פרק 1-ברבי וקן

29.8K 677 100
                                    

מכירים את המחשבות הבלתי פוסקות האלה על העתיד?על הדחף העז הזה לדעת מה יהיה בעתיד שלכם?אני למשל,אוהבת לחשוב איך המשפחה העתידית שלי תראה.מאז שאני קטנה,אני חולמת להקים משפחה מרובת ילדים,עם אבא מושלם ורק אושר ושמחה בבית אחד גדול אל מול הים.
כילדה,אהבתי לסרק את השערות הבלונדיניות של בובת הברבי האהובה עליי,שדרך אגב נמצאת ליד המיטה שלי עד היום.תמיד חשבתי על החיים שלה,הכל טוב ויפה אצלה.אני בטוחה שאבא שלה עובד באיזו חברת הייטק ואמא שלה איזה אשת עסקים מצליחה.יש לה את קן שאוהב אותה בכל ליבו.
ברבי הייתה מושלמת,והיו לה חיים מושלמים עם הורים מושלמים.

אני אנה,ברוכה הבאה לעולם שלי.אז קצת על העולם שלי?הממ...מאיפה להתחיל בכלל?
כשהייתי קטנה אמא שלי ואחותי הגדולה נהרגו.יותר נכון,נרצחו,או ליתר דיוק נחנקו למוות.אבא שלי,תמיד היה מכה אותנו.מאז שאני זוכרת את עצמי..פשוט גדלתי לתוך זה.לתוך אלימות בבית,עדיין יש לי בראש את המראות של אבי מכה את אמא שלי ואת אחותי הגדולה.אני זוכרת איך הייתי ילדה קטנה ומפוחדת,הייתי מסתגרת בחדר ומשחקת עם הבובות ברבי שלי בזמן שאני שומעת צעקות.באחד הימים,הצעקות לא היו נשמעות כמו תמיד.אבא שלי חזר הביתה במין אטרף מטורף.אני זוכרת שאמא מהר צעקה עליי לעלות לחדר,וכך עשיתי.
עמדתי ליד הדלת והאזנתי למה שקורה בסלון,בהתחלה זה היה נשמע כמו תמיד עד...עד שפשוט היה שקט מחריש אוזניים.באותו יום איבדתי את אמא שלי,ואחותי הגדולה והאהובה.
אני חייה עם אבא שלי,הקשר שלנו לא טוב בכלל והאמת?טוב שכך.הוא בקושי נמצא בבית ואני לא כל כך יודעת מה הוא עושה מחוץ לבית כל היום.

ממש היום,עברנו דירה לשכונה חדשה.
הכל היה נראה לי כל כך מוזר,הנוף מהחלון,החדר החדש שלי ו...ופשוט הכל.
הייתה בי אווירה של התחלה חדשה.
פרקתי את המזוודות וקיפלתי את כל הבגדים שלי בארון החדש תוך כדי מחשבות בלתי פוסקות במוחי.
כשסיימתי לסדר הכל החלפתי בגדים לפיגמה חורפית ומחממת ונכנסתי אל מתחת לפוך.תוהה לעצמי אם יהיה לי טוב פה בכלל?

בנינוWhere stories live. Discover now