S E V E N

4.6K 184 38
                                    

Σάββατο ή Κυριακη;
-Αχιλλέας

Τι πραγμα;
-Vannesa

Θα έρθεις να τελειώσουμε το μάθημα με τον σάκο ώστε να πάμε στο επόμενο.
-Αχιλλέας

Δεν ξέρω, θα το σκεφτώ.
-Vannesa

Καλά, τα λέμε Σαββατο στις 5.
-Αχιλλέας

Ξεφυσαω και πετάω το κινητό μου στο θρανίο συνεχίζοντας να μαζεύω το δωμάτιο μου. Έχω καιρό να κάνω έναν βαθύ καθαρισμό και γίνετε της...

Τέλος πάντων. Τακτοποιω τα τελευταία βιβλία που υπάρχουν πάνω στο γραφείο μου και κάθομαι στην καρέκλα του γραφείου μου. Από στιγμή σε στιγμή θα ερθει η Λυδία. Έχω τόσο πολύ καιρό να την δω εκτος σχολείου.

Χαζεύω λίγο στο κινητό και η πόρτα ανοίγει. Η Λυδία μπαίνει μέσα χαμογελαστή και σηκώνομαι αγκαλιάζοντας την.

"Μου έλειψες. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιείς ως δικαιολογία πως είμαστε μαζί μα μόνο μαζί μου δεν εισαι" εκφράζει το παράπονο της και με σφίγγει περισσότερο πάνω της.

"Τι λες για σλιποβερ; Να καλύψουμε όλον αυτόν τον χρονο;" χαμογελάω απομακρύνοντας την από την αγκαλιά μου δέχεται αμέσως.

"Πρώτα όμως θα μου πεις αναλυτικά τι γίνεται με σένα και τον Αχιλλέα. Και μην πεις 'τίποτα' " με απειλεί βάζοντας το χέρι της σχεδόν μες στο μάτι μου και την κοιτάζω τρομοκρατημένη. Με τραβάει από το χέρι και με βάζει να κάτσω στο κρεβάτι. Ακολουθεί τις κινήσεις μου και βολευόμαστε καλύτερα.

"Λοιπόν;" επιμένει.

"Τα χετε;" ρωτάει χαρούμενη και γουρλωνω τα μάτια μου.

"Τι λες; Οχι" λέω γρήγορα.

"Θυμάσαι τον καινούριο που ήρθε στο σχολείο μας; Που παρεμπιπτόντως έχω να τον δω από τότε που έμαθε ο Αχιλλέας πως μου κινεί το ενδιαφέρον" εκείνη απλά γνέφει κάνοντας μου νόημα να συνεχίσω.

"Ε- ο Αχιλλέας μου είπε να πάω να του μιλήσω. Εγώ του είπα πως ντρέπομαι και τώρα θέλει να με μάθει να μην ντρέπομαι" στιφογυριζω τα μάτια μου.

"Και θες να μου πεις πως όλες αυτές τις μέρες δεν έχει συμβεί τίποτα το πονηρο μεταξύ σας;" σταυρώσει τα χέρια της μπροστά από το στήθος της σηκώνοντας το φρύδι της.

How not to be shyWhere stories live. Discover now