פרק 22

657 36 8
                                    

היי בנות אני ממש מצטערת שלא העלתי לכן עדיין פרק פשוט אני עצבנית על יותר מידי דברים שקרו לי בשנה המפגרת הזאת אני שונאת את המורים שלי ואת הרכז החדש שלקח לנו את המדריך ואני עצבנית בקיצור😔😤
אממ אני מעלה לכן עכשיו פרק מקווה שתהנו ומי שלא ראתה את השאלה שהעלתי אז שתיכנס ותגיב לי עלייה
ובפרק היה יהיו פגיעות עצמיות מי שקשה לה לקרוא דברים כאלה שלא תקרא את מה שאני אכתוב במודגש.
תהנו מהפרק💞
~~~~~~~
~נקודת מבט אלינור~
לואי הלך להתקלח ואני בחדר מתלבשת, שמתי מכנס קצר וחולצה ארוכה של בית ולפתע שלחו לי הודעה:
׳נהנתי לראות אותך בלי בגדים אני מקווה לראות את זה שוב, במקום לואי כל יום הייתי מזיין אותך כל כך חזק עד שלא היית מצליחה לעמוד ;)׳
נפל לי הטלפון על הרצפה בפחד ראיתי נקודות שחורות בעיניים, ״אלינור״ שמעתי במעומעם
ונפלתי על הרצפה הקרה.
פתחתי את עיניי רואה את לואי יושב ליידי על המיטה ובוכה קמתי ישר והצטערתי על זה בגלל שהייתה לי סחרחורת, לואי לא שם לב שקמתי אז נגעתי בגבו והוא קפץ מבהלה הוא הסתכל עליי ועטף את כולי בזרועותיו ״אלינור מה קרה? כל כך דאגתי לך״ הוא אמר בוכה לכתף שלי, הרמתי את ראשו וניגבתי את דמעותיו ״אל תבכה אני בסדר״ אמרתי מרגיעה אותו ״בסדר?! זה נראה לך בסדר שהתעלפת?!״ לואי קם מהמיטה וצעק מושך בשערותיו ״מה קרה? עשו לך משהו?״ לואי שאל אותי והשפלתי את מבטי ״תעני לי אלינור תסתכלי עליי״ הוא צעק ״ש..שלחו לי ה..ודעה״ אמרתי בגמגום ״איפה הפלאפון שלך?״ הוא שאל וחיפשתי אותו בעיניי וראיתי אותו על הרצפה במקום שהתעלפתי, הלכתי לעברו והרמתי אותו והבאתי אותו ללואי בידיים רועדות ״הנה תראה״ הוא פתח את הטלפון וההודעה הופיעה במסך לואי קרא אותה וחשק את לסתו, החזקתי חזק בידו של לואי ״לואי מי זה? אני מפחדת״ אמרתי עם דמעות ״אני הולך עכשיו לברר מי זה בואי איתי״ הנהנתי לקחתי את ליאן מהמיטה בזהירות כדי שלא תתעורר והלכתי עם לואי למטה למרתף לאיזה מעבדה שאף פעם לא הייתי בה.
״תברר מי זה ששלח את ההודעה ואין דבר כזה שאתה לא מוצא אותו אני ברור?!״ לואי צעק על הבחור המסכן שישב שם בכיסא מול המחשב והנהן בפחד ״לואי תרגע״ לחשתי לו ״בואי נעשה משהו את רוצה?״ הוא שאל והנדתי בראשי ״כואב לי הראש והבטן אין לי כוח״ אמרתי בעייפות ולואי לקח ממני את ליאן ״אז באלך שנראה סרט?״ הנהנתי ועלינו למעלה לכיוון הסלון (הם היו במרתף ועלו למעלה לסלון).
״איזה סרט בא לך?״ לואי שאל בזמן שהוא הניח את ליאן במיטה שלה ליד הספה ״אממ מה שבא לך״ עניתי ״טוב אז 50 גוונים של אפור״ לואי אמר וחייך את החיוך היפה שלו ״חרמן״ צחקתי עליו ״אז זה אומר כן?״ לואי שאל כמו ילד קטן ״אני בכל מקרה ארדם באמצע אני עייפה רצח״ אמרתי לו והוא הנהן והוא הלך לשים את הסרט.
הסרט התחיל והגיע לחלקים הסוטים שלו (אני לא ראיתי את הסרט אין לי מושג מה יש בו אבל המכוערת שפה ראתה אותו 5sos_bar ). לפתע נשלחה לי הודעה, פתחתי אותה והיה רשום בה:
׳את רואה את מה שהם עושים עכשיו בסרט? זה מה שהייתי עושה לך כל יום ויותר מזה אם היית שלי. תעזבי את הזין שאת איתו מה את צריכה אותו בואי אליי ונעשה כל היום כיף ככה;)׳
״ל...לוא..י״ אמרתי רועדת ודמעות  מצטברות בעיניי ״מה קרה?״ הוא הסתכל אליי בדאגה והבאתי לו את הטלפון ״בן זונה״ לואי מלמל ״אני יהרוג אותו״ הוא צעק וידיו התכווצו לאגרופים וירד חזרה למרתף, לקחתי את ליאן מהמיטה שלה וירדתי למטה ושמעתי את לואי צועק ״אל תגיד לי שאין לך מושג מי זה אני יהרוג אותך״ נכנסתי לשם רואה את לואי מחזיק את הבחור מהחולצה וכל שאר האנשים מסתכלים בפחד ״לואי?״ אמרתי בפחד אבל לא ממנו ״אלינור לכי מפה!״ הוא צעק ״כן אני אלך אבל אל מי שזה לא יהיה״ צעקתי עליו בחזרה עצבנית ״אלינור תהזרי ממני״ הוא אמר בכעס ועזב את הבחור המסכן והתקדם אליי ונתן לי סתירה שהעיפה לי את הראש הצידה ״אלינור אנ..״ עצרתי אותו ״לך תזדיין״ דחפתי אותו והלכתי למעלית ״על מה אתם מתסכלים תמצאו אותו״ שמעתי את לואי צועק לפני שנכנסתי למעלית.
נכנסתי לחדר שוכבת על המיטה בוכה גם מהכאב של הסתירה שלואי נתן לי אבל יותר מהכאב הנפשי שלואי גרם לי.
קמתי לעבר חדר האמבטיה וראיתי שם את הסכין גילוח של לואי,
פה מתחילה הפגיעה עצמית אז מי שלא רוצה לקרוא שתדלג על החלק המודגש:
לקחתי את הסכין ועשיתי חתך ראשון על כל היום הזה
חתך שני על הסתירה של לואי
חתך שלישי על ההודעות האלה
חתך רביעי על זה שלואי חטף אותי לפני שנתיים
חתך חמישי על זה שהדבר הכי טוב שקרה לי זה שלואי חטף אותי
חתך שישי על זה שאני שוב פעם בהריון
חתך שביעי על זה שאני פחדנית מפגרת
חתך שמיני על זה שאני חותכת ולא מפסיקה
חתך תשיעי על זה שאני שומעת את לואי קורא לי עכשיו
חתך עשירי על זה שאני הולכת להתעלף
חתך אחד עשרה על זה שלואי פתח את הדלת והתעלפתי.
~נקודת מבט לואי~
אני כזה דפוק אני לא מאמין ״על מה אתם מסתכלים תמצאו אותו״ צעקתי על העובדים ורצת לעבר המעלית רואה את אלינור שם כשליאן בידייה, עליתי למעלה וחיפשתי אותה בכל הבית ואז שמעתי מחדר האמבטיה קול בכי, דפקתי על הדלת וקראתי לה אבל היא לא ענתה.
נתתי לדלת בעיטה והיא נפתחה ומצאתי שם את אלינור עם 11 חתכים והיא בדיוק נפלה על הרצפה.
״תזמין עכשיו אמבולנס שיבוא לפה״ צעקתי לשומר שעשה סריקה למעלה ״אלינור יפה שלי אני מצטער אני אוהב אותך אל תלכי לי״ החזקתי לה את היד ונישקתי אותה ״אדוני האמבולנס הגיע״ השומר אמר ״תודה״ עניתי לו והרמתי את אלינור לכיוון האמבולנס ״מה קרה לה?״ שאל הפרמדיק ״היא חתכה״ עניתי בכאב ״אתה בא איתנו?״ הוא שאל והנהנתי ״רק שנייה אני עולה להביא את הילדה״ אמרתי לפרמדיק והוא הנהן.
רצתי למעלה לקחתי את ליאן שהתחילה לבכות ״שש די יפה אמא תהיה בסדר״ ניסיתי להרגיע אותה בלי הצלחה, הגעתי לאמבולנס נכנס לשם ״היא בהריון?״ הרופא שאל הנהנתי ופניו החווירו ״למה שאלת מה יקרה לה?״ שאלתי בעצבים ״לה כלום אבל התינוק לא בטוח ישרוד״ הוא אמר והחזקתי בידה וליאן בידי השנייה, וככה נסענו לעבר בית החולים.
~~~~~~~~
שמתי לב שאלינור מתעלפת הרבה וקורים לה מלא דברים חע😂😂
בסוף היא גם תמות, סתם לא אין לי מושג מה יהיה הסוף עדיין לא חשבתי עליו
ולא עברתי על הפרק אז אם יש טעויות סורייי
אני באמת מצטערת על זה שלא עלה פרק כמו שהבטחתי לפני שבוע בערך פשוט אנשים אוהבים לעשות רע😤
הפרק מוקדש לילדה שלא הקדשתי לה פרק מלא זמןןןן שקדהההה זה מוקדש לך ❤️❤️shaked_payne1
*אני מקווה שאהבתם את הפרק ואני אשמח מאוד לתגובות.
אני מקווה שיהיה לכן שבוע יותר טוב משלי😒😔

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now