה״ שמלה למה? ״את בטח שואלת את עצמך למה נכון?״ הנהנתי ״אז היום יש נשף ואת באה איתי״ לואי אמר כשהוא שמח ״אנ... טוב נו״ לא רציתי לבאס אותו אני ירגיש טוב יותר בערב, אני מקווה.
״בייב הכל יהיה בס...״ עצרתי את לואי בכך שרצתי לשירותים להקיא שוב ״היי מה קרה? את מרגישה לא טוב? אנחנו לא נלך לנשף״ לואי אמר/שאל בדאגה ״לא לא אני בסדר באמת״ אני לא בסדר יש לי סחרחורות וכואבת לי הבטן.
~ערב~
אני כבר מאופרת, עם תסרוקת,לק,ועם השמלה.
הסתכלתי בשעון 19:26 לואי צריך להיות פה עוד 4 דקות
׳בייב צאי אני בחוץ׳ לואי שלח לי הודעה.
הסתכלתי פעם אחרונה במראה ויצאתי כשאני רואה מולי את לואי עם חליפה מהממת ולימוזינה.
רצתי אליו ונתתי לו נשיקה ״פאק את כל כך יפה״ לואי אמר לי והסמקתי ״אתה נראה יותר טוב אל תגזים״ הוא הניד בראשו עם חיוך   ונכנסו ללימוזינה.
~בנשף/אירוע~
״גברתי אפשר להזמין אותך לריקוד?״ לואי שאל בשפה גבוהה ״ממממ אני לא..״ לואי משך אותי אליו ״סתמי כבר ובואי״ צחקתי מההתנהגות שלו ורקדנו.
עברה שעה,שעתיים ״לואי אני הולכת רגע לשירותים״ הוא הנהן והלכתי ״אוי סליחה אני מצטערת״ מישהי אמרה כשהיט נתקעה לי בחזה וואי זה כאב, ממתי אני רגישה כל כך שם? ״ממממ זה בס...״ רצתי מהר לשירותים והקאתי עוד פעם ״וואי אוף״ יצאתי מהתא ואותה בחורה שנתקעה בי מקודם חיכתה לי שם ״היי את בסדר?״ הנדתי בראשי ״יש איתך פה מישהו או שבאת לבד?״ היא שאלה ״אני פה עם חבר שלי״ היא הנהנה ״בואי נלך אליו, דרך אגב איך קוראים לך?״ היא שאלה לאחר שיצאנו מהשירותים ״אלינור, ולך?״ שאלתי אותה ״ויולט אבל את יכולה לקרוא לי וילו״ הנהנתי והגענו ללואי ״פאק איזה חבר חתיך יש לך״ היא לחשה לי באוזן וצחקתי ״קרה משהו?״ לואי שאל ״מממ סתם הקאתי שוב אבל אני בטוחה שמחר אני ירגיש יותר טוב״ לואי הנהן וויולט התחילה ללכת ״רגע וילו״ קראתי לה והיא הסתובבה אליי ״אני יכולה את המספר שלך? שאולי ניפגש מתישהו?״ היא הנהנה והושיטה את הפלאפון שלה כדי שאני ארשום לה את המספר שלי ״אני אתקשר אלייך ותדעי שזאת אני״ ויולט אמרה התחבקנו וחזרתי ללואי ״בייב יש לי הרגשה רעה בקשר אלייה״ לואי אמר כשהוא מחבק אותי ״למה היא נראת לי בסדר״ אני לא טועה, נכון? ״טוב אני מקווה שאת צודקת אבל אני ישם עלייה עין״ הנהנתי ״לואי אולי נלך? אני לא מרגישה ממש טוב״ הוא הנהן ולקח את התיק שלי מהכיסא ״בואי״.
נכנסנו למונית ונסענו הביתה.
~נקודת מבט ויולט~
״שלב אחד הושלם״
~~~~~~~~
לואי תתחתן איתי???
איזה מושלם הואאאא
טוב אני מקווה שאהבתן את הפרק ותהיה קצת תפנית בעלילה והולכים להיות דברים שלא ציפיתם להם😏😏😏
ואני לא יעלה פרקים עד יום ראשון כי אני לא אהיה בבית אולי אני יעלה קצרים, אני בטבריה רואה את שקדהההה shaked_payne1

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now