BÖLÜM:23 OYUNCAK BEBEK!

40.2K 1.2K 715
                                    

Arkadaşlar merhaba

İlk defa merhaba dedim, sanırım.

Nabersinizzzz

Önceki bölümde çok kısa daha detaylı falan dediniz

AMA DAHA YAŞAMADIĞIM BİR ŞEYİ NASIL DETAYLANDIRABİLİRİm

ama siz de haklısınız

Okuyorum örnekler ama onlarda benden farklı yazmamış delircem...

Ama bir dahakinde tüm ahlak bir yana bırakıcam ve yazcam

Bir daha ki yazabildigimce uzun olur inşallah. (+21 değil bu he)

Aileme sınav notumu beğendirmeye çalışan çocuk gibi hissediyorum

Şu an odamdaydım. Ne mi yaptım? Adamı yatakta bıraktım! Sabah uyandığımda hızla giyinip çıkmıştım. Yani ne bileyim insan utanıyordu?

Biri ile olmuştum. Öğretmenim ile olmuştum! Suçlu hissetmem normal mi?

Evet. Hissetmelisin

Sen bipolarsın.

Bugün yüzüne bakamazdım. Ben de buyum yani. Zaten temastan çekinen bir insandım. Fazla temas yaşamıştım. Yatakta pijamalarım ile uzanıyordum saat daha altıydı ve herkes yatıyordu.

Lavinia:

Lavinia: Sen kaçmadan önlemimi aldım sevgilim :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lavinia: Sen kaçmadan önlemimi aldım sevgilim :)

Defne: Orospu (gönderilemedi)

Defne: Sen varya Allah seni beter etmesin (gönderilemedi)

Defne: SENİN GİBİ ADAMA KURBAN OLAYIM DA. Yapılır mı bu be? (Gönderilemedi)

Defne: Arslan.

Defne: Utançtan evren değiştirdim.

Lavinia: utanılacak bir şey yok güzelim.

Lavinia: normal şeyler bunlar.

Defne: (piç sırıtışı)

Lavinia: ne?

Defne: (⁠☉⁠。⁠☉⁠)⁠!⁠→

Defne:

Defne:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MİHRİMAH/ Yarı Texting [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin