פרק 8-חלק 2

1.2K 57 12
                                    

היי בנות זה החלק השני של הפרק סליחה שחילקתי לשני חלקים פשוט את החלק הראשון כתבתי באמצע הלילה הייתה לי השראה אז הנה החלק השני מקווה שתאהבו❤️
~~~~~~~~~~
אני אומרת מעכשיו שיהיה קטע כחול אז אני ידגיש אותו ומי שרוצה שתקרא מי שלא זה בסדר
~~~~~~~~
הגענו הביתה והכל היה הפוך, היתה שם שלולית דם חצי עבשה מהרגל שלי וזה ישר גרם לדמעות לחזור לעיניי ״היי בייב זה כלום זה עבר אני ינקה את את זה, טוב?״ לואי תפס את לחיי בשתי ידיו ונישק אותי ״תודה לואי על הכל״ וחיבקתי אותו.
~ערב~
״אלינור קומי הכנתי לנו לאכול״ קמתי כשלואי מלטף לי את השיער ״אני תכף ארד למטה טוב?״ אמרתי לו וחזרתי לישון ״קומי ישנונית שלי״ לואי ניער אותי ״דייי אני עייפה וכואב לי הראש והבטן״ לואי נישק אותי ויצא מהחדר ואחרי משהו כמו חצי שעה קמתי, שטפתי פנים וירדתי למטה ראיתי את לואי שותה שוקו חם ורואה סרט אימה, ״מי רואה סרט אימה לבד?״ שאלתי אותו והוא קפץ ״הבהלת אותי״ לואי אמר וצחקתי ״מה הכנת לאכול מקודם? אני רעבה ממש״ הייתה לי תחושה של רעב כאילו לא אכלתי שנים ״שמנה שלי הכנתי לך רביולי כמו שאת אוהבת״ נתתי לו נשיקה קצרה על השפתיים והלכתי לאכול ואכלתי משהו כמו 4 וחצי צלחות הייתי ממש רעבה ״לו אני הולכת להתקלח״ לואי לא ענה לי הוא היה עסוק בסרט אז פשוט עליתי להתקלח.
״לו אני יוצאת לשופינג, אני רוצה קצת זמן עם עצמי טוב?״ שאלתי את  לואי כשירדתי למטה ״ברור בייב, אבל תדברי איתי כל 15 דקות ואת חוזרת תוך שעה וחצי״ הנהנתי נתתי לו נשיקה ויצאתי מהבית.
~בקניון~
נכנסתי לכמה חנויות וקניתי 5 חולצות 3 ג׳ינסים וכמה נעליים. וברור שלואי התקשר אליי כל 15 דקות לבדוק שאני בסדר.
נכנסתי לחנות תכשיטים לקנות ללואי שרשרת ושמתי לב שמישהו עמד מחוץ לחנות והסתכל עליי אבל לא התייחסתי לזה ״שלום אני מחפשת שרשרת לבנים״ אמרתי למוכרת ברגע שנכנסתי לחנות ״מי הוא בשבילך?״ המוכרת שאלה אותי ״זה חבר שלי״ היא הנהנה וניגשה לאיזה ארון להביא לי שרשרת ״איך זאת?״ היא הביאה לי שרשרת עם זנב של דולפין והתלהבתי ממנה מאוד ״היא מהממת אני לוקחת אותה״ היא הנהנה והקלידנ במחשב משהו, ואני הוצאתי את הכסף ובדיוק לואי התקשר אליי
׳היי לו׳
׳היי בייב הכל בסדר?׳
׳כן, הכל בסדר למה שלא יהיה בסדר? האא אני קונה לך מתנה עכשיו׳
׳סתם פשוט יש לי הרגשה רעה׳
׳אני בא לקחת אותך׳
׳טוב אני אצא עוד 5 דקות׳
׳ביי בייב אני אוהב אותך׳
׳גם אני אוהבת אותך׳
ניתקתי את השיחה, שילמתי למוכרת ויצאתי מהחנות.
״היי גברת אני יכול שיחה?״ האיש שבהה בי בחנות ביקש ממני שיחה ברגע שיצאתי מהחנות ״כן בטח הנה״ הגשתי לו את הטלפון שלי. הוא סיים לדבר והגיש לי את הטלפון ״תודה״ חייכתי אליו והוא חייך חיוך תחמן, והתקרבו אליי עוד 2 בנים מאחורה, ״אני חייבת ללכת״ אמרתי בלחץ והוא תפס לי את היד ״לאן את חושבת שאת הולכת?״ חייגתי מהר ללואי בלי שהם ישימו לב
׳היי ביי..׳
׳לואי תעזור לי׳ אמרתי לו שאני בוכה
׳מה קרה?׳
׳היא בטלפון תיקח לה אותו׳
׳לואיייי תעז...׳
האיש לקח לי את הטלפון
׳היא תהיה בטוחה יותר איתי׳ האיש אמר ללואי וניתק את השיחה
״תעזוב אותי, מי אתה? מה אתה רוצה ממני?״ אמרתי כשדמעות זולגות לי על העיניים ״קחו אותה״  האיש אמר לשני הבריונים שהיו מאחוריי ״לאא תעזבו אוצייי״ צעקתי ואחד מהם נתן לי סתירה והרים אוצי על הכתף שלו.
הגענו לטנדר ענק כזה והם זרקו אוצי לתוכו והלכו כך שנשארתי עם זה שהיה איתי בהתחלה.
אחרי משהו כמו שעה וחצי הגענו ליער והוא הוציא אותי מהמכונית באגרסביות, והשליך אותי על הכתף שלו והגענו לבית שהיה שם הוא די גדול.
נכנסנו לבית והוא הושיב אותי על הספה ״תקשיבי עכשיו טוב מתוקה, יש כמה חוקים ואם את לא תעמדי באחד מהם יש חדר עונשים שיש בו דברים שאת לא רוצה להתקרב או לדעת עליהם״ הנהנתי בפחד
״חוק ראשון: את לא מנסה לברוח״
״חוק שני: יש לך בגדים בארון בחדר שלך ואת מסתובבת רק עם הבגדים שיש לך שם״
״חוק שלישי: את לא אומרת לי לא״
״חוק רביעי: את לא חוסמת אותי, ואם אני רוצה שנשכב אנחנו נעשה את זה, גם אם את רוצה וגם אם לא״
״חוק חמישי: תקשיבי לכל החוקים ותיישמי אותם, ואם יהיה עוד חוקים אני יגיד לך אותם״ הנהנתי בפחד מוחלט ״יש לך שאלות?״ הוא שאל עם חיוך ״מה...הששש...מה השם של..ך?״ שאלתי בגמגום ״שם שלי זה לוק, לוק המינגס״ הנהנתי ״לכי עכשיו תתקלחי ותלבשי את הבגדים שיש לך בארון בחדר שלך אלינור״ מאיפה הוא יודע מה השם שלי?
״איפפ..ה החדד...ר?״ שאלתי וקמתי מהספה והוא הוביל אוצי לחדר ״תתלבשי ונעשה קצת כיף״ הוא קרץ לי ויצא מהחדר.
בלעתי את הגוש שהצתבר לי בגרון והתלבשתי בבגדים האלה שאי אפשר לקרוא להם בגדים, וירדתי למטה ״אני גומר רק מלראות אותך ככה״ דמעה זלגה לי מהעין ״אל תבכי בייב״ הוא קרא לי בייב כמו שלואי היה קורא לי, נפלתי על הרצפה והתחלתי לבכות.
~נקודת מבט לואי~
׳היי ביי..׳
׳לואי תעזור לי׳ אלינור אמרה לי כשהיא בוכה
׳מה קרה?׳
׳היא בטלפון תיקח לה אותו׳ מישהו אמר
׳לואיייי תעז...׳
אלינור לא סיימה את המשפט ומישהו אחר ענה
׳היא תהיה בטוחה יותר איתי׳ האיש אמר לי וניתק את השיחה
״פאק״ צעקתי והרבצתי להגה והתקשרתי לבנים
׳לי תודיע אחר כך לבנים מה שאני אומר לך עכשיו ובואו לעזור לי׳
׳דבר לו׳
׳מישהו חטף את אלינור ואין לי מושג איפה היא או עם מי היא אני חייב שתעזרו לי׳
׳בטיפול׳
וליאם ניתק את השיחה.
אני מקווה שהיא בסדר ונסעתי הביתה לראות אם הם יעלו על משהו.
~נקודת מבט אלינור~
נפלתי על הרצפה והתחלתי לבכות, ״אוי כמה מרגש את מתגעגעת לחבר שלך?״ לוק התגרה בי ״בואי עכשיו נלך לעשות קצת כיף ותשכחי ממנו קצת״ עייני התרווחו ״לא בבקשה לא״ לחשתי ״שמעצי את זה ואסור לך להתנגד לי את זוכרת?״ הוא הרים אוצי על הכתף שלו וזרק אותי על המיטה שהייתה שם.
~עכשיו מתחיל החלק הכחול אני מזכירה שוב שמי שלא רוצא לקרוא אותו לא חייבת הוא יהיה מודגש~
הוא הוריד לי את החולצה ככה שנשארתי עם חזיה ושורט שלא מכסה כלום ״את כל כך סקסית״ הוא העביר עליי את היד שלו ואני רק בכיתי והוא הוריד ממני את המכנסים והוריד את הבגדים שלו ככה שאני עם תחתונים וחזיה מולו והוא עם בוקסר, שאפשר לראות ממנו את הבליטה.
הוא הכניס את שתי אצבעותיו לתוכי וגנחתי מכאב, הוא הוציא את אצבעותיו והוריד את החזייה שלי ואצ התחתונים שלי ושלו.
״פאק אני יכול לגמור רק ככה מלראות אותך״ הוא חייך חיוך תחמן וקם לקחת קונדום ״תלבישי לי אותו״ הוא ביקש והביא לי את הקונדום, ובלית ברירה הלבשתי לו אותו.
הוא פיסק לי את הרגליים ״מוכנה?״ הוא שאל וחדר לתוכי וזה כאב כל כך והוא כל פעם עשה את זה חזק יותר, ועמוק יותר, זה כל כך כאב ״תגנחי את השם שלי זונה״ הוא צעק וסתר לי ״לו....ק״ אמרתי בקושי ״חזק יותר, אני רוצה שכל היער המזדיין הזה ישמע״ הוא צעק ונתן לי עוד סתירה וחיכה שאני יעשה את זה הוא הזעיף פנים ואמר ״נוותר לף הפעם״ הוא אמר ויצא מתוכי ״פאק את כל כך טובה גם שאת לא משתפת פעולה, את כל כך צרה״ הוא החדיר את אצבעותיו שוב פעם וליקק אותן ברגע שהוציא אותם ״אני רוצה לגמור לך בתוך הפה אבל טת זה נשאיר לפעם הבאה לכי להתקלח זונה״ קמתי ,ולקחתי את הבגדים שלי, והלכתי בקושי להתקלח.
התקלחתי ושטפתי ממני כל מקום שהידים שלו נגעו בי ״לואי תעזור לי״ אמרתי מתפללת מסתכלת למעלה ובוכה.
יצאתי מהמקלחת כשמגבצ עוטפת את גופי, התלבשתי במהירות ונכנסתי שוב פעם לחדר האמטיה לראות את עצמי במראה, ראיתי שהעיניים שלי אדומות מבכי וראיצי גם מספרים שם, אז כן חתכתי עשיתי 5 חתכים אחד על זה אני נולדתי, השני על זה שהוא חטף אותי, השלישי על זה שהוא אנס אותי, הרביעי על זה שלואי לא פה, והחמישי על זה שאני חותכת עכשיו.
שטפתי את הכל שלא יהיה דם, חבשתי את היד ונכנסתי לישון, מקווה שמחר יהיה יום טוב יותר.
~~~~~~~~~~
טוב אז זה הפרק, סליחה שלא העלתי הרבה זמן פרק פשוט לא היה לי זמן, ואתמול בלילה חשבתי על כל מה שרשמתי בפרק עכשיו ואני מקווה שתאהבו.
ותגיבו איך הפרק בבקשה.....
❤️❤️❤️
ושנה טוב לכן😊😋

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now