Bab 18

26K 500 8
                                    

"Alhamdulillah. Ya Allah, excitednya." Jerit Dell ketika masuk ke dalam honeymoon suite yang di tempah Encik Helmi. Langkahnya di tuju ke bilik mandi.

"Yul, ada jakuzi!" jerit Dell lagi.

Fakhrul hanya menggeleng melihat keterujaan isterinya, bagasi mereka di letak di dalam almari yang di sediakan di dalam suite itu. Langkahnya menghala ke katil yang di tabur kelopak bunga ros merah. Tubuh di dibaringkan di atas kelopak bunga ros, baru berapa saat matanya di tutup, terasa tilamnya bergegar.

"Sayangggg." Dell memeluk tubuh Fakhrul yang sedang berbaring di atas katil yang cantik dihias. Fakhrul menarik tubuh Dell ke dalam pelukannya.

"You letih ke Yul?" Dell bertanya perlahan apabila melihat Fakhrul seakan mahu tidur.

"Taklah, saja nak rehat sekejap. Kenapa Dell?"

"Tak ada apa, you rehatlah dulu. I nak mandi sekejap."

Kaki melangkah ke bilik mandi. Tidak sabar mahu berendam di dalam jakuzi yang kelihatan sangat eksklusif dengan lilin wangi dan kelopak-kelopak bunga segar yang turut disertakan di dalam bilik mandi itu. Baru saja matanya tertutup menikmati nikmat berendam di dalam jakuzi, terasa air berkocak, terbit senyum nakal tanpa perlu Dell membuka matanya.

Fakhrul menolak sedikit badan Dell ke hadapan, memberi ruang untuknya masuk, sebelum bahu isterinya itu ditarik kembali supaya bersandar di dadanya. Melihat senyuman nakal yang muncul di bibir si isteri buat idea nakal Fakhrul muncul. Semua fantasinya sebelum ini terlayar satu persatu.

"Sayang, penat ke?" bisik Fakhrul, lebih kepada menggoda.

Mendengar bisikan Fakhrul buat Dell membuka mata sebelum berpaling dan mendongak sedikit untuk menatap wajah Fakhrul. Kepalanya digeleng perlahan sebelum kembali menyandar di tubuh suaminya. Namun kali ini, bahu Fakhrul yang menjadi sandarannya. Hidungnya sengaja di gesel perlahan, tepat di batang leher Fakhrul.

Fakhrul hanya membiarkan perbuatan Dell, sengaja mahu menguji keberanian isterinya. Mata dipejam seolah tidak terkesan dengan perbuatan Dell. Namun, peluh jantan mula muncul apabila bibir Dell sudah mula menjelajah tepat di batang leher dan rahangnya. Terus tangannya memaut leher Dell, bibir cantik itu diragut lembut sebelum mula bertukar rentak.

Dell mula membetulkan posisinya, duduk di atas peha Fakhrul dan memeluk erat tubuh itu, tidak mahu ada ruang sedikit pun yang menjarakkan kendudukan mereka. Baru sahaja tangan Fakhrul memegang cangkuk bra milik Dell, terdengar bunyi loceng suite yang di tekan berkali-kali.

"Siapa pulak yang kacau ni." Fakhrul mendengus apabila nafsunya masih tidak dapat dilunaskan lagi pada kali ini. Dell angkat bahu, tanda tidak tahu.

Fakhrul segera keluar dari jakuzi apabila loceng masih lagi berbunyi. Badan di bilas sekilas sebelum melilit tuala ke pinggang. Langkahnya laju menuju ke pintu.

"Sir, this is our gift for the couple that take a honeymoon suite within the promotion time. I hope you'll enjoy being here. Just tell us, if you need anything,"

"Thanks." Senyuman pekerja hotel itu di balas ala kadar sebelum menyambut hulurannya.



Langkah Fakhrul diatur masuk semula ke dalam suite sambil mengoyakkan bungkusan yang diambil tadi.

"Apa tu?"

Terjatuh bungkusan di tangan apabila mendengar teguran Dell yang tiba-tiba. Leka membelek bungkusan hingga tidak sedar dengan kehadiran isterinya yang sedari tadi memerhatikannya. Fakhrul memungut semula bungkusan tersebut sambil memerhati isterinya yang berjalan kearahnya selamba dengan tubuh yang hanya di baluti tuala pendek cukup menutup dada hingga bawah punggungnya sahaja.

Liur ditelan kesat. Tumpuannya terus hilang apabila Dell sudah tiba di hadapannya. Walaupun tangan masih bergerak mengoyakkan bungkusan, namun fokusnya sudah terganggu apabila melihat cleavage milik isterinya memandangkan dia lebih tinggi berbanding si isteri.

"Wahh, cantiknya. Couple t-shirt! I 💗 Jogja." Baju diambil sebelum di bawa ke badan sendiri.

"Macam tahu je saiz I, baju you saiz apa? Muat tak?" sehelai lagi baju dibawa ke badan Fakhrul.

Pergerakan tangannya yang mengacukan t-shirt ke badan Fakhrul terhenti apabila sebelah tangannya di tarik Fakhrul. Dell terdiam, membalas renungan Fakhrul yang asyik merenungnya. Tangan kanan Dell di bawa ke bibir. Lama Fakhrul mencium tapak tangan itu sebelum bibirnya mula naik perlahan ke lengan mulus milik isterinya dan singgah lama di bahu.

Dell mula berdebar dengan tingkah Fakhrul yang seakan menggodanya itu. Sememangnya, nafsu Dell akan naik serta merta apabila Fakhrul memulakan aksi-aksi romantisnya. T-shirt di tangannya sudah mula terlepas, tangannya pula sudah mula meliar di dada kekar milik Fakhrul.

Bibir Fakhrul sudah singgah di leher milik Dell. Lama bibirnya singgah di situ sebelum Dell menarik kepala Fakhrul bertentang mata dengannya. Wajahnya di dekatkan dengan wajah suaminya. Bibir Fakhrul diragut rakus, tidak tahan dengan permainan Fakhrul. Lidah sudah mula bergelut sesama sendiri. Tubuh Dell ditolak hingga belakangnya melekap pada dinding suite.

Tubuh Dell diangkat, spontan kaki Dell melilit kepinggang Fakhrul. Fakhrul pula memegang erat punggung Dell. Menjadikan kedudukannya berada di dalam dukungan Fakhrul. Tanpa melepaskan kucupan, Fakhrul melangkahkan kakinya, menuju ke arah katil.

Perlahan tubuh di rebahkan di atas katil. Tangan Fakhrul sudah mula meliar di dada Dell sebelum tangannya merungkai tuala yang sudah melonggar sejak tadi. Fakhrul sudah mula menghadiahkan collarbone Dell dengan love bite darinya, sebelum berpindah ke dada mengkal Dell. Desahan Dell mula keluar di saat bibir Fakhrul mula menjelajah ke seluruh kulitnya bermula dari collarbone hinggalah ke pusat.

Fakhrul naik kembali menggamit bibir Dell yang sedari tadi sudah mula mengeluarkan bunyi-bunyi yang kedengaran sangat seksi di telinganya. Bibir itu di urut lembut sebelum di tarik kembali. Wajah Dell diusap lembut. Matanya merenung kasih mata Dell, mahu Dell membalas renungannya.

"Are you sure about this?"

Treat You Better ✔Where stories live. Discover now