פרק 10-אורות וזיקוקים

9.6K 447 23
                                    

אני מודה שלא הבחנתי בשקית הזאת קודם,לא היה לי מושג מה יש בתוכה.
אדם פתח את השקית וראיתי איך העיניים שלו נפתחו לרווחה כשהופתע ממה שראה בשקית,מה שסיקרן אותי יותר.
"מה זה?"שאלתי מסוקרנת
"זה סמים אנה,למה לכל הרוחות יש לך סמים בבית???"הוא שאל מבולבל ולא מבין
סמים?לא לא זה לא ייתכן.
אבא שלי...אבא שלי על סמים.
השפלתי את המבט שלי,הרגשתי כל כך מושפלת וגם מבולבלת.התביישתי בעבודה שאבא שלי לוקח סמים,ועוד יותר בעבודה שלא הבחנתי בזה בכלל.רציתי פשוט לקבור את עצמי במקום.אבל אני לא אמורה להיות מופתעת מזה...ולמרות זאת זה צבט לי בלב..כבר לעולם לא תהיה לי משפחה נורמלית,עד שאקים אחת כזו.
אדם הבחין בפרצוף המבולבל והמיואש שלי יכולתי להבין שהוא הבדין הכל לבד..לא הייתי צריכה לומר לו דבר. וגם הוא לא אמר דבר,רק חיבק אותי חזק.
*****************
שיכנעתי את אדם שניסע יחד למרכז העיר,לראות את אירועי השנה החדשה.בהתחלה הוא ממש סרב אבל בסוף לא הייתה לו ברירה.נסענו למרכז העיר,שהייתה עמוסה בטירוף.אני חושבת שכמעט כל העיר הייתה שם,כל כך המון אנשים!
הסתכלנו על כל האורות שהיו סביב,בניינים גבוהים עם אורות נוצצים.היו המון הופעות על הבמה המרכזית וכולם חיכו לשעה 00:00 יחדיו.המון להטוטנים הלכו ברחובות יחד עם רקדנים שלובשים תלבושות מקוריות,הייתה אווירה כיפיית כזאת,נהנתי לראות את כל היופי הזה של העיר שמלאה באורות ובשמחה.
אף פעם לא הייתי באירועי השנה החדשה,תמיד הייתי צופה בטלוויזיה ששידרה את כל הזיקוקים והמופעים המגניבים יחד עם מלא גלידה.

"8..9...10..."כולם החלו לספור יחדיו ולהביט בשעון הגדול שהיה תלוי על הבניין הגבוה ביותר שהיה שם.וכך גם אני ואדם,הרגשתי שהצוואר שלי עוד שנייה נתפס,אך לא יכולתי להוריד את העיניים.הייתה אווירה כל כך כייפית ומיוחדת,אני מבינה למה כולם אוהבים את החג הזה."3..2..1.. שנה טובה!!"כולם קראו בזמן שהחל מופע זיקוקים מרהיב.לא הספקתי אפילו להסתכל וישר אדם הצמיד אותי אליו ונישק אותי נשיקה מדהימה.לא יכולתי לתאר עד כמה הייתי שמחה באותו רגע,הרגשתי מיליון רגשות שמתערבבים לי בתוך הגוף.אדם..אדם עושה לי רק טוב,אני מרגישה את זה.פתחתי לשנייה את העיניים תוך כדי הנשיקה וראיתי את כולם סביב מתנשקים להנאתם כמו כל שנה.
רק שהשנה...גם לי יש מי שינשק אותי.

בנינוWhere stories live. Discover now