פרק 9

1K 71 7
                                    


~נקודת מבט לואי~
״ליאם אני משתגע איפה היא יכולה להיות?״ אמרתי כשאני כבר מוטש ועברו 5 ימים מאז, 5 ימים מאז שלקחו ממני אותה.
״היי לו אנחנו נמצא אותה״ הארי ניסה לנחם אותי ותפח על גבי.
משכתי באפי וניגבתי את דימעותיי ״תגיד ליאם בדקת את השבב שיש לה בצמיד?״ שאלתי פתאום וליאם החוויר ״לל...לא״ ליאן גמגם בפחד ״אם אני רואה אותך פה עוד 2 שניות אתה מת״ איימתי עליו והוא רץ לחפש את השבב.
״לואי בוא מהר מצאתי אותה״ ליאם צעק מלמעלה לאחר כמה דקות ורצתי כל כך מהר ״נו איפה היא?״ שאלתי בלחץ ושמחה, ״היא ביער?״ ליאם שאל וענה ״כמה זמן נסיעה זה?״ שאלתי את ליאם והוא בדק ״שעתיים בערך״ הנהנתי ״בואו יוצאים להחזיר את אלינור״.
~נקודת מבט אלינור~
כבר 5 ימים שלא אכלתי כלום, כבר 5 ימים שאני חותכת, כבר 5 ימים שהוא אונס אותי כל יום, כבר 5 ימים שהוא מביא את חברים שלו והם אונסים אותי ביחד איתו, כבר 5 ימים בלי לואי שלי.
״היי זונה באנו להנות קצת״ אחד החברים של לוק אמר כשהם נכנסו הביתה, ופשוט ברחתי למעלה ״היי רדי למטה״ לוק צעק ולא ירדתי נכנסתי לשירותים מכווצת בתוך עצמי ובשקט שלי, עד שלוק נכנס ולקח אותי בכוח והוא וחברים שלו עשו בי כל מה שהם רוצים.
לאחר המעשים שלהם בי עליתי למעלה התקלחתי, והלכתי לישון.
״קומי את באה איתי״ תן לישון ״מ..מה? ל..לא...לאן?״ קאלתי בגמגום ״יש לך בחדר אמבטיה בגדים שאת צריכה ללבוש״ הוא אמר ויצא מהחדר ובלית ברירה הלכתי לראות מה הוא רוצה שאני אלבש.
נכנסתי לחדר אמבטיה כדי לראות את השמלה ״וואט דה פאק?!״ צעקתי והוא נכנס ״מה קרה?״ הוא צעק בכעס ומעט דאגה? לא אין סיכוי ״שאלתי מה קרה״ הוא צעק ״מה זה השמלה הזאת?״ שאלתי בלחש וראש מושפל ״מה הבעיה איתה?״ כאילו אתה עיוור?! ״היא אמממ קצרה״ הוא צחק ״ומה הבעיה בזה?״ באלי להרוג אותו ״שום בעיה״ הסתכלתי לרצפה ״יופי תתלבשי ותתארגני ונצא״ הוא אמר וסגר את הדלת.
ירדתי במדרגות אחרי שהתארגנתי והלסת שלו הייתה על הרצפה, והבליטה לא איחרה לבוא.
״אממ את מאוד יפה״ הוא החמיא לי עכשיו? ״תודה״ הוא שילב את ידו בידי ויצאנו מהבית.
~אחרי המסיבה~
״היה לי ערב טוב״ חייכתי אליו כשנכנסו ״ועכשיו הוא יהיה עוד יותר טוב״ נו שוב פעם?
״אפשר ל...לעשות את זה מחר?״ שאלתח והוא הניד בראשו לשלילה ״עושים את זה עכשיו ופה״ הוא התחיל להפשיט אותי (וכל מה שקורה שעושים פשוט אין לי כוח לפרט)
עליתי למעלה כשאין בגדים על גופי ואני בוכה.
לפני שעה הכל היה טוב.
התקלחתי והתלבשתי וירדתי לשתות מים.
שמעתי על החלון דפיקות והסתכלתי על החלון רואה שזה לואי, רצתי מהר לחלון מנסה לפתוח אותו ולוק יורד למטה וצוחק ״מה את מנסה לעשות?״ הוא שואל בתחמנות ״אממ סתם לצאת לשאוף אוויר״ תירצתי ״את בטוחה?״ הנהנתי בפחד כשהוא התחיל להתקרב אליי, וכשהוא היה ממש צמוד אליי הוא לחש לי באוזן ״חבר שלך הולך לסבול עכשיו״ בלעתי את רוקי ומסתובבת אחורה רואה את לואי והבנים נאבקים עם השומרים ״לואי״ לחשתי ונגעתי בזכוכית כשדמעות זולגות על פניי.
ניסיתי בכל כוחי להתנגד לשומרים שנעלו אותי בחדר קשורה לכיסא שבכל תזוזה שלי נותן לי מכת חשמל, אבל לא הצלחתי.
״חתיכת בן זונה אני הולך להרוג אותך״ שמעתי את לואי צועק ״איפה היא?!״ הוא צעק בעצבים
״אעאעאעאעא״ צרחתי את הנשמה שלי ברגע שזה חשמל אותי ״אלינור איפה את?״ לואי צעק ״אני אעאעאעאעאעא״ לא יכלתי לסיים את המשפט וניסיתי להשתחרר למרות הכאב ״לואיייייייי״ צעקתי את שמו של לואי והרגשתי פשוט חלשה בקטשי אצבע הצלחתי להזיז.
״בייב יפה שלי״ לואי אמר ברגע שפרץ את הדלת ולואי בא לשחרר אותי ״אעאעאעאעא״ צעקתי ובכיתי ״זה כואב אני לא יכולה לואי תעצור את זה״ הוא הנהן וניגש שם למחשב ועשה כמה דברים והמכונה הפסיקה לפעול.
לואי שחרר אותי ובאתי לעמוד ונפלתי ״לואי כואבות לי הרגליים אני לא יכולה לזוז״ הוא הרים אותי בסגנון כלה ויצאנו מהמקום הזה ״איפה שאר הבנים?״ שאלתי בפתאומיות בדרך לאוטו ״האא הם מחכים לנו באוטו״ הנהנתי והשענתי את ראשי על חזהו של לואי ועצמתי עיניים.
״לואי תברחו מפה זאת מלכודת״ הארי צעק ופתחתי את עיניי, לואי מתחיל לרוץ ומולנו בא לוק עם החבורה הזאת שלו ״אתה״ לואי אמר בכעס ״כן זה אני״ לוק אמר עם חיוך ״מה אתה רוצה?״ לואי שאל בעצבים ״את החברה המתוקה שלך״ התכווצתי בתוך לואי ״ולמה שאני אתן לך אותה?״ לואי אמר בהרמת גבה ״כדי שהיא תמשיך לסבול ואז אני יהרוג אותה, כמו שאתה לקחת ממני את אנאבל״ מה? ״היה לנו כל כך כיף בימים האלה שלא היית איתה תשאל את הבנים פה כמה היא טובה במיטה״ לואי הסתכל עליי ואני רק ניגבתי את דימעותיי ״תקשיב תעזוב אותי ואת לואי כבר, אני סבלתי בימים האלה ואתה פשוט בן של זונה״ אמרתי ללוק כשאני קופצת מהידים של לואי ״אמיצה חברה שלך״ לוק אמר ונתן לי סתירה ״בן זונה״ לואי אמר והרביץ ללוק כששאר הבנים מהחבורה של לוק מרביצים לו, לא ידעתי מה לעשות פשוט רצתי למכונית לשחרר את הבנים ״לכו מהר לשם תעזרו ללואי״ אמרתי בחוסר כוחות ״בנים לכו לעזור ללואי אני נשאר פה עם אלינור״ הארי אמר והבנים רצו מהר לעזור ללואי.
״הכל יהיה בסדר״ הארי ניסה להרגיע אותי מה שלא הלך לו ממש ״היי בייב תרגעי הנה לואי חוזר״ חיבקתי את הארי חזק ורצתי ללואי שנשען על ליאם וזאין וחבקתי אותו ״בואו נלך מפה מהר״ זאין אמר וכולנו הנהנו להסכמה.
בנסיעה הביתה ישנתי משהו שלא עשיתי בשבוע הזה בכלל.
״בייב קומי הגענו״ קמתי רואה את הפנים של לואי מלאות דם, והעיניים שלי התמלאו דמעות ״תראה מה קרה לך בגללי״ ליטפתי לו את הפנים ״הכל בסדר בייב בואי נלך הביתה״ יצאתי מהאוטו ורצתי ישר למקלחת להוריד ממני את כל היום הזה.
אחרי המקלחת נכנסתי לחדר שלי, נשכבתי על המיטה, התכסתי בשמיכה והתחלתי לבכות.
בכיתי על זה שחתכתי
בכיתי על זה שאני קיימת
בכיתי על זה שהוא אנס אותי יחד עם חברים שלו
בכיתי על הכל
״בייב מה קרה יפה שלי״ לואי נכנס לחדר התיישב על המיטה וחיבק אותי ״אלי הכל נגמר די זהו״ אוי כמה שאתה טועה
~פלאשבק~
״תקשיבי לואי בטח יבוא עוד כמה זמן להוציא אותך מפה אז אני אתן לו לעשות את זה ואת עוד תהרסי אותו, אם לא הוא ואת וכל החברים שלו תמותו״ לוק איים ״ואם את תספרי לו משהו מזה הלך עלייך״ הנהנתי בפחד והלכתי לישון
~סוף פלאשבק~
״בייב הוא עשה לך משהו?״ משכתי באפי ויבבה חלושה ימאה מפי ״אלינור תסתכלי עליי״ הסתובבתי אליו וחיבקתי אותו חזק ״אני מצטערת על הכל לואי באמת סליחה״ אמרתי כשאני בוכה על כתפן של לואי ״בייבי שלי הכל בס...״ עצרתי אותן באמצע המשפט ״לא הכל לא בסדר, אני נחטפתי, נאנסתי, התחשמלתי, הרביצו לי, וחתכתי״ אצ המילה האחרונה לחשתי ״את מה?!״ לואי צעק ולקח לי אצ היד בחוזקה והפשיל לי את השרוול ״לואי אתה מכאיב לי״ הוא הסתכל על החתכים והוא היה עצבני ממש ״אני לא מאמין״ לואי שחרר לי את היד ושם את ידיו על עורפו ״סליחה״ אמרתי בקול חלוש והשפלתי את ראשי ״אני פשוט.... אוח״ לואי יצא מהחדר וטרק את הדלת בחוזקה.
״היא פאקינג חתכה אל תגיד לי להרגע״ לואי צעק על מישהו מהבנים ״אני זין של בן אדם״ לואי צעק.
~~~~~~~~~~
היי בנות סליחה שלא רשמתי הרבה זמן פשוט העלתי לפני כיפור את הפרק ואני רואה עכשיו שזה לא העלה את הפרק אז תהנו.....❤️👌🏻

Never give up! L.TWhere stories live. Discover now