THE END

550 41 24
                                    

 Assalamulaikum dan Hi kepada semua Readers!

Dengan ini Author nak ucapkan ribuan terima kasih kepada yang sudi memca A35 sehingga ke penamatnya. Fuh! dengan semua cabaran masa yang telah author tempuhi akhirnya selesai juga author edit dan menghabiskan penulisan ini.

Bila dikira-kira balik, boleh kata - tempoh mengambil masa setahun untuk menaip dan setenagh tahun untuk upload satu-satu bab. Hahaha, itu pun gara-gara penglibatan author dalam pengambaran drama yang semakin menjadi-jadi. Jadi mohon maaf sekali lagi kepada pembaca yang awal-awal telah membaca dan menyokong sehingga akhir.

Owh ya, lupa pula.  21 April lepas hari lahir author so hari ini author mendapat ilham untuk publish kesemua bab tanpa mengikut penjadualan macam dulu. so jangan lupa share  pada kawan-kawan lain kata cerita ini telah pun selesai dan boleh baca dengan tenangnya.

Apa pun jutaan terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada semua Readers.

Jangan lupa tau vote anda, share anda serta komen anda sangat dihargai. Up kanlah cerita ini agar ramai lagi yang boleh membaca cerita-cerita yang menarik. Kalau anda juga ada cerita yang menarik, jangan segan silu untuk rekemenkan pada Author tau.

Terbaik!

A35 [COMPLETE ✓] WATTYS 2020Where stories live. Discover now