07

3.7K 150 106
                                    

Bawah umur di larang baca 18+ tak suka skip.

"Meh sini rapat dengan aku." Rudy menepuk-nepuk bahagian sebelahnya yang terdapat sedikit ruang untuk Ali baring disitu.

"Ok, first.." Rudy menindih Ali dengan perlahan-lahan yang membuatkan Ali sedikit mengerang. Rudy hanya tersenyum sinis.

"Lepastu.." Rudy terus menyambar bibir Ali dengan lembut tetapi lama-kelamaan ciuman itu menjadi rakus dan kasar. Ali hanya mendiamkan diri.

"Then, kau kena bukak mulut kau masa aku kiss kau." Rudy mula menyambung aktivitinya tadi semula. Ali hanya akur dengan permintaan Rudy.

Selepas ciuman hangat itu. Rudy terus mencium serta menggigit manja leher Ali. Ali mengerang kesakitan.

"Ergh!" Desah Ali kegelian.

Tangan Rudy pula mula gatal meramas nipple Ali yang kecil itu. Ali mula menggigil kegelian dibawah Rudy.

"Ergh, R-Rudy k-kau kata n-nak ajar aku c-cara m-main."ujar Ali tersekat sekat menahan nikmat.

"Aku tengah ajarlah ni." Kata Rudy sambil tersenyum sinis. Ali hanya mengangguk faham sambil matanya terpejam-pejam menahan nikmat.

Tiba-Tiba.

Khai dan Jet masuk ke dalam bilik Rudy dan Ali tanpa memberi salam. Mata Khai terbeliak manakala muka Jet sudah memerah menahan amarahnya yang kian membuak.

Rudy memandang ke arah pintu dengan pandangan biasa. Manakala Ali memandang pintu dengan pandanhan innocent.

"Ya Tuhan! Apa yang kau buat ni Ali?" Soal Khai sambil menahan hidungnya yang sudah memerah menahan darah yang bakal keluar pada bila-bila masa sahaja.

"Tadi Rudy kata nak ajar aku satu permainan." Balas Ali dengan muka innocent.

Khai anime fall.

Jet pantas menuju ke arah Ali dan menariknya tetapi Rudy lebih pantas dengan memeluk pinggang Ali dari belakang.

"Lepaskan dia." Arah Jet sambil menguatkan lagi penarikan. Khai yang melihat akan situasi itu mula panik melihat Ali seperti sedang menahan sakit.

"Tak nak!" Rudy memberontak.

"Arghh!! korang sakit lepaskan!" Jerit Ali sambil menahan tangis.Rudy akhirnya mengalah dan terus melepaskan pelukan dipinggang Ali. Rudy meramas rambutnya beberapa kali.

*****

Jet membawa Ali ke dalam biliknya dan terus mencampakkan Ali ke atas katilnya tanpa belas kasihan. Pintu dikunci.

"K-kau nak ape?" Soal Ali dengan gagapnya sambil menutupi badannya menggunakan selimut.

"Aku nak kau." balas Jet lalu menghimpap badan kecik molek Ali. Jet mengunci kedua pergelangan tangan Ali.

Ali mengerang sakit.

'Aduh! Dia ni dah lah gemuk. Sakit perut aku ni.' Monolog Ali sendiri.

Jet terus mencium Ali rakus sambil tangan kanannya mula membuka seluar track milik Ali dan mencampakkannya entah ke mana.

Ali menangis.

Jet yang tersedar akan perbuatannya terhadap Ali melampaui batas mula menghentikan aktivitinya dan mula memandang ke arah Ali.

"A-Ali m-maafkan aku erghh! arghh! a-aku terlampau ego."ucap Jet bersalah lalu duduk dilantai sambil menutup mukanya. Ali mula rasa bersalah. Seusai Ali memakai seluarnya. Ali terus mendekati Jet.

"Dah, dah tak perlu rasa serba salah aku pon salah jugak walaupon aku tak tahu apa salah aku." balasan dari Ali membuatkan Jet sedikit tenang. Jet mengangkat mukanya lalu menatap Ali dengan sebuah senyuman.

"Thanks Ali. Dan untuk pengetahuan kau, aku sayangkan kau lebih dari seirang kawan." Luah Jet lalu memeluk Ali dengan erat. Ali membalas pelukan.

"Dah, pergi tidur."

"Tidur dengan aku boleh?"

"Hm..yelah."

"Yeay!"

Ali dan Jet terus tertidur sambil berpelukan. Eh, tak tak tak. Mereka tidur sambil Jet memeluk Ali dengan erat seerat eratnya.

Done Re-Edit

Who's should I Choose?[Ali x Rudy]Where stories live. Discover now